Lola Odusoga näyttää esimerkkiä bikineissä jyrähtää typeristä kommenteista: Se ei ole kutsu, kehoitus eikä lupa mihinkään
Kommentit (195)
Ei kuulu mulle, mutta siltikin ihmettelen, miten ihminen antaa itsensä mennä tuohon kuntoon, ihan oikea sana sille on "etova", minkä joku mainitsi. Ja jos hän on sinut kroppansa kanssa, niin mitä ihmettä on toi jatkuva selittely ja valittelu julkisuudessa. Taitaa luulla vähän liikaa itsestään. Kuitenkin alentuu seiska lehden kaltaiseen julkaisuun. Vai onko rahat loppu. Ei häntä kukaan kaipaa, ihan rauhassa kasvatelkoon läskejään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä tätä ongelmaa. Itse olen pulska ja ikinä ei kukaan ole kommentoinut millään tavalla mun kroppaa missään rantsussa vaikka biksuja mä siellä käytän. Eikä ole kukaan kuvitellut sen olevan kutsukaan mihinkään. Tai jos on, niin ei sitä ainakaan ole mulle kerrottu.
Enkä mä kyllä saa tavisvaatteissakaan kommentteja vaan ihan saan kulkea rauhassa.
Muakaan ei ole kommentoitu.
Mutta kai somessa näkyvästi oleva missi on saanut ja saa kaikenlaisia törkykommentteja ja pokausyrityksiä.
Ei minuakaan, vaikka painoni on vaihdellut. Eikä minun painoni ole koskaan vaikuttanut miesten halukkuuteen - sitä kun tässä ketjussa moni näyttää pohtivan.
Sietäis Lolankin tiedostaa että vaikka itsestään voi postata tuollaisia kuvia niin niin se ei ole välttämättä mitä toiset haluaa nähdä
Tämä on suoraan verrattavissa peniskuviin mutta lähetettynä massapostauksena yksi-yhteen viestien sijaan
Vierailija kirjoitti:
Tämä on suoraan verrattavissa peniskuviin mutta lähetettynä massapostauksena yksi-yhteen viestien sijaan
Niin. Peniskuviakaan ei kukaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu mulle, mutta siltikin ihmettelen, miten ihminen antaa itsensä mennä tuohon kuntoon, ihan oikea sana sille on "etova", minkä joku mainitsi. Ja jos hän on sinut kroppansa kanssa, niin mitä ihmettä on toi jatkuva selittely ja valittelu julkisuudessa. Taitaa luulla vähän liikaa itsestään. Kuitenkin alentuu seiska lehden kaltaiseen julkaisuun. Vai onko rahat loppu. Ei häntä kukaan kaipaa, ihan rauhassa kasvatelkoon läskejään.
Juuri näin. Huonot elämäntavat näkyvät erittäin selvästi. Eikä ole hyvä roolimalli enää. Noloa tuo kauhea selittely ja kehopositiivisuus, kaukana terveellisestä suhtautumisesta ruokaan ja liikuntaan.
Minusta törkeintä oli joku naisten voimaantumis tapahtuma, jossa juostaan rinnat paljaana uimaan? Jos mies juoksee munat paljaana rannalla, niin on jo poliisit paikalla sakottamassa, että on tosi törkeä pervo ym. Bikinit naisella voi olla, eikä minun mielestäni Lola Odusogan bikineissä ole mitään rumaa, jota voisi haukkua. Naiset käyttävät rannalla joko bikineitä tai uimapukua. Mutta jos katsoo esim. bikinimuotia nykyään, niin aika kummalliseksi mennyt, että rintojen alaosa näkyy ja bikineissä ei jossain ole kuin narut ja pieni lappu päällä? Sitä ihmettelee, että kuka näitä typeryyksiä valmistaa?
https://is.mediadelivery.fi/img/658/992217151fec45719cd2b8d4a979562b.jp…
IS:n bikinikuva Lolasta missinä.
Burqini on paras uima-asu naiselle.
Eikös tää Lola hetki sitten valittanut, kun jotkut tavalliset lihavat insinöörit vain Tinderissä lähestyvät...
Lola on ihan normaali isorintainen ylipainoinen nainen. Toki moni hänen ikäinen isorintainen ja ylipainoinen nainen on ollut koko aikuisikänsä normaalin näköinen isorintainen ja kenties ylipainoinenkin, mutta Lola kieltämättä oli nuorena kaunis. Se on kova paikka, kun kauniista muuttuu normaaliksi. Kun aiemmin iskemässä oli lentokapteenit, liigakiekkoilijat ja lääkärit, niin nykysin iskijöinä on ihan tavallista hieman ylipainoista ja nörttimäistä insinööriä. Ottaahan se päähän.
Minä taas en ymmärrä miksi pitää pukeutua mahdollisimman vähiin ja julkaista kuvia , oli sitten hoikka tai ei ?
Kertokaa miksi?
Miksi hän tuuttaa kuviaan niin usein julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän tuuttaa kuviaan niin usein julkisuuteen.
No rahan takia tietty. Ansaintalogiikkaa en ymmärrä, mutta kuulemma rahaa niistä saa.
Lola-ressukka luulee olevansa vielä missin mitoissa.
Kyllä tollaisella rungolla varmaan saa olla täysin rauhassa. Mä en ainakaan edes katso perään.
Nimi on aina enne ja tämä nimi kertoo kyllä kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tollaisella rungolla varmaan saa olla täysin rauhassa. Mä en ainakaan edes katso perään.
Voi kuule. Äitini 80 v sanoo, ettei se ole iästä kiinni. Hänen paras kaveri, joka on viisi kertaa Lolaa isompi, on kaikkien miesten suosikki.
Mkäs se reiden ympärys oli jo missikisoissa ? 58cm tai jotain sellasta