Lola Odusoga näyttää esimerkkiä bikineissä jyrähtää typeristä kommenteista: Se ei ole kutsu, kehoitus eikä lupa mihinkään
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on <3
M28
What.. et oo mies salee
Ainakin kikkelin omistan.
M28
Oletko itsekin sitten pullukka?
Mitä on tapahtunut lolan silikoneille, kun suuntaavat nekin noin rumasti alaviistoon - - -
Muodokas=etova
Näin se suomenkieli muuttuu
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo näkymä herätä kuin etoa.
Mut jos herättäis muutakin, niin sittenkö saisit kouria?
esim. raiskauksessa ei ole kyse seksistä vaan mm. siitä, et valta kiihottaa. Silloin keholla ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on <3
M28
What.. et oo mies salee
M28
Pitääkö olla pullukka että saa kehua Lolaa kauniiksi?
On teillä naisilla jutut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on <3
M28
What.. et oo mies salee
M28
Pitääkö olla pullukka että saa kehua Lolaa kauniiksi?
On teillä naisilla jutut :D
No eihän tuollainen vartalo herätä miehissä mitään seksuaalisia haluja, se on todettu. Ehkä kelpaa jollekin plösömiehelle.
Ihan samannäköisiä teistä kaikist isorintaisista tulee iän myötä.
Itse kritisoin nuorena kaikkia kiloja. Olin aina jonkinnäköisellä dieetillä, ettei paino vain nouse. Nyt olen 53 v, bmi 24, ja samaa tyyppiä olen Lolan kanssa. Nyt ajattelen, että se kahdenkymmenen vuoden kituuttaminen oli kyllä turhaa. Ei lisännyt onnellisuutta eikä mitään.
Että voikin kyllästyttää nämä ainaiset pyllimiset ja törröttelyt. Joo ihan hyvä painottaa aina välillä, että ihmisillä on oikeus itseensä eikä toisia voi mennä lääppimään, mutta c'mon nyt oikeesti naiset, käyttäkää sitä tasa-arvoa johonkin muuhun kuin itsenne objektointiin. Joskus tuntuu että puheet ja tyrkkykuvat on ihan ristiriidassa.
Miks toi Lola on aina mediassa VALITTAMASSA jostain?
Vierailija kirjoitti:
Aika miehistä jyrähdellä
No eikös se "ei puhetta naisista ilman naisia"-
Naistenrintama ry. aina juuri esittelekin niitä'jyrähdyksiään' ...
Ja kaikki kommentoineet ovat itse täydellisiä :D (kuvia voi laittaa omasta kropasta)
Seiska roskalehtien kuningas junttien paras lehti.
Lola jos puet bikinit ja joku tuijottaa sinua se on kohteliaisuus.
Eikö tämä ole kohta 30 vuotta pitänyt tuota joutavaa yksinpuheluaan omasta kropastaan? Ketään ei kiinnostanut silloin eikä ketään kiinnosta nyt.
Ymmärkinkö oikein, että täysi sivuille katsominen näille bikinipyllistelijöille, on siis oikea tapa toimia tästä eteenpäin?
hämmentynyt M29v
Mä en oikein ymmärrä tätä ongelmaa. Itse olen pulska ja ikinä ei kukaan ole kommentoinut millään tavalla mun kroppaa missään rantsussa vaikka biksuja mä siellä käytän. Eikä ole kukaan kuvitellut sen olevan kutsukaan mihinkään. Tai jos on, niin ei sitä ainakaan ole mulle kerrottu.
Enkä mä kyllä saa tavisvaatteissakaan kommentteja vaan ihan saan kulkea rauhassa.
M28