Lola Odusoga näyttää esimerkkiä bikineissä jyrähtää typeristä kommenteista: Se ei ole kutsu, kehoitus eikä lupa mihinkään
Kommentit (195)
Silikonit eivät enää ole in, poistattaisi ne niin näyttäisi hoikemmalta. Nekin aiheuttaa naisille aineenvaihduntahäiriöitä.
Kun turhasta muovista pitäisi päästä eroon muutenkin, kun ne saastuttaa maapalloa, kun eletään sentään jo 2020-lukuakin!
valivalivali kirjoitti:
Miks toi Lola on aina mediassa VALITTAMASSA jostain?
Vaikuttaa olevan sellainen perusnegatiivinen ihminen. Lasi on aina puoliksi tyhjä.
No, eihän se Lolakaan vielä vedä vertoja niille oikeille sotanorsuille.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki kommentoineet ovat itse täydellisiä :D (kuvia voi laittaa omasta kropasta)
Kaikilla ei ole tarvetta esitellä netissä itseään hei. Jos laittaa tämän tyyppisiä kuvia tuossa kunnossa voi odottaa että palautetta tulee varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki kommentoineet ovat itse täydellisiä :D (kuvia voi laittaa omasta kropasta)
Tää kommentti alkaa olla jo niin kulunut että joo.
Peittäköön naiset päänsä ja käyttäkööt asiallista asua. Suomi ei ole mikään villi-ihmisten asuinsija.
Uppis kirjoitti:
Ensinnä pitäisi pohtia asiaa siltä kantilta, että millä oikeudella meinaa pakottaa ihmiset katsomaan tuollaista näkyä esim. uimarannalla. Jos pitää itseään ihmeenä ja taivaan lahjana maailmalle, niin sellainen helposti unohtuu. Entä, jos vastaavalla tavalla ns. morbidly obese-luokan miehiä heiluu rannalla tangat päällä, onko se kaunista? Kyllähän ihmisellä tulisi olla jonkinlainen itsekunnioitus myös, koska jos Lolaa katsellaan rannalla, niin jos näkisi ne ajatuskuplat mitä pään päälle nousee, niin aika monessa lukisi: "Onk toi se, mikäsenniminytoli...Lola...Onpas rupasahtanut ? ".. Toki on sellaisia miehiä, joita tuo kiihottaa, joille mikään ylipaino ei riitä, mutta heitä on aika vähän. Se on eräänlainen kieroutuma, ei mene hissi ihan ylös asti..
Tai kannattaisiko sittenkin pohtia asiaa siltä kantilta, että rannalle mennään nauttimaan kesästä, auringosta, uimisesta jne. Siellä ei olla missään kauneus- tai komeuskilpailussa.
En itse juurikaan rannoilla kesäisin käy, mutta ei minua naisena häiritsisi, vaikka ranta kuhisisi sumopainijan näköisiä miehiä. En minä ole siellä tuijottamassa ihmisiä ja heidän ulkonäköään. Eikä minulle kuulu kenenkään ulkonäkö. Eikä kuulu sinullekaan. Jos joku näky häiritsee sinua, se on vain ja ainoastaan sinun ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Uppis kirjoitti:
Ensinnä pitäisi pohtia asiaa siltä kantilta, että millä oikeudella meinaa pakottaa ihmiset katsomaan tuollaista näkyä esim. uimarannalla. Jos pitää itseään ihmeenä ja taivaan lahjana maailmalle, niin sellainen helposti unohtuu. Entä, jos vastaavalla tavalla ns. morbidly obese-luokan miehiä heiluu rannalla tangat päällä, onko se kaunista? Kyllähän ihmisellä tulisi olla jonkinlainen itsekunnioitus myös, koska jos Lolaa katsellaan rannalla, niin jos näkisi ne ajatuskuplat mitä pään päälle nousee, niin aika monessa lukisi: "Onk toi se, mikäsenniminytoli...Lola...Onpas rupasahtanut ? ".. Toki on sellaisia miehiä, joita tuo kiihottaa, joille mikään ylipaino ei riitä, mutta heitä on aika vähän. Se on eräänlainen kieroutuma, ei mene hissi ihan ylös asti..
Tai kannattaisiko sittenkin pohtia asiaa siltä kantilta, että rannalle mennään nauttimaan kesästä, auringosta, uimisesta jne. Siellä ei olla missään kauneus- tai komeuskilpailussa.
En itse juurikaan rannoilla kesäisin käy, mutta ei minua naisena häiritsisi, vaikka ranta kuhisisi sumopainijan näköisiä miehiä. En minä ole siellä tuijottamassa ihmisiä ja heidän ulkonäköään. Eikä minulle kuulu kenenkään ulkonäkö. Eikä kuulu sinullekaan. Jos joku näky häiritsee sinua, se on vain ja ainoastaan sinun ongelmasi.
Aamen.
Vuodet eivät ole kohdelleet tätä kauniisti. Vuosi vuodelta läskimmässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä tätä ongelmaa. Itse olen pulska ja ikinä ei kukaan ole kommentoinut millään tavalla mun kroppaa missään rantsussa vaikka biksuja mä siellä käytän. Eikä ole kukaan kuvitellut sen olevan kutsukaan mihinkään. Tai jos on, niin ei sitä ainakaan ole mulle kerrottu.
Enkä mä kyllä saa tavisvaatteissakaan kommentteja vaan ihan saan kulkea rauhassa.
Muakaan ei ole kommentoitu.
Mutta kai somessa näkyvästi oleva missi on saanut ja saa kaikenlaisia törkykommentteja ja pokausyrityksiä.
Toi vika kuva on outo. Näyttää siinä varmaan 20kg hoikemmalta kuin kahessa ekassa!
Tuo huomiohakuisuus ja sen takana ilmeisesti oleva pakkomielle alkaa olla jo melkein säälittävää.
Pitäis vaan jo hänenkin tajuta, että 'aika aikaa kutakin'.
Toive ajattelua Lollolta vaan tuoki ruikutus.
Kohta se ajelee sellasella sähköskootterilla prismassa ku ei kävellen pysty.
Julkaisee itsestään muokattuja kuvia julistaen kaikkien kukkien pitää saada kukkia. Mitä en nyt tajua?
tietenkään hänen bikineillään ei myöskään ole määräysvaltaa kehenkään.
Laatunainen muihin verrattuna! <3
Onhan Lola upea vaikka onkin pikkasen jytky, mutta eikös sillä pitänyt olla silarit? Kun eivät kovin uhmakkaasti ainakaan pystyssä ole
Kantsisko pistää insta yksityiseksi tai luopua siitä kokonaan? Tosin silloin ei tulisi joutaviin tyrkkykuviin kommentteja joista voisi närkästyneenä jyrähdellä..