Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni haluaisi...

Vierailija
15.05.2008 |

että harrastaisin seksiä vieraan miehen kanssa, mielellään jopa joskus kun hän ei ole kotona ja sitten vaikka soittaisin tai laittaisin kuvaviestin että nyt ollaan touhissa :P

Ei siinä mitään, ehkä joskus olen ajatellutkin että voisi kai kokeilla MUTTA mulla on synnytyksestä vasta vähän reilu 3kk aikaa ja ensinkään en ole tyytyväinen vielä omaan kroppaani ja toisekseen haluaisin että sitä seksiä olis enemmän ensin ihan oman miehen kanssa. Nyt kun tahtoo vielä jäädä siihen max. kerta viikossa... Eli haluan ensin meidän kahdenkeskeiset peittojen heiluttelut kuntoon!!! Mutta kun mies ei sitä suostu uskomaan. Välillä aina vinkkaa että miten olis nyt, hän on lähdössä viikonlopuks pois... tai sitten kun aletaan touhuilemaan niin heti on kysymässä että kuka soitettais tänne kolmanneksi pyöräksi? Mua alkaa raivostuttamaan kun se ei tosiaan tajua että EI TEE MIELI!! Häntä kyllä haluan, siitä ei ole kyse...

Sitten tietysti alkaa mietityttämään että tuleeko noista sitten joskus tulevaisuudessa riitoja? Vedetään mukaan johonki riitaan sitten että no oliko se parempi kuin mä...

Auttakaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta ja lapset tietenkin jättäneet vaimoon jälkiä. Minusta hän on kuitenkin oikein haluttava ja kuten miehesi mieluusti sallisin vaimolle pientä säpinää. Vaimo kuitenkin empii. Aika harvoin siihen olisi mahdollisuuttakaan, sillä olen lasten kanssa reissussa vain muutaman kerran vuodessa. Vaimo on sinänsä ihan positiivinen asialle, mutta pelkää häiriköitä, tauteja, raskautta, mustasukkaisuuttani - siis kaikkea. Minä taas olen varma, että kaupungista löytyy monta oikein mukavaa miestä, joiden elämää vaimoni sulostuttaisi suuresti ja joiden kanssa vaimolla voisi olla hauskaa. Ja vauva on aina tervetullut vaikka toisen alullepanemana.

Sinun kannattaisi varmaan vain jatkaa linjalla "Sitten kun vauva on vähän isompi".

Minä ainakin uskoisin sen.

Vierailija
2/3 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on puhunut monta vuotta siitä että olisin jonkun toisen miehen kanssa ja n vuosi sitten olin ekan kerran vieraan miehen kanssa ängyssä 12 vuoden tauon jälkeen. Itse en kannattanut mutta sen kokemusken jälkeen olen ollut jo useamman kanssa. Mieheni on ottanut jonkun kaverin jatkoille ja hommat menneet sitten seksin puolelle. Saan itse harrastaaseksiä vieraan miehen kanssa kahdestaan ja olen ollut tyytyväinen ratkaisuun. Nautintoa oli enemmän kuin luulin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta ja lapset tietenkin jättäneet vaimoon jälkiä. Minusta hän on kuitenkin oikein haluttava ja kuten miehesi mieluusti sallisin vaimolle pientä säpinää. Vaimo kuitenkin empii. Aika harvoin siihen olisi mahdollisuuttakaan, sillä olen lasten kanssa reissussa vain muutaman kerran vuodessa. Vaimo on sinänsä ihan positiivinen asialle, mutta pelkää häiriköitä, tauteja, raskautta, mustasukkaisuuttani - siis kaikkea. Minä taas olen varma, että kaupungista löytyy monta oikein mukavaa miestä, joiden elämää vaimoni sulostuttaisi suuresti ja joiden kanssa vaimolla voisi olla hauskaa. Ja vauva on aina tervetullut vaikka toisen alullepanemana.

Sinun kannattaisi varmaan vain jatkaa linjalla "Sitten kun vauva on vähän isompi".

Minä ainakin uskoisin sen.

Sori, mut kuka on oikeesti noin sairas? Mua ainakin oksettais jos mies jotain tuohon suuntaan alkais ehdottelemaan. Onneksi meillä onkin ihan terve ja turvallinen parisuhde mihin ei kolmansia osapuolia tarvita. Huhhuh.