Mistä laadukkaita perusvaatteita?
Vaatteiden laatu on kyllä ihan p*skaa nykyään. Jos löytää jotain kivaa se näyttää kulahtaneelta jo parin pesun jälkeen. Vaatekaappi kaipaisi päivitystä enkä tiedä mistä lähteä etsimään. Kohtuuhintaisia kivoja puseroita ja neuleita etenkin hakusessa, vähän kalliimmatkin kiinnostaa jos oikeasti hyviä. Tykkään luonnonmateriaaleista puuvilla, villa jne. Mistä/mitä merkkiä näitä löydätte?
Kommentit (4)
Claire dk hintaluokkaa ennemmin, toi pusero aika lailla just minkä tyyppistä haen :)
Ap
Gap, Marks & Spencer, J. Crew, Lauren Ralph Lauren
Aikakoneella 1980-luvulle niin jokaisesta kaupasta mistä vaan saa vaatteita. Nykyään en tiedä mistä kunnollista saa ellet sitten halua näyttää eläkeläiseltä tai Kokoomuslaiselta.
Minkä on hintaluokka euroissa, josta etsit vaatteita? Kohtuuhinta voi tarkoittaa niin monen suuruista hintaa riippuen vastaajasta.
Itse olen tykännyt Claire dk merinovillaisista puseroista, esim malli Pippa. Hintaluokka noin 100 eur ovh. Ohuita, mukavia, ei nyppyynny. Toki kaikki villa vaatii huolenpitoa ja tiettyä varovaisuutta esim langanvetojen kanssa.
Olen myös tykännyt Weekend maxmara vaatteista. Löytyy esim Zalandolta. Hintaluokka korkeampi kuin ed mainittu Claire.