Mistä Suomalaisesta artistista tai bändistä pidät?
Ja miksi?
Kommentit (19)
on kaunista kun miehet laulaa stemmoja
vauva pitää Jani Vikholmista, en tiedä miksi
... mutta ehdottomia ykkösiä: Egotrippi, Jani Wickholm, Stella, Irina ja Suurlähettiläät
on oppinut puhumaan niin täydellisen kuuloista amerikanenglantia?? Nrj:ltä vaan kuuntelin, kun sanoi muutaman lauseen englanniksi, luulin natiiviksi mutta nimi on suomalainen.
Olen Elonkerjuun avulla saanut laihdutettua ties kuinka monta kiloa, kun päätin etten saa kuunnella musiikkia kuin MP3:sta juoksulenkillä. Pakko on joka päivä saada kuunnella hyvää musiikkia, joten reidet timmiintyy ja paino tippuu.
Kotiteollisuus, Timo Rautiainen, ja nolottaa myöntää, mutta POTFkin on hyvä.
Apocalyptica, The Rasmus, The 69 eyes, Sentenced... noi nyt ekana tuli mieleen.
..Apulantaa, Olavi Uusivirtaa, Uniklubia, Kotiteollisuutta, 51 Koodia, Maj Karmaa, Kardiaa. Siinä kai tämän hetken parhaat!
Tykkään molemmista, Kingston oli aika henkilökohtainen bändi mulle. Musiikillisesti ei tule mulle mitenkään yhteistä kuvaa. Ainoa yhdistävä tekijä suoraan sydämestä tuleva musiikki, musikkaalisuus, fiilis.
Kingston Wall tulee ainoastaan mieleeni kuunnellessani VHB:tä. Aivan mahtava tuo viimeksi mainittu. Love & Peace!
" Löysin" Antin ihan lähiaikoina. Miten onkaan symppis...
Musiikillisesti kuuntelen Mambaa, Maijaa, oikeastaan melkein kaikki kotimaiset uppoaa..
Mun kestosuosikki ollut jo about vuodesta -86 tai jotain sinnepäin...
...... Sonata Arctica, Nigthwish, Children Of Bodom, Stratovarius, Stam1na, HIM, Apocalyptica, Twilight Guardians, The 69 Eyes, Hanoi Rocks, Amorphis, Sentenced, Lordi .......ei nyt tuu muita mieleen mutta varmasti löytyy vielä!
Rautaista Suomirokkia