Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei riitä, että puhelinmyyjät häiriköivät

Vierailija
06.06.2022 |

He myös uittuilevat, jos näyttää siltä ettei kauppoja synny. Vastasin siis lopulta viidenteen soittoyritykseen ja sitten esto päälle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan suoraan estot vastaanmatta, toimii mainiosti.

Vierailija
2/6 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että puhelinmyyjien kaltaisille ihmisille löytyis jotain parempiakin hommia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin viime viikolla tuon veetuilun, vattenfalin puhelinmyyjä veetuili kun sanoin että mun ystävä tietää sähköasioista että hänen kanssaan haluan keskustella millaisen sopimuksen kannattaa ottaa,veti herneet "sä päätät otatko kalliimmalla vai et, meidät on valittu maailmanlaajuisesti parhaimmaksi sähköyhtiöksi, ja minä olen työskennellyt 4 vuotta näissä töissä että enköhän minäkin jotakin osaa" mä olin vaan et öö...joo mut haluun harkita asiaa "no sitten en voi sua auttaa näissä asioissa" ja päivänjatkojen toivotukset ja luuri kiinni:D en ottaisi tuon puhelun jälkeen vattenfalilta sähköjä vaikka ilmaiseksi saisin.

Vierailija
4/6 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä, never, ostaisi mitään puhelinmyyjältä!

Onpas typerää,anglismi keskellä suomenkielistä lausetta, oletpas oikea neropatti. No et.

Vierailija
5/6 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät puhelinmyyjät häiritse kun vaihdat numeron salaiseksi,näin minä olen tehnyt.

Vierailija
6/6 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa, kieltäydyn vain kohteliaasti. Ei oo vaikeeta.