Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummat karvat ylähuulessa

Vierailija
06.06.2022 |

Onko normaalia että ylähuulessa kasvaa tummia karvoja? Niitä on paljon ja näkyy varsinkin jossain tietyssä valossa hyvin. Nypin niitä monesti (tai sillon ku jaksan:D). Häiritsee tosi paljo. Aina ollu, muistaakseni teinistä asti. Muutenki kaikki karvat kasvaa tosi nopee ja on tummia, säärissä ja käsissä. Myös kulmakarvat, mut ne nyt ei sillee häiritsekään ku niistä tykkään 😂 ja nainen olen

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa liikaa häiritsemään, voit käydä laserilla ne poistattamassa. Tummilla naisilla ylähuulen karvoitus näkyy paremmin, kuin vaaleilla, on ihan normaalia.

Vierailija
2/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on. Ei häiritse millään tavalla, jos jotain häiritsee, niin harmi. Nainen siis olen :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iankaiken naiset ovat raivoneet ylähuulikarvoistaan. Me miehet emme niin paljoa. Miksi te naiset pidätte meidän miestemme karvoista?

Vierailija
4/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Joillain kasvaa enemmän, joillain ei yhtään, mutta ihan normaalia.

Vierailija
5/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nypi tyttönä,neitinä.naisena!Kasvavat paksumpina kasvoissa takas ja ovat kuin miehen kova parta karva! Käytä höylää!Seivaa karvasi. Tai intimi alueen karvan poisto aine,jos ihos kestää sen? Tai vaha liuskaa! Pinsetit pois jokaiselta naiselta jos ylimääräisiä karvoja kasvoissa!

Vierailija
6/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nypi tyttönä,neitinä.naisena!Kasvavat paksumpina kasvoissa takas ja ovat kuin miehen kova parta karva! Käytä höylää!Seivaa karvasi. Tai intimi alueen karvan poisto aine,jos ihos kestää sen? Tai vaha liuskaa! Pinsetit pois jokaiselta naiselta jos ylimääräisiä karvoja kasvoissa!

No kyllä nypin, kun niin saa paremman tuloksen ku sheivaamalla! Paitsi sääret oon sheivannu ku en oo aina viittiny epilaattorilla vedellä, kun se sattuu aina jonku verran ja mulle tulee aina sisäänpäi kasvaneita karvoja😅

Vierailija
7/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse voi olla monirakkulaisista munasarjoista (suht yleinen) joita itsellänikin epäilen. Siihen kuuluu juurikin tuota mitä kerroit eli karvojen kasvua erityisesti ylähuulen päälle ja myös navan alle (kutsutaan hirsutismiksi) johtuen normaalia liiallisemmasta mieshormonin tuotannosta. Myöskin hyvin epäsäännölliset tai kokonaan puuttuvat menkat kuuluu kuvaan. Ja jos on ylipainoinen kannattaa laihduttaa. Jos haluat niin kannattaa selvittää asia mutta tuota epäilen 

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00686

Vierailija
8/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ex-poikaystäväni vuosien takaa? Kuule kyllä ne pari haituvaa on ihan normaalia miehelle, niitä saisi tulla enemmänkin.

Vierailija
9/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse voi olla monirakkulaisista munasarjoista (suht yleinen) joita itsellänikin epäilen. Siihen kuuluu juurikin tuota mitä kerroit eli karvojen kasvua erityisesti ylähuulen päälle ja myös navan alle (kutsutaan hirsutismiksi) johtuen normaalia liiallisemmasta mieshormonin tuotannosta. Myöskin hyvin epäsäännölliset tai kokonaan puuttuvat menkat kuuluu kuvaan. Ja jos on ylipainoinen kannattaa laihduttaa. Jos haluat niin kannattaa selvittää asia mutta tuota epäilen 

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00686

Olen miettinyt tuotakin. Mutta toisaalta kuukautiseni ovat melko säännölliset, vaikka kerran oli sellainen ajanjakso elämässäni, että ne temppuilivat. En myöskään ole ollut ylipainoinen, mutta nykyään kyllä, kun viime vuosien aikana tullut läskiä liikaa😅 oon käyny kerran elämässäni gynellä, eikä ainakaan maininnut tuosta mitään. Oon 24v.

Vierailija
10/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä? Vanhemmiten karvoja kasvaa enenevässä määrin.

Itse sheivaan/ ajelen joka aamu.

Vierailija
11/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PCOS, ei kannata lihoa, testosteronitaso kohoaa>karvoitus lisääntyy naisilla.

Vierailija
12/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt pakosti mikää pcos ole? Ja ikää 24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän