Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vaimolla oli salasuhde, niin kai mullakin saa olla?

Vierailija
06.06.2022 |

Siitä on jo jokunen vuosi aikaa, mutta vieläkään en ole unohtanut. Meillä oli isoja ongelmia monta vuotta ja riideltiin jatkuvasti. Kiinni jäätyään vaimo muuttui paljon lempeämmäksi eikä enää esim. nalkuta mitä teki silloin jatkuvasti. Hakeutuu lähelle, ottaa huomioon kaikessa paremmin ja osaa keskustella rauhallisesti. Nyt tehdään kaikkea yhdessä, ja osataan jopa nauraa yhdessä, mitä ei pahimpina aikoina vuosiin tapahtunut.

Osaan elää tapahtuneen kanssa aika hyvin, mutta en usko koskaan unohtavani. Hän on kuitenkin sama ihminen, vaikka käytös onkin muuttunut. Välillä nousee todella vahvasti mieleen, että saan kai minäkin seikkailla, jos sopiva ihminen sattuu kohdalle, koska hänkin sai. Olisko se keltään pois?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö sä täältä lupaa vai?

Vierailija
2/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa suhde,mikäs siinä,jos molemmille sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa. Samat säännöt!

Vierailija
4/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku tekee rikoksen sinua kohtaan, ei anna lupaa tehdä edes samaa rikosta häntä kohtaan.

Joku vetää sinua turpaan = pahoinpitely. Sinä vedät takaisin turpaan = pahoinpitely. Molemmista saa tuomion oikeudesta.

Sama pätee tietysti myös tuollaisiin enemmän moraalisiin juttuihin, eli se että joku on sinua vastaan rikkonut, ei tee samasta teosta toisinpäin yhtään hyväksytympää.

Vierailija
5/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kysyisit sitä vaimolta, etkä vauvapalstalta?

Vierailija
6/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, samat säännöt molemmille ja tasa-arvo. Itse kyllä silti ottaisin eron pettäjästä.

Vierailija
7/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkat pettäjän kanssa? Mistä tiedät oletko edellenkään vaimosi ainoa pano? Kokemuksesta: petos ei vanhene, se haalistuu, kunnes uusi petos repii kaiken auki. Miksi alistut pettäjän surkeaan moraaliin?

Vierailija
8/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa kysyisit sitä vaimolta, etkä vauvapalstalta?

Olen itse asiassa kysynyt jo. Hän ei kestä ollenkaan ajatusta siitä että tekisin samoin. Vahtii koko ajan vainoharhaisena, kenelle tekstailen ym. Mutta miksi ei miettiny näitä pelkojaan silloin, kun ajeli tyypin kämpälle ja missä nyt näkivätkään? Miten voi oikeuttaa itselleen jotain, mitä ei kuitenkaan toiselle salli? Hyvin erikoista mun mielestä, ja ihan helvetin itsekästä.

Vierailija
9/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkat pettäjän kanssa? Mistä tiedät oletko edellenkään vaimosi ainoa pano? Kokemuksesta: petos ei vanhene, se haalistuu, kunnes uusi petos repii kaiken auki. Miksi alistut pettäjän surkeaan moraaliin?

Koska lapset ja elintaso, ja vaimon täysin muuttunut käytös. Elämä on ihan mallillaan nyt, mutta en voi kieltää etteikö välillä käy kaikenlaisia ajatuksia mielessä, kun tapaa mielenkiintoisia ihmisiä.

Vierailija
10/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä kuvittelet saavasi toisen naisen kun et edes omaasi saanut kunnolla pidettyä?

Vierailija
11/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on takuuvarma ero sitten, jos jäät kiinni.

Vierailija
12/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lapset ja elintaso, ja vaimon täysin muuttunut käytös. Elämä on ihan mallillaan nyt, mutta en voi kieltää etteikö välillä käy kaikenlaisia ajatuksia mielessä, kun tapaa mielenkiintoisia ihmisiä.

Ette siis ole asiaa vielä loppuun puhuneet?

Jos asia vielä hiertää, mikset puhu vaimon kanssa? Ja se luulee, et asia on jo käsitelty.

Ja jos olet antanut vaimolle anteeksi, se siitä. Jos et, ei ole asiaa loppuun käsitelty.

Vierailija
13/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm pitäisikö huolestua? Vaimoni käytös oli juuri tuollaista riidanhauista ja nyt myöhemmin lempeä? Ihan kuin olisin itse kirjoittanut. Tosin vaimo ei jääny kiinni mistään, mutta epäilin vahvasti. 

Vierailija
14/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet itse omat ratkaisusi ja elät omien arvovalintojesi mukaan. Kukaan muu ei sitä sinun puolestasi tee.

Vierailija
15/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saat, ap! Itsekin tekisin samat. Miksi puoliso saisi viipottaa vieraissa ja sitten nöyränä pyydellä anteeksi ja olettaa, että sinulle asia on vastedes OK.

Silmä silmästä, hammas hampaasta on minusta se reiluin ratkaisu. Pitää muijan sietää syödä samaa soppaa, mitä itsekin keitti. Sillä se käsityskyky ja empatia parhaiten kehittyy. Ja sinua kohtaan on reilua, että sinäkin saat käydä vieraissa sen x kertaa liittosi aikana.

Näin minä ajattelen.

N46

Vierailija
16/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla. Minäkin löysin kivan kesävaimon.

Vierailija
17/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä kuvittelet saavasi toisen naisen kun et edes omaasi saanut kunnolla pidettyä?

Voi kuule, siitä ei ole ikinä kiikastanut. Mutta hyvä yritys.

Vierailija
18/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, samat säännöt molemmille ja tasa-arvo. Itse kyllä silti ottaisin eron pettäjästä.

Jos suhde toimii, niin miksi pelkän vierasveneen soutamisen takia pitäisi erota? Minusta reiluinta olisi, että ap saisi myös käydä vieraissa eli pettää. Sillä se alkuperäinen pettäminen olisi kuitattu.

Vierailija
19/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte ehkä jakaa sen salasuhteen ja sopia päivät.

Vierailija
20/45 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pettää, että ei kannata turhanpäiten mennä edes naimisiin, vältyt erolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi