Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista aluetta asua on vuosaari?

Vierailija
14.10.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiheää ja tehokasta.

Vanha Vuosaari puolestaan on 60-luvulta. Siellä kämpät ja talot on aika isoja ja niiden ympärillä on aika lailla tilaa. Mäntyjäkin.

Palvelut on Vuosaaren keskustassa hyvät, sinne on vanhan pujolen reunoilta kyllä jonkin verran matkaa. Meri on lähellä, hienoja ulkoilumaastoja.

Vierailija
2/3 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelut olisi olleet lähellä, ja samalla vuokralla, mitä nyt maksamme pikku kolmiosta,olisimme saaneet sieltä neljä huonetta saunalla. Arvaa miksei muutettu?

Muutamia hassuja kertoja olen sielläkäynyt, ja aina joku häiriintynyt tullut häiritsemään (lähinnä känniset tms.. keskellä päivää!!!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukasluku lähentelee 40000, eli suomalaisen pikkukaupungin luokkaa. Olisi aika ihme jo täällä ei humalaisiin törmää vai eikö tosiaan muissa kaupunginosissa ole kännisiä? Varsinkin jos ne sijaitsevat metroradan varrella.

Vanhassa osassa on paljon omistusasuntoja. Myöhemmin rakennetuilla alueilla on luonnollisesti paljon vuokra-asuntoja, ja niissä sitten kaikenlaisia asukkaita.

Itse ostin asunnon vajaa 3v sitten n. 5min kävelymatkan päässä metroasemalta ja kauppakeskuksesta. Lisäksi joudun tekemään täällä satunnaisesti myös yötyötä. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Olenkohan ollut sitten onnekas vai mitä?

Kauppakeskuksen ja metroaseman aukioloaikoina vartijat kyllä pitävät sen alueen aika hyvin siistinä.

Jos olisin vuokra-asuntoon muuttamassa, olisin ehkä varovainen osoitteen suhteen, mutta alueena ei mitään ongelmaa tai poikkeavaa vrt. muihin kaupunginosiin.

Täältä löytyy kaikki palvelut, lapsille olen saanut päivähoitopaikat erittäin helposti. Koulu lähellä, kirjasto, uimahalli, terveysasema ja tietenkin ne kaupat.