Työhaasttellu kysymys " Suurin saavutuksesi" jos eii oo ollut töissä?
Kommentit (42)
Jos on esim voittanut olympiakultaa.
Vierailija kirjoitti:
No kerrot mikä mielestäsi on ollut elämäsi suurin saavutus.
Ei ole
Vastaa tähän "lapset" niin olet ulkona pelistä.
Söin kerran kolme Hesen megapurilaista yhteen syssyyn. Voi pojjat!
Olen tehnyt kainalopierujen Suomen ennätyksen
Sano vaikka että joku esitelmä koulussa tjs. Ei ne paljoa oota.
Nusasin kolmen kanssa saman päivän aikana.
Vihaan näitä teennäisiä haastatteluja. Jos haet johonkin hiton lähihoitajan paikkaan, kysellään täysin turhia. Mitä vanhusten persausten pesemisessä täytyy luetella suurimmat saavutuksesi, kun työ on pelkkää kiirettä, hosumista , pienellä palkalla, huonoissa työyhteisöissä. Lapsellista paskanjauhantaa.
Entä jos joku vastaa jonkun näistä: yhteys avaruusolentoihin, telepatia, henkiset saavutukset, postimerkkeily, eläinkommunikointi, pappajumpan ohjaaminen uimahallissa, tähtitieteen tutkiminen tai rentoutusmenetelmät. Saisiko vastaaja outoja katseita?
Kerro, että joit yhtenä iltana viisikymmentä olutta. Työpaikka on sinun.
Minä vastasin että 15 vuotta yksinhuoltajana ja sekä minä että lapsi ollaan edelleen elossa. Sain työpaikan
Keksi jotain. Ei näihin monikaan ihan totuudenmukaisesti vastaile.
Kerro jotain koulutukseesi liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa tähän "lapset" niin olet ulkona pelistä.
Hei suurperheen äitinä voin sanoa että äiti jos kuka hoitaa minkä tahansa työn puolessa ajassa kuin muut.
Jos haetaan sellaista työntekijää, jolla ei välttämättä ole työkokemusta, niin se kannattaisi ottaa huomioon kysymyksissä. Se pitäisi ottaa myös huomioon työvoimapolitiikassa, eli jos ei ole työkokemusta niin ei ole myöskään paljon sellaisia työpaikkoja mitä voisi realistisesti hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan näitä teennäisiä haastatteluja. Jos haet johonkin hiton lähihoitajan paikkaan, kysellään täysin turhia. Mitä vanhusten persausten pesemisessä täytyy luetella suurimmat saavutuksesi, kun työ on pelkkää kiirettä, hosumista , pienellä palkalla, huonoissa työyhteisöissä. Lapsellista paskanjauhantaa.
👍👍👍
No kerrot mikä mielestäsi on ollut elämäsi suurin saavutus.