Miten saada rahaa palkan lisäksi? Palkka ei riitä.
Menot on karsittu todella alhaisiksi.
Miten tuloja saisi lisää?
Kommentit (971)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Myy turhia tavaroita ja vaatteita joita et käytä.
Osta ruokaa tarjouksista.
Onko suoratoistopalveluita tai muita laskuja, joita voit lopettaa tai vaihtaa edullisempiin.
Valmista ruokaa isompi määrä kerralla, pakasta jos on pakastin
Suosi kasviksia ja juureksia"Olen jo tehnyt nämä, vain punalappuja, netflix lopetettu, paketit vaihdettu, myynyt omia tavaroita.
Mitä muuta?
Online työideoita?
Mitä voisi tehdä kotoa käsin online päätyön lisäksi?
Kyselyihin vastaaminen, vaikka onkin hidasta mutta jonain päivänä saat ensimmäisen lahjakortin ja innostut enemmän. Rabblesta saat vähän cashbackia jos sattuu olemaan tuotteita joita käytät. Osta kirppikseltä halvalla ja myy eteenpäin kalliimmalla. Selvitä ensin mitä kaikkea ihmiset kerää, facebookissa on ryhmiä paljon.
Hirveästi jotkut jaksavat nähdä vaivaa muutamien pennosten takia. Tuskin noilla keinoilla pääsee tuntipalkoille. Opetelkaa hyvänen aika sijoittamaan.
Naisena onlyfansiin vaan kuvia, niin kyllä se siitä. Ulkonäöllä ei niin väliä. Jos taas mies, ja olet siro ja omaat naismaiset piirteet, niin meikkiä ja naisten alusvaatetta päälle ja keksit mitä kaikkea voit työntää pyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suoratoistopalveluita tai muita laskuja, joita voit lopettaa tai vaihtaa edullisempiin.
Suosi kasviksia ja juureksia"Olen jo tehnyt nämä, vain punalappuja, netflix lopetettu, paketit vaihdettu, myynyt omia tavaroita.
Mitä muuta?
Online työideoita?
Kyselyihin vastaaminen, vaikka onkin hidasta mutta jonain päivänä saat ensimmäisen lahjakortin ja innostut enemmän. Rabblesta saat vähän cashbackia jos sattuu olemaan tuotteita joita käytät. Osta kirppikseltä halvalla ja myy eteenpäin kalliimmalla. Selvitä ensin mitä kaikkea ihmiset kerää, facebookissa on ryhmiä paljon.
Hirveästi jotkut jaksavat nähdä vaivaa muutamien pennosten takia. Tuskin noilla keinoilla pääsee tuntipalkoille. Opetelkaa hyvänen aika sijoittamaan.
Kerrotko mihin tässä viimesen vuoden aikana on ollut hyvä sijoitus? Vinkkinähän on, että SP25 on 22 firmaa pakkasella edelleen.
Onkohan jo mainittu erilaiset kyselyt, niitä sivustoja on paljon! Muutama kymppi lisää kuussa täyttämällä kyselyitä
Ilmottaudu mysteerishopperiksi: teet vierailuja liikkeisiin, raportoit vierailut (valmiit kysymykset) ja saat rahaa! Esim. elokuussa sain mysteerikeikasta 40 ja kyselyistä 20 euroa eli 60 euroa lisätuloa rahaa se on sekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta?
Online työideoita?
Kerrotko mihin tässä viimesen vuoden aikana on ollut hyvä sijoitus? Vinkkinähän on, että SP25 on 22 firmaa pakkasella edelleen.
Ostan osakkeita viikoittain, ja jopa tänä vuonna ostettuja on plussilla. Lisäksi sijoituksista saa ihan oikeaa rahaa tilille osinkoina, ei tarvitse veivailla ostojen ja myyntien kanssa. Esimerkiksi ostamani Omega Healthcare Investors on 12,23% plussilla, eikä tämä ole ainoa tämän vuoden ostos.
Firmasta on minulle tullut tänä vuonna rahaa 2 kertaa ja vielä kerran tulee marraskuussa.
https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/ohi/dividend-history
hanki toinenkin työpaikka ja tee hulluna duunia...tai sitten koeta löytää parempipalkkainen työ. jos olet hyvä pelaamaan pelejä niin miten on nettipokerit ym. rikastuuko niillä en tiijä kun en ole kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
MondayMandi kirjoitti:
Hei, älkää neuvoko, jos ette tiedä millaista on olla rahapulassa!!!
Urpot käskee sijoittamaan! Millä ihmeellä sijoitat, jos rahaa ei vaan ole.
Ja joku käskee ulkoiluttamaan koiria yms.
Itselläni jäi joskus kuukausipalkasta laskujen jälkeen 60-100€. Sillä ostaa bensat, ruoat, koiralle ruoat jne.
Olin milloin missäkin juoppokuskina ja auttelemassa vapaa-aikana, että saan ruokaa ja pari kymppiä bensaan. Sitten maanantaiaamuna väsyneenä töihin.TYÖPALKALLA PITÄÄ TULLA TOIMEEN!!!
Että saa maksettua pakolliset laskut ja ostettua myös talvella kasviksia. Sekä maksettua itselleen jonkin harrastuksen.
Se ei ole oikein, että pitää montaa työtä tehdä.Sijoittaminen on AINUT keino lisätä tuloja teoriassa rajattomasti. Tekemällä töitä loppuu tunnit kesken. Paras tapa vaurastumiseen on AINA palkasta hankkia ensin (tuottavaa) omaisuutta, Sitten maksaa pakolliset menot ja lopuilla elää.
eli menot kuriin, jotta voi sijoittaa palkkatuloista. Sitten niitä palkkatulojakin voi yrittää nostaa ja tämän nousun käyttää LISÄsijoituksiin. Sijoitusten tuotoilla sitten voi vapaammin elää. Minulla ainakin sijoitukset kattavat normaalit arjen menot. On todellakin merkittävä lisä arjen pyörittämiseen.
Näinpä. Koittaa saada rahaa säästöön vain palkasta on kuin yrittäisi voittaa monopolissa keräämällä palkan ja koittaa välttää joutumasta vankilaan ja olla ostamatta ainuttakaan kiinteistöä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jo mainittu erilaiset kyselyt, niitä sivustoja on paljon! Muutama kymppi lisää kuussa täyttämällä kyselyitä
Ilmottaudu mysteerishopperiksi: teet vierailuja liikkeisiin, raportoit vierailut (valmiit kysymykset) ja saat rahaa! Esim. elokuussa sain mysteerikeikasta 40 ja kyselyistä 20 euroa eli 60 euroa lisätuloa rahaa se on sekin
minä sain elokuussa 1000 € tekemättä yhtään mitään extraa, Lisätuloa sekin. Siksi sijoittaminen.
Palkkaduuni 37.5h ja lisäksi yrittäjänä. Sitten tulee tehtyä vielä vapaa-ajalla kaikkea ylimääräistä millä saa vähän lisää tienestejä. Kirpparilöydöillä yms. Myynnit sen verran vähäisiä, että ei tarvitse verotuksesta miettiä, mutta leivän päälle saa jotain.
Kaupoista kaikki tarjoukset aina huolella. Nopeasti oppii miten eri tarjoukset kiertää ja mihin vuodenaikaan kannattaa ostaa mitäkin.
Kieltämättä välillä vituttaa, kun saa lisää rahaa jostain, niin aina jonkin hinta nousee moninkertaisesti. Sähkö, korot, ruoka... ihan kaikki. Ehkä tää vielä joku päivä helpottaa.
MondayMandi kirjoitti:
TYÖPALKALLA PITÄÄ TULLA TOIMEEN!!!
Että saa maksettua pakolliset laskut ja ostettua myös talvella kasviksia. Sekä maksettua itselleen jonkin harrastuksen.
Se ei ole oikein, että pitää montaa työtä tehdä.
Tottakai pitäisi mutta kaikki ei tule.
Itse hoidan sekä veljeni että pojan ex-tyttöystävän koiraa silloin tällöin, pari viikkoakin kerrallaan jos ovat reissussa. Koska tykkään koirista ja olen tehnyt sen ilmaiseksi, kunhan tuovat koiralle ruoat mukana (eikä voi syöttääkkään muuta kuin ko koiralle sopivaa ruokaa).
Oikein hyvin voisin pistää kaupan seinälle, työpaikan pulinaboxiin tms. ilmoituksen että voin ottaa koiria hoitoon maksua vastaan. Sehän on win-win tilanne; tulee lenkkeiltyä 3-4 krt/päivä ja saa siitä vielä rahaa ja hyvän mielen kun voi auttaa.
Kun olin köyhimmilläni, minua auttoi listaus tuloista ja menoista.
En voinut vaikuttaa lainaan enkä yhtiövastikkeen perusmäärään. Mutta tiesin mitä remontteja tulee 5 v säreellä ja googlesta sain osviittaa mitä tulee maksamaan.
Kun taloyhtiössä tehtiin kattoremontti, se maksoi 15 000 minun asunnon kohdalla. Olin saanut säästöön 8 000, yli 5 vuodessa ja sitten myin kirpputorivaihdoilla saamaani kotimaista lasia.
Ylitöitä pystyi tehdä ehkä kerran kk ja aina tein.
Kävin naapurin mummun puolesta kaupasta. Sain palkkaa vajaa 2 euroa ja sain käyttää omaa plussakorttiani. Tämä siis oli enemmänkin hyväntekeväisyyttä, mutta ei minulle tämä paljoa vienyt.
Tärkeintä on tietää tulot ja menot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikka parikymppinen mies niin helposti tienaat seksillä rahaa
En todellakaan suosittele! Turvauduin tohon keinoon kun ei ollut oikeasti enään rahaa ruokaan ja koirien ruokaan. Hetken tulikin hyvin rahaa ja näin kolmea miestä , kunnes yksi kielsi näkemästä näitä kahta toista ja alkoi vaanimaan pihalla ja painostamaan asioihin mihin en halunnut että saan saman rahan. Päättyi siihen kun huusi v***n huo**a nyt sä kuolet! löi pääni betoniseinään kaks kertaa ja sain aivoverenvuodon ja jouduin sairaalaan. Ei ne kaikki mitään hyviksiä ole siellä vaan haluaa hyväksikäyttää ihmistä josta tietää että ei ole vaihtoehtoja enään. Onneksi en vammautunut ja monesti tota miettinyt.
Tämän takia kannattaa tavata miehiä vain hotelleissa, ei koskaan omassa kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikka parikymppinen mies niin helposti tienaat seksillä rahaa
Voi yllättää joku "työllistäjä", joka on ruskeanreiänritari.
Itse ostan ja myyn vanhoja tavaroita voitolla.
Esim. Polkupyöriä saa halvalla, pikkuviallisia, jopa ilmaiseksi. Voit myös kerätä hylättyjä, ehkä varastettuja pyöriä ja viedä poliisilaitokselle, saat sitten, kun huutokaupataan 1/3 tuotosta itselle.
Vierailija kirjoitti:
MondayMandi kirjoitti:
Se ei ole oikein, että pitää montaa työtä tehdä.Tottakai pitäisi mutta kaikki ei tule.
Itse hoidan sekä veljeni että pojan ex-tyttöystävän koiraa silloin tällöin, pari viikkoakin kerrallaan jos ovat reissussa. Koska tykkään koirista ja olen tehnyt sen ilmaiseksi, kunhan tuovat koiralle ruoat mukana (eikä voi syöttääkkään muuta kuin ko koiralle sopivaa ruokaa).
Oikein hyvin voisin pistää kaupan seinälle, työpaikan pulinaboxiin tms. ilmoituksen että voin ottaa koiria hoitoon maksua vastaan. Sehän on win-win tilanne; tulee lenkkeiltyä 3-4 krt/päivä ja saa siitä vielä rahaa ja hyvän mielen kun voi auttaa.
Erittäin hyvä idea. Etsin viime vuonna kodinomaista hoitopaikkaa kahdelle koiralleni noin viikoksi. En löytänyt, kaikki paikat olivat jo täynnä. Mihinkään laitosmaiseen paikkaan en ikimaailmassa koiriani veisi, joten sitten on pakko kysellä kaikki tutut ja sukulaiset läpi ja tulee huono omatunto kun joutuu kaikkia vaivaamaan tällaisella. Silloin jo mietin että näille kodinomaisille hoitopaikoille olisi suuri tarve!
Ympärivuorokautisen hoitopaikan hinta on noin 45-50€ per vuorokausi per koira, mutta olen valmis sen maksamaan jos hoitopaikka on hyvä. Ja mikä sitten tekee hoitopaikasta kodinomaisen: vain max 3 koiraa kerrallaan hoidossa, koirat asuvat perheen kanssa ihan kuin perheenjäsenet, samoissa tiloissa jne. Lämmintä välittämistä koirasta joka on erossa omasta perheestään. Plussaa siitä jos hoitajalla on erityistä tietämystä tai koulutusta, eläintenhoitajakoulutus tms.
Ihmettelen kyselyiden suosiota. Eihän niillä oikeasti ansaitse rahaa vaan lahjakortteja. Lahjakortti puolestaan edellyttää, että käyttäjän pitää ostaa eli kuluttaa lisää. Huomaatteko?
Kun tienaat kyselyitä täyttämällä kympin, saat lahjakortin. Kulutat sen kympin sekä aika helposti enemmänkin ostaessasi lahjakortilla tavaraa. Näin tilanne on plus miinus nolla. Tilillä ei ole yhtään lisää rahaa ja olet yhtä köyhä kuin ennenkin. Lisäksi sinulla on pipo tai joku muu tavara, jota et oikeastaan tarvinnut, mutta ostit nyt kun "ilmaiseksi" sait. Pipon lisäksi ostit kympin hanskat ja rahatilanteesi on -10 euroa ja olet entistä köyhempi.
Tuohon tilanyreseen jouduin silloin, kun 90luvun lama alkoi. Tulinnlomautetuksi.
Tuntui epätoivoiselta, kun edes liiton päivärahoja ei saanut, kuin aikojen päästä.
Tapahtui myöhään syksyllä, joten ei muuta kuin metsään.
Sieltä sitten huom. maanomistajan luvalla käpyjä, oksia ja jäkälää, josta tein seppeleitä ja ovikransseja. Nätistä nauhasta rusetti.
Kudoin sukkia ja tietty keräsin myös marjoja. Onneksi asuttiin lähellä kunnon metsää.
Pikkuisen tuli aina rahaa kaupassakäyntiä varten.
Toivottavasti ap.n tilanne on jo selkeytynyt, koska onhan aloituksestakin jo vuosi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MondayMandi kirjoitti:
Se ei ole oikein, että pitää montaa työtä tehdä.Tottakai pitäisi mutta kaikki ei tule.
Oikein hyvin voisin pistää kaupan seinälle, työpaikan pulinaboxiin tms. ilmoituksen että voin ottaa koiria hoitoon maksua vastaan. Sehän on win-win tilanne; tulee lenkkeiltyä 3-4 krt/päivä ja saa siitä vielä rahaa ja hyvän mielen kun voi auttaa.Erittäin hyvä idea. Etsin viime vuonna kodinomaista hoitopaikkaa kahdelle koiralleni noin viikoksi. En löytänyt, kaikki paikat olivat jo täynnä. Mihinkään laitosmaiseen paikkaan en ikimaailmassa koiriani veisi, joten sitten on pakko kysellä kaikki tutut ja sukulaiset läpi ja tulee huono omatunto kun joutuu kaikkia vaivaamaan tällaisella. Silloin jo mietin että näille kodinomaisille hoitopaikoille olisi suuri tarve!
Ympärivuorokautisen hoitopaikan hinta on noin 45-50€ per vuorokausi per koira, mutta olen valmis sen maksamaan jos hoitopaikka on hyvä. Ja mikä sitten tekee hoitopaikasta kodinomaisen: vain max 3 koiraa kerrallaan hoidossa, koirat asuvat perheen kanssa ihan kuin perheenjäsenet, samoissa tiloissa jne. Lämmintä välittämistä koirasta joka on erossa omasta perheestään. Plussaa siitä jos hoitajalla on erityistä tietämystä tai koulutusta, eläintenhoitajakoulutus tms.
Komppaan tätä! Kodinomaista hoitoa koirille tarjoava paikka olisi kyllä hyvä ja ed.viestissä kirjoitetut kriteerit kuulostavat hyviltä. Minusta ainakin saisi asiakkaan!
Hakkeroi verottaja ja tee itsestäsi jollain kepulikonstilla verovapaa. Verottajalla on yhtäkkiä tieto, että olet kuollut ja siten palkoistasi ei mene veroa sentin sinttiäkään. Olet verovapaa ja nautit työsi hedelmistä täysin rinnoin.
Olisi pitänyt silloin amisikäisenä älytä ottaa itselle joku sugarmama jostain, joka olisi maksanut autokoulun ja antanut sitten Mersunsa käyttöön. Koulukaverit kateellisiksi ja taskut täyteen helppoa rahaa. Isä olisi ollut pojastaan ylpeä.
Nyt on vähän myöhäistä, kun on liikaa ikää ja liian vähän ulkonäköä. Sugarmaman pitäisi olla +80 ja sehän ei passaa tämmöiselle viiskakkoselle. Mutta amisviikset voi ottaa sugarmamaa ja nauttia. Fiksuimmat ovat ottaneetkin.
Sijoittaminen on AINUT keino lisätä tuloja teoriassa rajattomasti. Tekemällä töitä loppuu tunnit kesken. Paras tapa vaurastumiseen on AINA palkasta hankkia ensin (tuottavaa) omaisuutta, Sitten maksaa pakolliset menot ja lopuilla elää.
eli menot kuriin, jotta voi sijoittaa palkkatuloista. Sitten niitä palkkatulojakin voi yrittää nostaa ja tämän nousun käyttää LISÄsijoituksiin. Sijoitusten tuotoilla sitten voi vapaammin elää. Minulla ainakin sijoitukset kattavat normaalit arjen menot. On todellakin merkittävä lisä arjen pyörittämiseen.