Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet - Kuinka kauan eron jälkeen olitte/olette olleet ilman seksiä?

Vierailija
05.06.2022 |

Itsellä erosta tulee syksyllä 3 vuotta enkä ole tänä aikana seksiä harrastanut :( Keskeisin syy tähän on se, että en ole koskaan pystynyt yhden illan juttuihin tai seksiin ilman tunteita, ja toisaalta vakavaa suhdetta en ole onnistunut löytämään. Tämä on kyllä todella pitkä aika ja alkaa kohta tuntua, että on unohtanut jo koko asian. Parisuhteessa ollessa olin vieläpä kohtuullisen aktiivinen koko avioliiton ajan (n. 2 krt/vk).

N36

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdalla vaikea sanoa. Eka parisuhde päättyi, mutta päädyimme parin kuukauden jälkeen sänkyyn. Siitä pari kuukautta niin päädyimme taas sänkyyn ja siitä seuraavana päivänä aloitin sänkyhommat uuden kumppanin kanssa. Hänen kanssa suhde päättyi ja parin kuukauden jälkeen hänellä oli jo uusi kumppani, mutta päädyimme silti sänkyyn. Kesän ajan kumppani ns. ajoi kaksilla rattailla kunnes erosi ja jatkoimme seksisuhdetta. Sitä jatkui pari vuotta kunnes viime talvena kertoi tapailevansa. Siitä lähtien, eli 3-4 kk olen ollut nyt ilman. Ex-kumppani on tosin vihjaillut, että tämän uuden tapailun kohteen kanssa(kaan) ei suju oikein sängyssä, joten toiveikkaana odotan vielä tapaavamme seksin merkeissä.

Kerrassaan säälittävä tarina

Vierailija
22/27 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän suhteen jälkeen toipumiseen meni vuosi, että edes kiinnosti naiset.

Sitten olikin melkoista rallia, kun tajusi olevansa vapaa tekemään mitä vaan.

Sitä aikansa ja sitten löytyi upea kumppani ja taas ollaan oltu vuosien pitkässä suhteessa ja toivottavasti ei tarvitse enää koskaan vapaille markkinoille mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdalla vaikea sanoa. Eka parisuhde päättyi, mutta päädyimme parin kuukauden jälkeen sänkyyn. Siitä pari kuukautta niin päädyimme taas sänkyyn ja siitä seuraavana päivänä aloitin sänkyhommat uuden kumppanin kanssa. Hänen kanssa suhde päättyi ja parin kuukauden jälkeen hänellä oli jo uusi kumppani, mutta päädyimme silti sänkyyn. Kesän ajan kumppani ns. ajoi kaksilla rattailla kunnes erosi ja jatkoimme seksisuhdetta. Sitä jatkui pari vuotta kunnes viime talvena kertoi tapailevansa. Siitä lähtien, eli 3-4 kk olen ollut nyt ilman. Ex-kumppani on tosin vihjaillut, että tämän uuden tapailun kohteen kanssa(kaan) ei suju oikein sängyssä, joten toiveikkaana odotan vielä tapaavamme seksin merkeissä.

Kerrassaan säälittävä tarina

Minusta tässä ei ole mitään säälittävää. Olen saanut säännöllisesti jännittävää ja huippuhyvää seksiä.

T. 19

Vierailija
24/27 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää siitä kun rouva ilmoitti että on löytänyt toisen miehen ja haluaa avioeron. Menin eräälle pariskunnalle kolmanneksi pyöräksi. Olin harrastanut seksiä jonkun muun kuin oman puolison kanssa edellisen kerran sinkkuaikana 25 vuotta aiemmin. Oli melko mieleenpainuva kokemus.

Vierailija
25/27 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta

N53

Vierailija
26/27 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikko. Olin tehnyt eroa jo pitkään (myös ilmoittanut puolisolle, joka ei tainnut ottaa ihan tosissaan). Töissä flirttailimme hyvän näköisen työkaverin kanssa jo jonkin aikaa iloisen kepeästi ja meillä oli hauskaa keskenämme. Jo hyvin pian kun olin tehnyt eron oikeasti selväksi, kysyin tältä työkaverilta kiinnostaisiko fwb-suhde. Ja kiinnostihan se. Oli kivaa ja tuli tarpeeseen sen seuraavat pari vuotta. Sitten aloin etsimään kumppania oikeaan parisuhteeseen ja muutaman yrityksen ja erehdyksen kautta löysinkin sitten ihan elämäni rakkauden, jonka kanssa seksikin on yhtä huikeaa ilotulitusta.

N47

Vierailija
27/27 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta nyt 2kk päivälleen, 12v suhde ja 10v avioliitto. Viimeisen kerran harrastin vaimon kanssa seksiä juuri tuona päivänä kun se ilmoitti lähtevänsä (ja illalla otin sormuksen pois sormesta häneltä ja itseltäni).

Uusi suhde alla ja 2vko nyt jo sekstailtu. Eli kuutisen viikkoa jäi väliin, olin niin paskana etten kerta kaikkiaan olisi voinutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän