En ole koskaan nähnyt kenenkään ostavan kondomeita kaupassa
Niitä on kyllä tarjolla joskus siinä ihan kassan vieressä, mutta kukaan ei niitä koskaan osta. Häpeileekö ihmiset kortsuja niin että tilaavat netin kautta ruskeassa paperipussissa?
Kommentit (22)
Kysy aina kassalla kovaan ääneen missä teillä ne XXL-koon kondomit on? :D
Harvoin muutenkaan näkee ihmisten ostavan niitä ihan kassan vieressä olevia tavaroita. Itse olen valikoinut kortsut ihan kaikessa rauhassa sieltä hyllyltä missä niitä on enkä ala arpomaan asiaa enää kassalla. 😀
Olin kassajonossa ja yksi nainen lapsensa oli ensin. Äiti osti kondomeja ja lapsi kysyi: "Että onko Pentti tulossa taas kylään.?" Vähän nauratti lapsen kommentti, mutta äiti kyllä häpesi poikansa kommenttia. Ymmärrän kyllä, että ei ole niitä helpoimpia ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Isäsi olisi ehdottomasti pitänyt ostaa kondomeja.
Katsopa peiliin ja mieti miksi pitää täällä aina yrittää jotain "näpäytyksiä" harrastaa.
Olin töissä kassalla muutaman vuoden.
Todella harvoin ihmiset ostivat kondomeita. Ostaja oli yleensä mies, harvemmin muista naiselle niitä myyneeni. Yllättävän usein kondomien kanssa ostettiin kukkakimppu.
Myöhemmin työskentelin ruokakaupan verkkokaupassa. Siellä meni enemmän kondomeja, mutta ei hirveästi sielläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäsi olisi ehdottomasti pitänyt ostaa kondomeja.
Katsopa peiliin ja mieti miksi pitää täällä aina yrittää jotain "näpäytyksiä" harrastaa.
Typeryksiä on kiva näpäytellä, varsinkin kun kalikka kalahtaa.
Olet tosi pönttö jos kytät ihmisten ostokset kaupoissa,mitä ostavat?
Ikää 55 vuotta, enkä ole nähnyt sitä ihmettä kertaakaan, että joku ostaisi niitä.
Mutta minulla onkin olematon huomiokyky, enkä katsele muiden ostoksia.
Minä en ole nähnyt kenenkään ostavan vessapaperia. En kyllä kortsujakaan, itse olen kyllä ostanut.
Kun ne oli kassoilla, näkihän aina jonkun nostavan siitä hihnalle.
Nyt prismassa oli hassusti inkotenssisuojien vieressä. Mun huumorintajua hytkäytti kun itse katselin oliko vakimerkkiä hyllyssä, vieressä nuori parikymppinen poika valitsi kondomipakettia. Ihan hyvä niin, vastuullinen kaveri. Elämän äärilaidat siinä vierekkäin, poika ehkä oli vähän vaivautunut.
Miksi hävetä kondomien ostoa jos hedelmätkin ovat kullin muotoisia nykyään?
Ei kukaan niitä osta silloin kun sinä tuijotat vieressä.