Tinderissä nainen kysyi apua, tarvitsee akkuporakoneen ja kaksi reikää olisi tehtävä
Kommentit (28)
Ja kahteen reikään kirjoitti:
Saako naista porata palkaksi?
Ei tietenkään. Sadisti hullu ajaa ihmisiä poraKONEEN kanssa takaa. V'ttu oot muutenkin idiootti. Poraatko noin niinku tavallisesti omat hampaaskin ite.
"akkuporakoneen" ja "kaksi reikää" hoidettava 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen sanoi että ei ole kaksimielistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen sanoi että ei ole kaksimielistä.
Ap
Aloituksessasihan oli että kaksi reikää TEHTÄVÄ. TEHTÄVÄ, mieti sitä Ja pas*at sinä minnekään ostamaan ruuveja ole menossa, siellä tumputat vaan itseksesi.
Huh, onneksi ostin porakoneen niin ei tarvitse mennä Tinderiin.
N57
Opiskeluaikoina kävin asentamassa exälle palapeilin. Palkan sain vaakatasossa. Vanhojen muistojen kunniaksi.
Voisko joku tulla kunnon kiviporan kanssa laittamaan mulle kiviseinään ison peilin? Uusi peili on odotellut tuossa eteisessä jo muutaman kuukauden..
N28
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Minä aikoinaan opiskelijana sain kirjahyllyn koottua kahden tuntemattoman opiskelijamiehen avustuksella. Olivat herrasmiehiä, toivat omat porat ja muut tarvikkeet ja kahvi ja kaljapalkalla tekivät työn. Tämä olikin silloin kultaisella 90-luvulla kun kirjahyllytkin olivat vielä muotia.
Ja miehet herrasmiehiä.
Mä bongasin kans treffipalstalta aikoinaan miehen jonka pyysin käymään porakoneen kanssa, piti saada rullaverho seinään. Ollaan oltu nyt 10 v naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä bongasin kans treffipalstalta aikoinaan miehen jonka pyysin käymään porakoneen kanssa, piti saada rullaverho seinään. Ollaan oltu nyt 10 v naimisissa.
Osanottoni...
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku tulla kunnon kiviporan kanssa laittamaan mulle kiviseinään ison peilin? Uusi peili on odotellut tuossa eteisessä jo muutaman kuukauden..
N28
Asutko kivitalossa?
Ja kahteen reikään kirjoitti:
Saako naista porata palkaksi?
Kahteen...ei. Kolmeen...kyllä!
Voisiko joku nuori nainen tulla poraamaan pari reikää asuntooni? Korvaus luonnossa.
- Erkki.
Ps. Porakone ja terät löytyy.
Huh onneksi mullakin on porat ja reiät jo omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluaikoina kävin asentamassa exälle palapeilin. Palkan sain vaakatasossa. Vanhojen muistojen kunniaksi.
Kauniita muistoja. Vieläkö mahtaa olla peili paikallaan?
Varo se voi olla ansa, voit joutua elinluovuttajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Asutko kivitalossa?
PÖLIJÄ!
Tietysti. Minä aikoinaan opiskelijana sain kirjahyllyn koottua kahden tuntemattoman opiskelijamiehen avustuksella. Olivat herrasmiehiä, toivat omat porat ja muut tarvikkeet ja kahvi ja kaljapalkalla tekivät työn. Tämä olikin silloin kultaisella 90-luvulla kun kirjahyllytkin olivat vielä muotia.