Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko lapsesi käyttää napapaitaa? / crop toppia

Vierailija
05.06.2022 |

Minä en ainakaan. Olin koulun kevätjuhlassa ja yli puolella kutosluokkalaisista tytöistä oli todella lyhyt paita josta näkyi napa / koko vyötärö. Mihin on maailma menossa. Oikeasti 12-13v?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Lasten vaatehan se on.

Luoja paratkoot, miksi ihmeessä aikuiset pukeutuisivat sellaisiin, että navat tursuaa?

Vierailija
2/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripiltä kun pääsee niin saa käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod.

Vierailija
4/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 10-vuotiaallani on pari lyhyempää t-paitaa kun mieleisessä kuosissa ei ollut pidempää mallia. Housut on kyllä niin korkeat ettei sieltä napa vilku, joskus liikkuessa kapea kaistale vatsan tai selän ihoa jos sitäkään. Mutta se on hei vatsan tai selän ihoa ja kyseessä on lapsi. En näe ongelmaa.

Alus-/rintsikkatoppia olen ohjeistanut käyttämään kun tuntuvat kavereiden kanssa olevan temppuillessaan enemmän käsillaan kuin jaloillaan ja paidan helma hiusee pituudesta riippumatta joskus kainaloon.

Vierailija
5/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kevätjuhlissa tai koulussa ylipäätään, mutta jos menee vaikka huvipuistoon tai rannalle niin voi laittaa.

Vierailija
6/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti jos haluaa.

Vierailija
7/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapaita on laittomuuden huipentuma. Harmittaa, että joutuu kaupassa katselemaan puolialastomia n a i k k o s i a tahtomattaan, kun ilmaantuvat näköpiiriin hyllyjen välistä. Huomionkipeyttä parhaimmillaan.

Vierailija
8/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös, että eikö näiden napapaitatyyppien mahat turpoa ikinä mistään?? En sano etteikö turvonneen mahan kanssa voisi käyttää paljastavaa paitaa, mutta harvempi haluaa näyttää raskaana olevalta ilman, että on. Mietin vain, että miten ihmeessä he uskaltavat syödä ja/tai juoda yhtään mitään ihmisten ilmoilla. Minulla ei ole litteä maha, mutta se myös turpoaa aivan kaikesta, jopa vedestä! ENKÄ kuvittele, että koska minun mahani turpoaa kaikesta niin muidenkin turpoaa.

Vierailija
9/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi h e l v e t i n auto correct!!!! MAUTTOMUUDEN HUIPENTUMA

Vierailija
10/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi se laitonkin olla minun puolestani, mutta kirjoitin kyllä MAUTTOMUUDEN. Huoh, hermo menee tähän!

Vierailija
11/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori äiti, ap? 90-luvulla meillä kaikilla oli napapaidat, eikä siitä rikki menty. Olivat vielä nykyiseen verrattuna oikeasti niukkoja ja tiukkoja. Niiden kanssa sitten niin matalavyötäröiset farkut, että melkein tupsu vilahteli.

Vierailija
12/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, annan. Mutta ei tietenkään missään juhlissa, napapaita ei ole niihin sopiva vaate.

Vierailija
13/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesterisen faija käyttää napapaitaa ja lasta nolottaa ihan hirveästi.

Vierailija
14/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi käyttää? KETÄ VARTEN ESITTELETTE ITSEÄNNE?

ALALUOKKAISTA ESITELLÄ LIIKAA ITSEÄÄN. ESIM. NAVAN NÄKYMINEN ON TÄYSI WT. Sekä tissivaot. Ym.

Vierailija
15/15 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä pitäisi käyttää? KETÄ VARTEN ESITTELETTE ITSEÄNNE?

ALALUOKKAISTA ESITELLÄ LIIKAA ITSEÄÄN. ESIM. NAVAN NÄKYMINEN ON TÄYSI WT. Sekä tissivaot. Ym.

Sua varten, jotta voit menettää hermot ja rais kata caps lockia vielä vähän enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä