Majurin tytär täällä, oli eilen oikein onnistuneet ylioppilasjuhlat!
Ruusuja tuli paljon ja otettiin vanhempieni rivitalon pihalla kuvia sekä takan edestä josta minusta otettiin aikoinaan kuvia. Tyttäreni käytti samaa kultaketjua kaulassaan kuin minulla aikoinaan. Hänellä myös persikan värinen jakkupuku.
Kommentit (20)
No se olikin vissiin juhlissa olennaisinta että äiti on majurin tytär.
Kenelläkään nuorella ei ole tänä päivänä persikan väristä jakkupukua. Taitaa olla sun vanha.
Onko isäsi juoppo tai muuten mokannut koska ei ole Everstiksi ylennetty?
Vierailija kirjoitti:
Onko isäsi juoppo tai muuten mokannut koska ei ole Everstiksi ylennetty?
Kyllä juopotkin sentään eversteiksi ylennetään.
Olen ennenkin kertonut että isäni on ollut Yk- hommissa ulkomailla joten hän ei ylennyt sen enempää. t.Majurin tytär
Armeijassa oli ainakin minun aikana sellainen sanonta että: "majurina ihminen on tyhmimmillään".
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa oli ainakin minun aikana sellainen sanonta että: "majurina ihminen on tyhmimmillään".
Nyt irtosi hyvät naurut vanhoja muistellessa. Äitini nimitti isääni paskamajuriksi, kun aikoinaan erosivat. 😂
Onko Ap elänyt lapsuutensa varuskunnassa ja häntä on aina kutsuttu majurin tyttäreksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen ennenkin kertonut että isäni on ollut Yk- hommissa ulkomailla joten hän ei ylennyt sen enempää. t.Majurin tytär
On tässä kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ap elänyt lapsuutensa varuskunnassa ja häntä on aina kutsuttu majurin tyttäreksi?
Hauskat perheet - korttipeli.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs syy tuo on? Yleensä ulkomaankomennukset vaikuttavat suotuisasti ylenemiseen. Siksi kapiaiset niihin hinkuvatkin.
Timo T.A. oli myös majuri ja kutsui itse itsensä kertausharjoituksiin. Siellä sai keekoilla majurin puvussa ja konahdella.
Isäni on vain korpraali, mutta eipä tuolla väliä. Eilen televisiosta tuli armeijan paraati. Sitä katsoessaan isäni innostui kertomaan, että olisi halunnut armeijaan Santahaminaan, mutta joutui jonnekin Itä-Suomeen. Isäni on siis asunut koko elämänsä Helsingissä. Itse tiedän yhden kuopiolaisen, joka pääsi armeijaan Santahaminaan, yhden vantaalaisen, joka oli armeijassa Vekarajärvellä ja helsinkiläisiä Vekarajärvellä ja Upinniemessä olleita. Ainoa helsinkiläinen, jonka tiedän päässeen Santahaminaan on thaimaalaissyntyinen. Ilmeisesti siis hyvin harva valtaväestöön kuuluva helsinkiläinen pääsee Santahaminaan, vaikka varmaankin 99% haluaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Isäni on vain korpraali, mutta eipä tuolla väliä. Eilen televisiosta tuli armeijan paraati. Sitä katsoessaan isäni innostui kertomaan, että olisi halunnut armeijaan Santahaminaan, mutta joutui jonnekin Itä-Suomeen. Isäni on siis asunut koko elämänsä Helsingissä. Itse tiedän yhden kuopiolaisen, joka pääsi armeijaan Santahaminaan, yhden vantaalaisen, joka oli armeijassa Vekarajärvellä ja helsinkiläisiä Vekarajärvellä ja Upinniemessä olleita. Ainoa helsinkiläinen, jonka tiedän päässeen Santahaminaan on thaimaalaissyntyinen. Ilmeisesti siis hyvin harva valtaväestöön kuuluva helsinkiläinen pääsee Santahaminaan, vaikka varmaankin 99% haluaa sinne.
Korpraali on kyllä nohevampi kuin joku majuri.
Ja isäntä se raapi persikkaa.