Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Majurin tytär täällä, oli eilen oikein onnistuneet ylioppilasjuhlat!

Vierailija
05.06.2022 |

Ruusuja tuli paljon ja otettiin vanhempieni rivitalon pihalla kuvia sekä takan edestä josta minusta otettiin aikoinaan kuvia. Tyttäreni käytti samaa kultaketjua kaulassaan kuin minulla aikoinaan. Hänellä myös persikan värinen jakkupuku.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isäntä se raapi persikkaa.

Vierailija
2/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olikin vissiin juhlissa olennaisinta että äiti on majurin tytär. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
4/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään nuorella ei ole tänä päivänä persikan väristä jakkupukua. Taitaa olla sun vanha.

Vierailija
5/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isäsi juoppo tai muuten mokannut koska ei ole Everstiksi ylennetty?

Vierailija
6/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko isäsi juoppo tai muuten mokannut koska ei ole Everstiksi ylennetty?

Kyllä juopotkin sentään eversteiksi ylennetään.

Vierailija
7/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi määrittelet itsesi isäsi sotilasviran mukaan?

Vierailija
8/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin kertonut että isäni on ollut Yk- hommissa ulkomailla joten hän ei ylennyt sen enempää. t.Majurin tytär

Vierailija
9/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Ja onnea!

Vierailija
10/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa oli ainakin minun aikana sellainen sanonta että: "majurina ihminen on tyhmimmillään".

Vierailija
11/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armeijassa oli ainakin minun aikana sellainen sanonta että: "majurina ihminen on tyhmimmillään".

Nyt irtosi hyvät naurut vanhoja muistellessa. Äitini nimitti isääni paskamajuriksi, kun aikoinaan erosivat. 😂

Vierailija
12/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räyhänrannan varuskunnassa.

Vierailija
13/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap elänyt lapsuutensa varuskunnassa ja häntä on aina kutsuttu majurin tyttäreksi?

Vierailija
14/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ennenkin kertonut että isäni on ollut Yk- hommissa ulkomailla joten hän ei ylennyt sen enempää. t.Majurin tytär

On tässä kuvassa.

https://i.imgur.com/IITtL8J.jpeg

Vierailija
15/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raapii persikkaa!

Vierailija
16/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Ap elänyt lapsuutensa varuskunnassa ja häntä on aina kutsuttu majurin tyttäreksi?

Hauskat perheet - korttipeli.

Vierailija
17/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs syy tuo on? Yleensä ulkomaankomennukset vaikuttavat suotuisasti ylenemiseen. Siksi kapiaiset niihin hinkuvatkin.

Vierailija
18/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo T.A. oli myös majuri ja kutsui itse itsensä kertausharjoituksiin. Siellä sai keekoilla majurin puvussa ja konahdella.

Vierailija
19/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on vain korpraali, mutta eipä tuolla väliä. Eilen televisiosta tuli armeijan paraati. Sitä katsoessaan isäni innostui kertomaan, että olisi halunnut armeijaan Santahaminaan, mutta joutui jonnekin Itä-Suomeen. Isäni on siis asunut koko elämänsä Helsingissä. Itse tiedän yhden kuopiolaisen, joka pääsi armeijaan Santahaminaan, yhden vantaalaisen, joka oli armeijassa Vekarajärvellä ja helsinkiläisiä Vekarajärvellä ja Upinniemessä olleita. Ainoa helsinkiläinen, jonka tiedän päässeen Santahaminaan on thaimaalaissyntyinen. Ilmeisesti siis hyvin harva valtaväestöön kuuluva helsinkiläinen pääsee Santahaminaan, vaikka varmaankin 99% haluaa sinne.

Vierailija
20/20 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on vain korpraali, mutta eipä tuolla väliä. Eilen televisiosta tuli armeijan paraati. Sitä katsoessaan isäni innostui kertomaan, että olisi halunnut armeijaan Santahaminaan, mutta joutui jonnekin Itä-Suomeen. Isäni on siis asunut koko elämänsä Helsingissä. Itse tiedän yhden kuopiolaisen, joka pääsi armeijaan Santahaminaan, yhden vantaalaisen, joka oli armeijassa Vekarajärvellä ja helsinkiläisiä Vekarajärvellä ja Upinniemessä olleita. Ainoa helsinkiläinen, jonka tiedän päässeen Santahaminaan on thaimaalaissyntyinen. Ilmeisesti siis hyvin harva valtaväestöön kuuluva helsinkiläinen pääsee Santahaminaan, vaikka varmaankin 99% haluaa sinne.

Korpraali on kyllä nohevampi kuin joku majuri.