Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

T y ö s s ä o p p i m i n e n

Vierailija
05.06.2022 |

Piti saada nopeasti työssäoppimispaikka ja hain samaan ketjuun, jossa olen jo aikaisemmin ollut ja viihtynyt, mutta paikka on eri. Eräs kauppakeskus on kyseessä ja jotenkin pidin itsestäänselvyytenä, että parkkimaksut ovat jotenkuten kohtuullisia paikassa, jonne valtaosa ihmisistä menee käyttämään rahaa. Väärässäpä olin ja sain sen tietooni aivan liian myöhään.

En siis "voi" kulkea työssäoppimiseen autolla, koska parkkimaksut olisivat aivan hirveitä ja minulla on rahoilleni parempaakin käyttöä.

Julkisilla kulkiessa matka on yli tunnin ja saisin (ehkä mahdollisesti) koulumatkatukea 12 euroa. Wuhuu.

Työssäoppimispaikka on siis kaikin puolin epäkannattava enkä halua mennä kyseiseen paikkaan enää. Työssäoppimisjakson tarkoitus ei ole viedä opiskelijoilta lasku- ja ruokarahoja, mutta sen tuo paikka minulle tekee.

Saatan päästä aavistuksen alle 10 km päähän saman ketjun paikkaan (taas), mutta se ei ole vielä satavarmaa. Sinne en saa ollenkaan koulumatkatukea, mutta kustannukset pysyvät jotenkuten hallinnassa sinne mennessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö vain ilmoittaa paikkaan, että en valitettavasti jatka enää? Koska mitään järkeä ei ole mennä noin älyttömän pitkää ja kallista matkaa.

Vierailija
2/7 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ruoka rahan saat koulusta. Eikös matkakin saa? Tai kysy jos kaupalla on joku oarkkisysteemi sinne ja saat sitä käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö vain ilmoittaa paikkaan, että en valitettavasti jatka enää? Koska mitään järkeä ei ole mennä noin älyttömän pitkää ja kallista matkaa.

Kysy ennemmin onko heillä parkkilipulkeita tai saisitko palkkaa parkkimaksujen verran.

Vierailija
4/7 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama aloitus.

Vierailija
5/7 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ruoka rahan saat koulusta. Eikös matkakin saa? Tai kysy jos kaupalla on joku oarkkisysteemi sinne ja saat sitä käyttää.

Mutta jos joku parkkijuttu olisi mahdollinen, niin joku varmaan murtautuisi autooni, kun tajuaisi etten ole ihan jatkuvasti siellä vahtaamassa... Ruokarahan saa jälkikäteen.

Vierailija
6/7 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä jos ei ole mahdollista saada mitään parkkilipuketta? Mitä jos on, ja autooni murtaudutaan. Tuntuu, että tuossa paikassa on pelkkiä riskejä ja ongelmia, vaikka paikkana on ihan mukava.

Vierailija
7/7 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi