Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies tuntee fyysisesti

Fyysistäkö?
05.06.2022 |

Miehellä paljon huolia terveyden ja ikääntymisen kanssa. Yhdyntää ei ole ollut kahteen vuoteen. Mies sanoo, että hän ei pysty.

Olen yrittänyt selittää, että seksi voi olla muutakin kuin yhdyntää. Että minulle riittää, kunhan koskettaa, pitää lähellä, suutelee jne. Hän ei pidä kosketuksesta, sanoo että silitys tuntuu enemmän kivulta kuin hellältä. Hän ei halua edes mitään läheisyyttä. Olen yksinäinen.

Jos saan hänet suostuteltua johonkin läheisyyteen, hän saa kuitenkin erektion. Mutta yrittää peitellä sitä, eikä halua minun tekevän asialle mitään.

Mietin: Minä voin kokea olevani tyydytetty, vaikken saisi orgasmia, kunhan olen saanut läheisyyttä ja kokenut olevani rakastettu. Mitä mies kokee fyysisesti, kun saa erktion, mutta "ei pysty" minkäänlaiseen aktiin? Vai onko kyse psyykkisestä huonommuuden tunteesta? Minusta tuntuu, että mies kieltää minulta kaiken läheisyyden siksi, että ei halua haluta, mutta onko siihen jokin fyysinen selitys vai psyykkinen?

Selvennyksenä: en usko hänen pettävän, hän on aina kotona

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä aiemmin ollut libido?

On meillä lapsia, että jonkinlainen ainakin. Mutta enemmän ollaan kumpikin oltu aina "lauantaina saunan jälkeen" -tyyppiä. Ja lapset tosiaan jo aikuisia, että mistään ruuhkavuosista ei enää puhuta

Ap

Vierailija
22/22 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt halua mitenkään ap n mieltä pahoittaa, mutta tässä yksi esimerkki taas, miksi oman ikäisen kanssa on parempi pariutua. Onhan se nelikymppinen raavas mies parikymppisestä tytöstä kiinnostava, kun omanikäiset virittelee corollaan subbareita amisviikset heiluen. Nelikymppinen vielä pystyy, ja haluaa. Menee pari vuosikymmentä, ja nämä amisviikset on komeita miehiä kykyineen, kun oma näyttää papparaiselta, joka ei enää pysty lenkille, eikä seksiin. Nelikymppinen nainen taas pystyy ja haluaa. Eroon yleensä johtaa, ainakin ne suhteet, joita itse olen nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän