Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB:n Mia on kieltämättä aika deegun näköinen. Kattokaa sen nenää ja ihoa! > hyi hel*****!

Vierailija
14.10.2006 |

Mia pois ruutua rumentamasta!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sille ihollekaan välttämättä aina voi mitään. Eikä kaikilla ole kiinnostusta laittaa rahoja joihinkin kalliisiin voiteisiin. Musta tuo sinun haukkumisesi on tosi typerää.

Vierailija
2/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mia pois ruutua rumentamasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se Kakikin puhui viime viikolla... Että en ole ainoa joka asian on huomannut. Hyvä kroppa? Miallako? Älä nyt hei oikeesti...buahhahhahhah!!! ap

Vierailija
4/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samoin perustein deekuksi määriteltävä. Minunkaan ihoni ei ole täydellinen enkä ole mikään missi. Näillä perusteilla siis olen deeku? Ok.

Olipahan taas jonku koulukiusaajan fiksu aloitus. Mene kotiisi siitä aikuistumaan.

Vierailija
5/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta on 170 ja painoa 52 kiloa. Mallintöitäkin olen tehnyt nuorempana, eli aika hyvin osasit arvata 5! ;) ap

Vierailija
6/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan säälittää tuollaiset Kakin tyyliset sammakot, joilla yrittää pitää itseään muita parempina.

Mitäs kukaan on ketään rumaksi haukkumaan. Eivät kaikki ole kaikkien mielestä kauniita mutta todella epäkohteliasta alkaa haukkua toista RUMAKSI ja ALKOHOLISTIKSI!!

Vierailija
7/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla mitoilla ei nykyään enää pääsiskään kuin ehkä Tarjoustalon varastonäytökseen.

Mutta pääasiahan on että on itsetunto kohdallaan !!!

Vierailija:

Pituutta on 170 ja painoa 52 kiloa. Mallintöitäkin olen tehnyt nuorempana, eli aika hyvin osasit arvata 5! ;) ap

Vierailija
8/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän noilla em. äijillä muka on varaa sanoa kenenkään ulkonäöistä. Ei voisi paljoa vastenmielisempää hyypiötä olla, kuin esim. tuo Olli; hirveät HAMPAAT ja hiukset, AINA persvako vilkkuu roikkuvista housuista ja vielä tyhmäkin kuin saapas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi