Mistä löytäisi kivoja kesämekkoja? EI kietaisumallisia!
Siis miltei kaikki missä on hienot kesäiset kukkakuosit ja vaikka röyhelöä, joita etsin ovat näitä hiton kietaisumekkoja! Minulle ne eivät ainakaan sovi tissien kohdalta yhtään... En tiedä miksi niissä on niin avara v-kaula-aukko!? Muuten mekko istuu hyvin, mutta tissien kohdalta joko jää liian löysäksi TAI vaihtoehtoisesti tissit pomppaavat aukosta tyrkylle. Ja minulla on ihan normaalit C-kupin tissit.
Kommentit (11)
No mistä olet etsinyt? Itse olen rintava ja olen löytänyt paljon juuri kietaisumekkoja, jotka sopivat hyvin. Jos on liian avonainen, voi mekko olla vähän liian pieni. Tai laitan alle topin, jolloin se on kivannäköinen.
Onhan niitä nyt muitakin mekkoja.
Itse ostin juuri espiritiltä mekkoja, siellä oli niin paljon ihania vaihtoehtoja mutta omaa kokoa ei riittänyt kaikissa malleissa joten lompakko kiitti. 😁 Kiertelin myös lindexillä ja yourfacessa ym.
Vierailija kirjoitti:
No mistä olet etsinyt? Itse olen rintava ja olen löytänyt paljon juuri kietaisumekkoja, jotka sopivat hyvin. Jos on liian avonainen, voi mekko olla vähän liian pieni. Tai laitan alle topin, jolloin se on kivannäköinen.
No, pääasiassa olen katsonut nämä perusmerkit Vero Moda, Vila ym., koska en viitsisi ihan satasia maksaa kesämekosta. Vero Modalla on juurikin hienoja kuoseja, mutta kaikki näitä kietaisumalleja vaan... Ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko kyse pienuudesta, kun rintaosa jää lepattamaan ja mielestäni isommilla tisseillä nimenomaan mekko istuisi paremmin eikä jäisi tyhjää tilaa...
Mä tilannu aina Zalandolta. Löytyy parhaat materiaalit, värit ja kivoimmat mallit. Mutta nyt oot kyllä jo myöhässä, kun kesävaatteet kandee ostaa jo huhtikuun lopulla, ostaa sitten mistä vaan, että valikoimaa riittää.
Olen etsinyt tämmöistä enkelimäistä mekkoa, mutta en löydä.
Zalandolta voisi löytyä ja Shein:iltä, tosin siellä materiaalit joskus vähän hassuja. Minä en myöskään ole kietaisumekkojen ystävä, vaikka ns. Vähän isompi tyttö olenkin.
Up