Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys ovistesteistä /ajoituksesta/plussista...

14.10.2006 |

Kysymys kuuluu.. Olen tikuttanut tässä kierrossa ja eilinen jäi valittettavasti väliin kun ei ollut tikkuja reissussa mukana. Tänä aamuna sain sitten kaksi hyvin paksua viivaa ja vielä digitaalisella varmistin ja se näytti plussaa. Nyt sitten mietin, että tulikohan pupuiltua liian myöhään... viimeksi pöllyteltiin peittoja kp 12 eli viime tiistaina ja nyt sitten tänä aamuna eli kp 16. Jospa se itse ovis olikin jo eilen?!

Mietin että jos huomenna tikuttelen ja ovis on jo ohi, niin miten on niiden viivojen laita? Näyttääkö ovistesti plussaa myös oviksen jälkeen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kun testi näyttää huippua niin silloin sen ov on 24-48h: kuluessa, ainaskin mun testejen ohjeissa sanotaan. Meillä lääkäri sanoi, että kun saa sen plussan siis ovis niin saman päivä ja seuraava päivä kannattaa peittoja heilutella. Eli teillä pitäisi olla ihan hyvin simpat kytiksellä jo...mutta puuhailkaa vilä kuitenkin varmuudeksi vaikka huomenna!! Tai tänään ja huomenna! Tosin liiallinen aherruskin kuulemma on " huonosta" ei simpat ole niin hyviä tms. (olen siis lukenut )

Onnea yritykseenne!!!!!!!

Vierailija
2/2 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasolu elää irtoamisen jälkeen ainakin 12 t, jollei enemmänkin, joten mahdollisuus on raskautua, vaikka ovis olisi ollutkin edellisenä päivänä. Tuleeko sinulle nk. limoja, osaatko niistä päätellä? Mittailetko lämpöjä? Oviksen jälkeenhän lämmöt nousevat suht selvästi, joten siitä voisi päätellä onko ovis jo ollut.

Plussapölyä sinulle, toivottavasti tärppää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla