Mies käy vauvapalstalla!
Minä ja mieheni olemme seurustelleet noin kuukauden ajan ja tämä on ollut tosi kivaa aikaa.
Kuitenkin eilen, kun mies jätti läppärin auki pöydälle saunaanmenon ajaksi huomasin sivusilmällä, että hänelle oli jäänyt auki vauva.fi aihe vapaa!!
Siis ihan kamalaa, mitä tästä pitää ajatella? Mitä jos mieheni onkin oikeasti joku Allun kaltainen naisia vihaava kummajainen :(
Kommentit (19)
Jos mies on täällä, hän on automaattisesti misogyyni? Ei kai? Moni nainenkin on alkanut vastustamaan intersektionaalista marxilaista feminismi -idelogiaa, joka on kaukana tasa-arvosta. Ideologian kritisointi ei ole misogyniaa, päinvastoin.
Oon monesti ajatellut, että luuleekohan tänne hyvin henkilökohtaisia asioita kirjoittavat, että heitä ei kukaan tunnista? Saattaa olla, että kommentin lukee myös se ihastuksesi, vihastuksesi ym. kohde. Tästä aiheesta vois joku tehdä uuden aloituksen.
Kaikki käy täällä ja kaikki lukee seiskaa, eivät vaan tunnusta.
Oikeesti: täällä on ihan kivoja, hauskoja, syvällisiä, asiallisia... ketjuja, kun vaan löytää🙃
Jätä se uli kiltti mies ja hanki jännä mies.
Miksi vakoilet mun läppäriä! Olisihan se pitänyt arvata, että mun tuurilla saan just jonkun vauvapalstan sekopäänaisen. Ei tarvi ottaa yhteyttä enää.
Mikä ongelma?
Oletko ap itse täällä haukkumassa miehiä? Pelkäätkö että jäät kiinni miesv ihasta?
Olisi ehkä voinut mennä paremmin läpi jos olisi jättänyt lopusta pois tuon hippasen yli menneen järkytyksen.🤣
Itsekin olen seurustellut ihanan blondin kanssa kuukauden. Mutta emme käyneet saunassa, joten en ole miesystäväsi.
Vauva-palsta on mulle vain helppoa viihdettä mutta pyrin salaamaan täällä roikkumiseni, koska onhan tää vähän noloa. Oon kuitenkin ihan normaali tyyppi ja naiset todellakin tykkää musta :) Sekopäät ovat pieni mutta näkyvä vähemmistö
Se on varmaan se perspanoista jankuttaja. Joko se on kakkosta hinkunut?
No olet itsekin täällä, joten miksi mies ei voisi olla? Oletko kaksinaismoralisti?
Hyvä mies!
Täällähän on mielenkiintoista.
Miehesi söi anopille tarkoitetun lohi-vanukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan se perspanoista jankuttaja. Joko se on kakkosta hinkunut?
Ööö.
Eikös sen jankuttaja ole sinä?!
Älä yritä pistää toisen niskaan omia juttujasi.
Ja sinä olet sekopää av-mamma, joka aloittaa tällaisestakin oman ketjun.
Onhan täällä miehiä.
Suomen suosituin anonyymi palsta.
Ei niitä juuri enää muita ole.