Rodokselle syyslomalla? Onko kukaan ollut?
Onko tuolla vielä riittävän lämmin lokakuun puolen välin jälkeen? Millainen paikka muuten on tuolloin?
Kommentit (15)
Google-kuvahaku "rodos temperature annual"
Vierailija kirjoitti:
En ole tuolloin ollut, mutta luulen, että on tarpeeksi lämmin. Rohdoksella yli 10 kertaa.
Ei kannata varata matkaa, kun voi olla uusi korona-aalto taas.
Voi olla korona-aalto, mutta tuolla ajattelumallilla ei kyllä ikinä enää voi lähteä mihinkään.
Kosilla olin joku vuosi syyslomalla, taisi olla lokakuun viimeinen viikko. Päivisin oli yli parikymmentä astetta, mutta illalla kylmä tuuli ja pitkähihaisen tarvetta. Uima-altaan vesi oli jääkylmää. Pari kertaa uskalsin käydä pulahtamassa. En enää lähtisi noin myöhään Kreikkaan rantalomatarkoituksessa.
Ollaan oltu monta kertaa. Päivät on tosi lämpimiä vielä mutta iltaisin tarvitsee pitkähihaista. Merivesi on vielä lämmintä. On ihanaa kun turisteja on huomattavasti vähemmän kuin kesällä.
Silloin Ei ole enää kovin kuumaa päivällä. Kannataa mieluumin mennä vaikka Kanarialle,
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu monta kertaa. Päivät on tosi lämpimiä vielä mutta iltaisin tarvitsee pitkähihaista. Merivesi on vielä lämmintä. On ihanaa kun turisteja on huomattavasti vähemmän kuin kesällä.
Kuulostaa oikein hyvältä. Onko kaikki paikat, ravintolat, kaupat, nähtävyydet jne vielä auki tuolloin kuitenkin?
Ei ole. Olet keksinyt aivan uniikin lomakohteen ja ajankohdan.
Christiiina kirjoitti:
Silloin Ei ole enää kovin kuumaa päivällä. Kannataa mieluumin mennä vaikka Kanarialle,
Olen ollut syyslomalla Fuerteventuralla Kanarialla, ja siellä oli tuulista, pilvistä ja satoikin. Parina päivänä vaan paisto aurinko.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olet keksinyt aivan uniikin lomakohteen ja ajankohdan.
Kerrotko näsäviisastelija sitten omia kokemuksiasi?
Kuumaa en kaipaakaan, mutta jos ei koko aikaa sataisi ja pystyisi vaikka meressä uimaan niin olisi hyvä.
Olen ollut lokakuun viimeisellä viikolla Rodoksella. Päivisin oli kyllä lämmintä, ja meressä pystyi uimaan, illat ja yöt oli jo selkeästi viileämpiä kuin kesällä, pitkähihaista kyllä tarvitsi. Altaat oli ihan jäätävän kylmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oikein hyvältä. Onko kaikki paikat, ravintolat, kaupat, nähtävyydet jne vielä auki tuolloin kuitenkin?
Se ei ole suomi eli todellakin ovat auki :D
Ei Rodoksella, mutta Kreetalla joku vuosi sitten lokakuun alkupuolella. Oli jo viileämpää, porukkaa vähempi ja se mikä jäi erityisesti mieleen oli luonto. Oli jo kulahtanutta ja rumaakin.
Välimeren saarikohteet ehdottomasti parhaita minusta loppukeväällä tai alkukesällä.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuolloin ollut, mutta luulen, että on tarpeeksi lämmin. Rohdoksella yli 10 kertaa.
Suomessa on nykyään monin verroin enemmän koronaa kuin muissa maissa. Muissa maissa käytetään maskeja ja sitä torjutaan ja sairastuneilla on 2 viikon eristykset, Suomessa leviämistä oikein kannustetaan. Joten voi olla jopa turvallisempaa ulkomailla.