Kuuluuko House-sarjan astioihin jättää tarrat?
Milloin siis astioihin kuuluu jättää tarrat ja milloin ne otetaan pois?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kun nillitetään, niin kertokaa että kuuluuko ne naisten vaatteissa (paidoissa ja mekoissa) olevat henkarilenksut ottaa pois? Nehän on kai sitä varten, että kaupassa vaatteet pysyy henkareissa paremmin ja ne olisi ihan oivat kotonakin siihen tarkoitukseen, mutta sitten ne aina jää näkyville ja taas joku pahastuu.
Eiku se on juuri komeeta, että kaikki tuotelaput retkottavat näkyvillä. Kaulahuiveissa, niskassa pystyssä ja niin edelleen. Muistattehan myös, että niitä miesten pukujen ja pukupaitojen hihoihin ommeltuja merkkejä ei missään nimessä saa ratkoa irti. Näkyy sitten kuvissakin kivasti minkä merkkinen puku on päällä.
En minä niitä tuotelappuja meinaa, vaan niitä lenskuja kummallakin olkapäällä.
No sama koskee niitäkin. Kivasti piristävät asua, kun roikkuvat näkyvillä.
Kai ne pois kuuluisi ottaa (henkarilenksut), mutta itse jätän ne sellaisiin vaatteisiin, jotka muuten herkästi valahtaisivat henkarissa. Tänään juuri huomasin lenksun pilkottaneen. Ei haitannut minun juhlaani. Jos se taas teki jollekin muulle juhlan tärkeimmän sisällön, niin ilo on minun puolellani kun voin olla avuksi.
Mä laitoin kaikki Marimekon muovi- ja paperipussitkin tänään esille sinne tänne lipastojen ja pöytien päälle silleen "huolettomasti", kun tulee juhlavieraita, niin näkevät että meillä ollaan vähän parempaa väkeä.
Kakkujen päällä on myös räsymattoraidat koristeina.
Terveisin sama mustatukkainen insinöörin rouva Seinäjoelta
Iittalan laseihin jätetään tarra koska se pitää kääntää kohti kameraa kun otetaan valokuvia.
T. Alemman keskiluokan tantta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko House-sarjalla omat astiat?
Totta kai. Onhan Harry Potterillakin ollut.
House-sarja ei ole Tohtori Housen.
Tsissus taas!
Kauppaketjujen omia merkkejä[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
![11]
Is (S-ryhmä)[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
Rainbow
X-tra (pohjoismaisten osuuskauppojen yhteismerkki)
Kotimaista
House
lakkautettu 2010
(lakkautettu)[12]
Joskus aikoinaan 80-luvulla manasin niitä Iittalan tarroja kun eivät meinanneet irrota millään ilveellä! Ehkä ne nyt on hepposemmalla liimalla. Siis provohan tää on mut irti, joo.
Henkarilenksut mä jätän kun musta on helpompi ripustaa paidat kuin viikata ne. Yritän pukeissa katsoa, ettei ne näy.
Kaupan säilykepurkeista myös ja tarjolle itse tehtynä luomuerikoisreseptinä
Näin Prismassa X-Tra shampanjalaseja. Niihin ainakin jättäisin tarrat. Pitää antaa vieraille puheenaihetta ;)
Vierailija kirjoitti:
Joskus aikoinaan 80-luvulla manasin niitä Iittalan tarroja kun eivät meinanneet irrota millään ilveellä! Ehkä ne nyt on hepposemmalla liimalla. Siis provohan tää on mut irti, joo.
Henkarilenksut mä jätän kun musta on helpompi ripustaa paidat kuin viikata ne. Yritän pukeissa katsoa, ettei ne näy.
Ihan helposti irtoaa, mutta jos on kauan se tarra seissyt siinä niin voi vaatia lyhyen liotuksen. Laitan silloin lavuaariin tiskiainetta ja vettä, ja astiat sinne. 5 minuutin päästä tarrat irtoaa ihan iisisti. Vie yhtä vähän aikaa kuin se, kun tantat kääntelee kattauksen kaikki tarrat kameraa kohti ennen valokuvan ottoa.
En minä niitä tuotelappuja meinaa, vaan niitä lenskuja kummallakin olkapäällä.