Oletko löytänyt sen "täydellisen" kampauksen/hiustyylin
Jokainen on varmaan nähnyt näitä -naisia (ja myös miehiä) jotka leikkauttavat ja kampaavat hiuksensa aina samalla tavalla, ja ovat tehneet näin vuodesta ja usein jopa vuosikymmenestä toiseen.
Miten on käynyt omalla kohdallasi ? Eli onko löytynyt se ns "täydellinen" hiustyyli, joka sopii mielestäsi itsellesi niin hyvin, että et ole kokenut tarpeelliseksi muuttaa sitä pitkänkään ajan jälkeen.
Kommentit (26)
https://images.app.goo.gl/p6jHforCx7uC8GEy8
Kyllä tähän tyyliin olen aina palannut. Välillä ollut lyhyttä, polkkaa tai ilman otsista, mutta tämä on paras. Nyt ikää 40 ja ihanaa kun voi olla tyytyväinen hiuksiinsa :).
Tasapitkä lapaluiden alapuolelle ylettyvä tukka on tuntunut omalta jo yli 40 vuotta. Nyt on mukavaa, kun tulee iän myötä harmaata vaalean tukan sekaan, syntyy kauniita värisävyjä.
Joo. Annan niiden roikkua miten sattuu. Eri pituuksia olen kokeillut, mutta yritän palata siihen parhaaseen eli pitkiin hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ohuet hennot ja lättänä tukka ihan silloinkin kun olen terve, eli ei johdu mistään kilpirauhasesta tai muusta. Ylhäällä pito niin että hiukset eivät mene pitkin päänahkaa, vaikka hollantilaisella letillä tai hainhampailla tai arfikkalaisella perhonkammalla on hyvä. Etsin edelleen ohjeita hiusten saamiseksi karheammaksi.
Kokeile pestä hiukset pelkällä ruisjauholla, jos et ole allerginen jauholle.
Mun ohuet hiukset saa lisää volyymia ja tuntuvat paksummilta.
Otan purkin johon laitan vettä ja kaadan summanmutikassa jauhoa, teen sellaista sopivaa mössöä, mitä on helppo hieroa hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ohuet hennot ja lättänä tukka ihan silloinkin kun olen terve, eli ei johdu mistään kilpirauhasesta tai muusta. Ylhäällä pito niin että hiukset eivät mene pitkin päänahkaa, vaikka hollantilaisella letillä tai hainhampailla tai arfikkalaisella perhonkammalla on hyvä. Etsin edelleen ohjeita hiusten saamiseksi karheammaksi.
Kokeile pestä hiukset pelkällä ruisjauholla, jos et ole allerginen jauholle.
Mun ohuet hiukset saa lisää volyymia ja tuntuvat paksummilta.
Otan purkin johon laitan vettä ja kaadan summanmutikassa jauhoa, teen sellaista sopivaa mössöä, mitä on helppo hieroa hiuksiin.
Mielenkiintoni ehti jo herätä, että miten hiukset pestään pelkällä ruisjauholla.
No tulihan siihen sitten vettäkin sekaan. Taisin pettyä hieman.
Mun haasteena on korkea otsa ja korkealla seilaava hiusraja. Näytän joltain helvetin Juice leskiseltä. Otsatukkaa en voi edes kuvitella, yritetty on ja se sojotti suoraan ylöspäin. Pidän pitkää tukkaa koska en keksi muutakaan. Pidän sitä ponnarilla tai ranskanletillä.