Olen empaatti. Mitä sinä ymmärrät tällä?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empaatti ei ole mikään oikea sana.
Empaattinen on.
On se ihan oikea sana. Empaatti ja empaattinen ovat kaksi eri asiaa.
Anneli tietää kun Wikipediasta kovin kaivaa ja kiikuttaa tänne 🤣🤣🤣🤣🤣
Lähde mainittava kun kopioi muiden tekstejä.
Vierailija kirjoitti:
Ns. herkkänahkainen narsisti. Uskoo itse olevansa erityisen empaattinen, myötätuntoinen ja kaikin puolin hyvä ihminen. Tuo tämän myös hanakasti esiin.
Juuri tämä. Sellainen ihminen, joka ylireagoi toisten murheisiin, ja muuttuu itse riippakiveksi muille tajuamatta tätä. Voimakas tunnereaktio ei ole yhtä kuin hyvyys. Arvostan järkähtämättömiä ihmisiä, jotka tekevät hyödyllisiä asioita sen sijaan, että jäävät vellomaan omiin tunteisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan jonkun kirjoittama teksti mielipide? Aloittaja ei kysynyt mitä sana tarkoittaa.
Tyyppi haluaa olla erikoinen vaikka on ihan tavallinen, paitsi pää syvemmällä perceessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empaattinen on.
On se ihan oikea sana. Empaatti ja empaattinen ovat kaksi eri asiaa.Anneli tietää kun Wikipediasta kovin kaivaa ja kiikuttaa tänne 🤣🤣🤣🤣🤣
Hih hih hih
Vierailija kirjoitti:
Empaatti on lumihiutale, jonka hiuksenohut mieli pahoittuu herran vuonna 2026 myös muiden puolesta.
Ei tässä persuista puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empaattinen on.
On se ihan oikea sana. Empaatti ja empaattinen ovat kaksi eri asiaa.Anneli tietää kun Wikipediasta kovin kaivaa ja kiikuttaa tänne 🤣🤣🤣🤣🤣
Terapeutti-Annelink on taatusti ammentanut kaikki tietonsa wikipediasta.
Miten sinä itse määrittelet empaatin? Mitä empaatti ajattelee, kokee ja mitä hän tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan jonkun kirjoittama teksti mielipide? Aloittaja ei kysynyt mitä sana tarkoittaa.
Aloittaja voi mennä taas niinkuin ennekin etsimään jonkun uuden sanan ja sitten tulla omana viiautenaan kertomaan mitä tarkoittaa 🤣🤣🤣🤣🐖🐖🐖🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empaattinen on.
Terapeutti-Annelink on taatusti ammentanut kaikki tietonsa wikipediasta.
......ja AA- kerhosta ja mt toimistosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja voi mennä taas niinkuin ennekin etsimään jonkun uuden sanan ja sitten tulla omana viiautenaan kertomaan mitä tarkoittaa 🤣🤣🤣🤣🐖🐖🐖🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Hih hih hih
Huvittava monesti lukea kui ihmiset ei tiiä mitä ne ees puhuu. Yrittävät vaa esittää fiksumpaa. Ei oo kovin hankala sanoo että en oo varma tai en tiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anrev 😂🤣😂🤣🤣🤣
Jaa-a voithan sä sanoo vaikka mitä itestäs. En silti sua tunne. Mieki olen miljonääri ja fefe on korjaukses. Oon se HyVä tYyPpi jonka tarttee sanoo se.
Vierailija kirjoitti:
Empaatti on taas jonkun riemuidiootin itse keksimä sana.
Lähellä persreikää...
Sijaisloukkaantuja