Olen empaatti. Mitä sinä ymmärrät tällä?
Kommentit (41)
Empaatti ei ole mikään oikea sana.
Empaattinen on.
Empaatti on taas jonkun riemuidiootin itse keksimä sana.
Aistiyliherkkä, eli vähän erityisempi
Oletko myös hörhö ja mt-ongelmainen?
Vierailija kirjoitti:
Empaatti ei ole mikään oikea sana.
Empaattinen on.
On se ihan oikea sana. Empaatti ja empaattinen ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vompatti
Vompatti paatissa 🤭
Käänteinen dynamiikka: Empaatikko antaa energiaa, narsisti ottaa (usein manipuloiden kumppanin eristämällä muista ihmisistä).
Vierailija kirjoitti:
Empaatti on taas jonkun riemuidiootin itse keksimä sana.
🐖🐖🐖🐖 löytämä sana mitä muka tietävänä paska arvuuttelee.😝
Empaattinen ihminen ymmärtää toisen yksilön ajattelun, kokemukset ja tunteet. Hän pystyy myös hahmottamaan ja ymmärtämään sitä, miksi tämä toimii niin kuin toimii. Empatia on tärkeä keino ehkäistä hyökkäävää käyttäytymistä, sillä ihminen, joka osaa asettua toisen rooliin, käyttää aggressiota ainoastaan itsepuolustukseen tai hätätilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Myötätuntoinen ihminen.
No, ei todellakaan ole.
Empaatti on lumihiutale, jonka hiuksenohut mieli pahoittuu herran vuonna 2026 myös muiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Ns. herkkänahkainen narsisti. Uskoo itse olevansa erityisen empaattinen, myötätuntoinen ja kaikin puolin hyvä ihminen. Tuo tämän myös hanakasti esiin.
Niinkö tuopi .....voe mahotonta. 😲
Vierailija kirjoitti:
Empaattinen ihminen ymmärtää toisen yksilön ajattelun, kokemukset ja tunteet. Hän pystyy myös hahmottamaan ja ymmärtämään sitä, miksi tämä toimii niin kuin toimii. Empatia on tärkeä keino ehkäistä hyökkäävää käyttäytymistä, sillä ihminen, joka osaa asettua toisen rooliin, käyttää aggressiota ainoastaan itsepuolustukseen tai hätätilanteeseen.
Kysyit tekoälyltä?😂
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös hörhö ja mt-ongelmainen?
Olen ent. alkoholisti mt lääkityksellä.
empaatti = m-paatti = moottorivene