Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yrittää päästä liian helpolla kanssani. Ei voi tehdä mitään eteeni.

Vierailija
04.06.2022 |

Raivostuttaa joskus.
Itse kuitenkin hoidan paljon asioita, autan myös mielelläni ja huomioin. Eilen tarjosin lounaan, edellisenä päivänä siivosin oikein kunnolla vaikka emme edes asu yhdessä.

Mies ajattelee vain itseään, useimmiten. Etusija on kuitenkin joka hetki hän itse vaikka joskus hetkeksi ryhdistäytyy.
Esimerkiksi eilen keitti kahvia, join ja hän mietti ääneen keittäisikö kahvia lisää. Sanoin, että keitä vain kun haluaisin juoda kupillisen. Ei sitten keittänyt kun päätti ettei itse juo ja lähti keittiöstä luokseni olohuoneeseen. Menin keittämään kahvini.

Pikkujuttuja mutta helkatkin ärsyttäviä. Ei koskaan hiero, minä kyllä hieron jalkoja ja selkää.
Aina vain minäminä- asenne. En tiedä kuvittelenko vain ja olenko kiittämätön. Tai liian kiltti.
Mies välillä ostelee paljon, tekee ruokia ja kyyditsee. Mutta niin minä myös.
Jokin tässä vain tuntuu jäätävänä päänsärkynä joskus. Tekisi mieli valittaa.
Samalla on tunne, että ansaitsen parempaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, ansaitset parempaa. Ettehän kuitenkaan naimisissa ole, kun ette edes asu yhdessä? Se ei tuosta parane.

Vierailija
2/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään, että tekeekö hän ruokia myös sinulle? Onhan sekin tietysti jotain. Keskustelkaa. Ehkä hän luulee, että olet melko tyytyväinen. Mies ei ole täysin itsekäs. Hän on jopa kehityskelpoinen, kunhan ei ala pitää sinua itsestäänselvyytenä. Vaikea lopulta sanoa, mihin tuo kehittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eilen tarjosin lounaan, edellisenä päivänä siivosin oikein kunnolla vaikka emme edes asu yhdessä."

Siivosit missä? Et kai vain hänen asunnossaan?

Ja itse aiheesta sitten: jos jo seurustellessa alkaa arveluttaa, kannattaa harkita kunnolla. Muuttuuko arkipäivä paremmaksi sitten, kun tämä vähemmän huomaavainen osapuoli on saanut vihkisormuksen sormeensa ja yhteisasuminen varmistaa sen, että eroaminen ei käy käden käänteessä?

Vierailija
5/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna lähden Pihlajasaareen.

Olen käynyt siellä yli 10vuotta.

Vierailija
6/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kännissä vai miksi olet niin sekaisin??

Vierailija
7/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika ärsyttävä tuo ajattelutapa, että sinun toimintamallisi on oikea ja hänen väärä. Onko hän pyytänyt sinulta kaikkea tuota hössöttämistä? Ehkä sinä haluat suhteen, jossa molemmat tekee koko ajan kivoja pieniä palveluksia, ja hän suhteen jossa molemmat vastaa ensisijaisesti omista jutuistaan. Ei kumpikaan ole väärässä. Minua ainakin ahdistaisi, jos joku tulisi pyytämättä suursiivoamaan asuntoni, ja sitten olisi naama nutturalla kun en tee riittävän isoja vastapalveluksia.

Vierailija
8/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siivosit miehen asunnossa vaikka et edes asu siellä? Miksi ihmeessä? 

Miksi palvelet miestä ihan turhan takia ja sitten valitat asiasta? 

Vierailija
9/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmille naisille vinkki: älä panosta mihinkään mieheen kovin paljoa, ei tule pidemmän päälle kannattamaan. Ajattele ensisijaisesti itseäsi ( varsinkin jos olet lapseton). Mieheen tehty sijoitus ei tuota kuin harmia pitkällä aikavälillä. N50.

Vierailija
10/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelaisuudesta miksi kutsut miestä mieheksesi Ap, - Mikä teitä yhdistää ja teistä tekee enemmän parin kuin vain kaksi kaverusta?

Vierailija
11/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutuokio

L O L

Vierailija
12/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tarjoa lounaita tai siivoa, jos haluat vain vastapalvelua asiasta. 

Vierailija
13/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa lukea näitä teidän yksinäisten katkerien velatätien novelleja.

Vierailija
14/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmille naisille vinkki: älä panosta mihinkään mieheen kovin paljoa, ei tule pidemmän päälle kannattamaan. Ajattele ensisijaisesti itseäsi ( varsinkin jos olet lapseton). Mieheen tehty sijoitus ei tuota kuin harmia pitkällä aikavälillä. N50.

Pidä nykyinen osoite. Nainen muuttuu 99% tapauksista yleishyödylliseksi kodinkoneeksi. Sopikaa kumppanuusvanhemmuudesta.

Vierailija
15/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei jaksa lukea näitä teidän yksinäisten katkerien velatätien novelleja.

Sä oot niitä miehiä kenenkä muori heittää vanhainkodissa pullalla päähän.

Vierailija
16/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon nimipäivä.

Hyvää nimipäivää kaikille Toivoille!!!!

Vierailija
17/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aika ärsyttävä tuo ajattelutapa, että sinun toimintamallisi on oikea ja hänen väärä. Onko hän pyytänyt sinulta kaikkea tuota hössöttämistä? Ehkä sinä haluat suhteen, jossa molemmat tekee koko ajan kivoja pieniä palveluksia, ja hän suhteen jossa molemmat vastaa ensisijaisesti omista jutuistaan. Ei kumpikaan ole väärässä. Minua ainakin ahdistaisi, jos joku tulisi pyytämättä suursiivoamaan asuntoni, ja sitten olisi naama nutturalla kun en tee riittävän isoja vastapalveluksia.

Mies itse pyytää. Pidän kyllä hemmottelusta, tottakai. Haluan arjen pieniä iloja itselleni ja muille. Teen ihan mielelläni yleensä.

Hän pyytää siivoamaan enkä itsekään halua elää sotkun keskellä. Lounaan pyysi tarjoamaan kun mietin, maksammeko samasta vai erikseen. Haluaa minun hierovan, kehuu kyllä jne.

Mies onneksi tekee ruokaa, kuten myös minäkin. Osallistumme onneksi ruoanlaittoon yhdessä.

Olisi vain todella ihanaa jos hän joskus vaikka ajattelisi omasta tahdostaan miellyttää minuakin. Vaikka vain hieromalla niskoja.

Pyydän mutta yleensä ei jaksa.

Ehkä tämä spekulointi on turhaa. Välillä vaan mietin, jäänkö alakynteen. Olisiko jotain parempaakin olemassa.

Ap

Vierailija
18/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
19/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies itse pyytää. Pidän kyllä hemmottelusta, tottakai. Haluan arjen pieniä iloja itselleni ja muille. Teen ihan mielelläni yleensä.

Hän pyytää siivoamaan enkä itsekään halua elää sotkun keskellä. Lounaan pyysi tarjoamaan kun mietin, maksammeko samasta vai erikseen. Haluaa minun hierovan, kehuu kyllä jne.

Mies onneksi tekee ruokaa, kuten myös minäkin. Osallistumme onneksi ruoanlaittoon yhdessä.

Olisi vain todella ihanaa jos hän joskus vaikka ajattelisi omasta tahdostaan miellyttää minuakin. Vaikka vain hieromalla niskoja.

Pyydän mutta yleensä ei jaksa.

Ehkä tämä spekulointi on turhaa. Välillä vaan mietin, jäänkö alakynteen. Olisiko jotain parempaakin olemassa.

Ap

Voit lopettaa jo kirjoittamisen.

Vierailija
20/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus itse tewn kaiken ja toinen ei mitään stoori taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän