Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on hyvä aviomies, mutta huono aviolitto

Vierailija
14.10.2006 |

Mies on ideaali isä. Kantaa vastuun, hoitaa kaikkia 3 lastamme. Tekee kotitöitä yhtä paljon kuin minä. Herää yöllä vauvan itkuun ja antaa lypsettyä maitoa pullosta. Hieroo minua aina joskus illalla, kun pyydän. Laittaa ruokaa, käy kaupassa. Molemmat tehdään paljon kotitöitä, tehdään paljon asioita lasten kanssa. Mutta se kahdenkeskinen juttu, rakkaussuhde näyttää miinusta. Jos lähdetään jonnekin kahdestaan, mitään puhuttavaa ei löydy tai siten riidellään. Intohimo miinuksella. Kumpikaan ei oikeastaan edes halua yhteistä aikaa. Eletään vaan lapsille. Kaipaan intohimoa (ja villiä seksiä...)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten takia en voi kuvitellakaan eroa, mutta samanlainen kaipuu on intohimoon. se on kadonnut suhteesta aikoja sitten.

samoin on kadonnut halu seksiin - se puuttuu liitosta miltei kokonaan...

en voi siis antaa hyviä neuvoja mitä tehdä, ainoastaan kertoa että meitä on samassa tilanteessa muitakin.

Vierailija
2/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... yritä saada toinen innostumaan... jos et itse ole innostunut, miten voit odottaa että toinen on... aloita siis itsestäsi. yrittänyttä ei laiteta.

eli jotain pähkähullua kehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa vastuu suhteestanne. miehenne ei ole ainoa syypää tilanteeseen?

Vierailija
4/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä opitaan tutustumaan toiseen uudestaan, tehdään kaikenlaisia leikkejä ja harjoituksia, kosketetaan, sanotaan suoraan miltä tuntuu jne.

Tiedän, kuulostaa typerältä, mutta toimii!

Vierailija
5/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet aina lämpeävät. Älä ainakaa häpeä itseäsi miehesi edessä, jos teet jotain villiä. Hyppää vaikka miehesi syliin ja pussaa oikeen kunnolla, käperry illalla hänen kainaloon ym. Kyllä se siitä kun haluaa yrittää!

Vierailija
6/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies on ideaali isä. Kantaa vastuun, hoitaa kaikkia 3 lastamme. Tekee kotitöitä yhtä paljon kuin minä. Herää yöllä vauvan itkuun ja antaa lypsettyä maitoa pullosta. Hieroo minua aina joskus illalla, kun pyydän. Laittaa ruokaa, käy kaupassa. Molemmat tehdään paljon kotitöitä, tehdään paljon asioita lasten kanssa. Mutta se kahdenkeskinen juttu, rakkaussuhde näyttää miinusta. Jos lähdetään jonnekin kahdestaan, mitään puhuttavaa ei löydy tai siten riidellään. Intohimo miinuksella. Kumpikaan ei oikeastaan edes halua yhteistä aikaa. Eletään vaan lapsille. Kaipaan intohimoa (ja villiä seksiä...)

mutta ei mies... valitettavasti. Yrittää kovasti, mutta ehkä liikaa - ahdistaa. Kertokaa, onko vielä toivoa parempaan?

Vierailija
7/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ennuste on, jos suhde on alkanut intohimoisesti. Silloin yleensä on jokin tekijä, esim. musiikki tai tietty tuoksu, jolla voi halutessaan palauttaa mieleen alkuaikojen kuumat tunnelmat.

Enkä tarkoita, että mies noista syttyisi, vaan että nainen itse voi kehitellä sopivan fiiliksen. Siitä se juttu kumminkin on kiinni.

Kylmät ja kuumat kaudet vaihtelevat parisuhteessa, se on täysin normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi