Voiko lihava mies (BMI yli 30) olla kiihottava?
Pohdin voiko lihava mies, jolla BMI yli 30 olla kiihottava? Esim. onko aviomiehenne silti kiihottava? Vai onko homma pakkopullaa? Noin miljoona miestä Suomessa tässä tilassa.
Hävettääkö tälläinen mies teitä?
Kommentit (8)
Olen mies, mutta vaikea uskoa. Onko näin?
Kyllä itseäni kiihottaa paljon enemmän isokokoiset miehet. Sellaiset rehmeän raamikkaat ja massaa saa olla.
Laihat pojan muotoiset tai lihaksikkaat salihirmut eivät sytytä yhtään. Laihoihin ei uskalla koskea ja lihasköntit tuntuvat ikävän kovilta petipuuhissa.
Isomman miehen kanssa uskaltaa myös oikeasti ratsastaa täysillä ja antaumuksella.
Terkuin petite N31
minulla on BMI 30, mutta en ole lihavan näköinen.
Kiihottaa, otan suihin mielellään.
m.43
Kun olen ihastunut tai rakastunut, feromonit sopii yhteen ja on turvallinen olo, kiihottaa ihan mikä tahansa pullarekka. Saatan ajatella jostain miehestä aluksi, että hänen ulkonäöstään on paljon sellaista, mistä en pidä, mutta kun ihastun luonteeseen ja päädytään sänkyyn, alkaa mies näyttää aidosti tosi hyvältä enkä saa pidettyä näppejäni hänestä erossa. Painolla ja ulkonäöllä ei oikeasti ole mitään väliä, ihmiset pariutuu hormonien perusteella.
N 34
Semmoinen isopyllyinen bottom ja imuri on ihan jees.
M40 TOP
VOI!
Mä pidän isommista miehistä. Aina pitänyt.
Meillä töissä käy ruokailemassa yks mies, joka on kokoa, mitta kuolaan tän miehen perään!
Tekisi mieli pyytää ulos, mutta en uskalla.
Kaupunkiin on Savonlinna.
Jos kehopositiivinen nainen voi olla muka kiihottava, niin kai sitten mieskin?