Kun maistatte Lidlin saksalaisia suklaasuukkoja huomaatte että ne Brunbergin kopiot on tosi erikoisia ja köyhiä
Suomalainen tai suomenruotsalainen ei osaa edes kopioda. Voi meitä
Kommentit (13)
En syö mitään missä sokeria tai keinotekoista maketusainetta. Mutta aiheesi varman hyvä ja testattavissa niille,jotka ovat sokeri koulussa?
Lidlin suukot on surkeita brunbergiin verrattuna. Oli alkuperäiset mistä vaan. Makuasia.
Brunbergin suukot hakkaa Lidlin suukot mennen tullen,mutta makuasioista ei kiistellä.
Lidlin suukot ovat aivan hirveitä!
Vierailija kirjoitti:
En syö mitään missä sokeria tai keinotekoista maketusainetta. Mutta aiheesi varman hyvä ja testattavissa niille,jotka ovat sokeri koulussa?
Olen sokeri koulussa. T. Sokeri koululainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sokeri koulussa. T. Sokeri koululainen
Hahahah!
Vierailija kirjoitti:
Lidlin suukot ovat aivan hirveitä!
Niin ovat. Olen muuten Lidl-fani, mutta tässä asiassa en.
Liivatteella hyydytetty pehmeä munanvalkuais- ja sokerivaahto ei oo mun ruokalistalla, mutta kukin tyylillään.
Vai onko se pelkästään vesihauteessa vatkattu? Onko vaahtokarkit samaa mössöä mutta liivatteen ja tärkkelyksen avulla jähmetettyä?
Kuka syö suklaalla kuorrutettua imelää munakokkelia? Joku joka tykkää imeä munaa, selkeästi.
Ap:lle maistuu pehmeä muna. Mä tykkään jäykästä.
Vierailija kirjoitti:
Ap hei, jokainen, joka on Lidlin pusuja maistanut, tietää, etteivät ne todellakaan ole yhtä hyviä kuin Brunbergin neekerinpusut. Joten huono provo.
Ilmoitettu asiattomaksi.
Kiitos vinkistä. Testiin menee