Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joka taloyhtiössä on juoruakka tai päällepäsmäri?

Vierailija
04.06.2022 |

Jokin luonnonlaki?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että yhtään Suomalaista EI OLE suunniteltu kestämään jatkuvaa kolhoosielämää kerrostalossa/rivarissa!!!

Suomalainen tarvitsee omaa rauhaa, oman tuvan jossa naapuri EI ole seinän takana.

Kiitos nykyajan rakentamisen, sekä kaupunkialueiden kommuuni asumisen tämä oma tupa ei ole tietenkään läheskään kaikille mahdollista.

Niinpä jokaisessa taloyhtiössä on juoruilijaa/pällepäsmäri/naapureitaan vältteleviä/muuten vaan vttuuntuneita ihmisiä.

Jos useampi voisi asua hinnan jne puolesta ok-talossa lähellä kaupunkialueita, niin mielenterveys ongelmat vähenisivät huimasti suomessa.

Vierailija
2/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, tuli heti mieleen oman taloyhtiön juoruakka sekä päällepäsmäri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei meillä. Tosin täällä ei kukaan tunne ketään toista ja se voi olla hyväkin asia...

Vierailija
4/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina, että mistä se juoruakka oikein saa ne tietonsa? Päällepäsmärillä taas on joku ihmeellinen pätemisentarve, jostain lapsuudesta peräisin.

Vierailija
5/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki. Älä tutustu naapureihin liian hyvin. Pelkkä tervehdys riittää, näin et sotkeudu näihin wt rinkeihin.

Vierailija
6/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina, että mistä se juoruakka oikein saa ne tietonsa? Päällepäsmärillä taas on joku ihmeellinen pätemisentarve, jostain lapsuudesta peräisin.

Mistäkö saa tietonsa? Heittäytyy kaikkien parhaaksi kaveriksi, niin siinä samalla saa ongittua tietoja...

Vierailija
7/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi joka taloyhtiössä on idiootti, joka käyttää pyykkitupaa hiljaisuuden jälkeen? Käyttöajat kun löytyvät selkeästi seinältä tiedotteesta.

Vierailija
8/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi joka taloyhtiössä on idiootti, joka käyttää pyykkitupaa hiljaisuuden jälkeen? Käyttöajat kun löytyvät selkeästi seinältä tiedotteesta.

Meillä pyykkitupaa ei enää pystynyt käyttämään tietyn kellonlyömän jälkeen. Koneet eivät toimineet.

Vierailija
9/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki. Älä tutustu naapureihin liian hyvin. Pelkkä tervehdys riittää, näin et sotkeudu näihin wt rinkeihin.

Päällepäsmäri on sellainen joka menee ohi hallituksen, haluaa päättää itse jopa muiden naapureiden pihoista ja valittaa kaikesta.

Vierailija
10/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko? En ole yhdessäkään paikassa missä olen asunut törmännyt sellaiseen.

Vierailija
11/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päällepäsmäri on sellainen joka menee ohi hallituksen, haluaa päättää itse jopa muiden naapureiden pihoista ja valittaa kaikesta.

Niin? Miksi juttelet hänen kanssaan?

Vierailija
12/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!

Itselläni meni ensimmäinen vuosi uudessa asunnossa melko hyvin, kun en edes tervehtinyt yhtään naapuria. Lähdin vain menemään. Ja ensimmäinen vuosi meni siis melko hyvin, huom. Ei yhtään siedettävää päivää ollut silti.

Sitten tein virheen, yksi naapuri alkoi tervehtimään ja kaveeraamaan innokkaasti. Virhe oli se, että tervehdi, kuuntelin ja vastailin peruskohteliaasti ennenkuin pääsin eroon. Nyt paljastui, että kyseinen naapuri on täysi nisti ja minulla on hänen suhteensa jo ongelma...

Eli älkää ikinä, siis ikinä edes tervehtikö ketään naapuria = pääsette oikeasti tosi paljon vähemmälle, kun ette saa naapureista riesaa.

Vierailija
13/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Miksi juttelet hänen kanssaan?

Pakko jos itse ottaa yhteyttä. Enää en. Kaikki isännöitsijän tai hallituksen kautta.

Vierailija
14/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä on juuri tuollainen juoruileva päällepäsmäri, mutta hän on tosi mukava ja toimii hallituksessa. Hän myös kantaa vastuuta, tiedottaa, ottaa huomioon lapsiperheiden tai ikäihmisten tarpeet, sovittelee ja neuvoo ottamaan muut huomioon, Jos joku tupakoitsija ärsyttää hän silti tukee sovittelua kuin antaisi kahden naapurin riidellä verisesti toistensa kanssa. Hän moikkailee uudetkin naapurit ja toivottelee tervetulleeksi. Silti hän vetää rajat ja sanoo suoraan, jos joku asukas ottaisi omia oikeuksia  muiden kustannuksella tai tekee muuten väärin taloyhtiön sääntöjä vastaan. Sanalla sanoen hyvä naisjohtaja. 

Vierailija
15/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimen omaan älä tutustu naapureihisi ,kohtelias terveyedys riitää!Mutta ne kesivät siltti juttuja. Itse olin kohde 2 lapsen yksinhuoltajana työssä käyvänä. Minulla oli kulemma monta miestä? Kun en ilmotustaulu muistannut laitta.Minun veljeni 1 kolmesta tulee yö kylään viikonlopuna,on meri mies.Tai Minun siskon mies hakee minut autolla ja 2 lastani Laajasalon heille vikonlopuksi. Siskonpoikia 3 mutamia vuosia minua nuorempia( kun 9lasisen perhen nuorin oli vanhimat siskot äitini ikäisiä lähes,kun isä 2 X aviolitossa. Niin niitä sikskon poikia kävi .Joten yleinnyin jopa yleiseksi naiseksi pihan juoruakkojen foorumi Helsinki 94.. Kun aikaa kuluu vanhenen ja alue mutan pienempään asuntoon.Niin johan saman talon juoppo lallit, meinaa olen vapata riistaakäniset yritykset iskeä.Rapussa tai pihapirissä Unohdin laitaa ilmotustaululle lapun. SERUSTELEN ,VAIKKA ASUN YKSIN!Ja toden totta oli nainen nuori tai vanha ei ole vapata riistaa saman talon akatomille ukoille,

Vierailija
16/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama työpaikalla...

Vierailija
17/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia löytyy kaikkialta, miksei siis taloyhtiöistä? AV on täynnä päällepäsmäreitä ja sanelijoita, miten toisten pitäisi elää.

Vierailija
18/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruakka kertoo pyytämättä. Pysäyttää aina pulistakseen, kun törmätään. Jos tulee hiljainen hetki eikä hänellä ole enää juoruiltavaa, hän alkaa ARVUUTELLA, mitä naapureilla ehkä mahtaa olla meneillään. Kyllä. Tällainen on meidän talomme juoruilija.

Vierailija
19/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoruakka kertoo pyytämättä. Pysäyttää aina pulistakseen, kun törmätään. Jos tulee hiljainen hetki eikä hänellä ole enää juoruiltavaa, hän alkaa ARVUUTELLA, mitä naapureilla ehkä mahtaa olla meneillään. Kyllä. Tällainen on meidän talomme juoruilija.

Onneksi naapurit yleensä ymmärtävät melko pian minkälaisesta ihmisestä on kyse ja ottavat puheensa varauksella. Ainakin meidän taloyhtiössä näin. Kukaan ei pidä hänestä.

Vierailija
20/23 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan muu ei ota kantaa mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi