Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raha näkyy kasvoissa kauneutena

Vierailija
04.06.2022 |

Nuorempana elin kädestä suuhun ja vedin naamaan halvimpia meikkejä. Huolehdin silloinkin ulkonäöstäni mutta sen verran mitä pystyin.

Nyt +40 v kovan työn ja monien vaiheiden jälkeen tienaan niin hyvin että voin huoletta käydä tunnetuimpien kosmetologien ja meikkaajien luona. Tein vasta aika hiljattain sen päätöksen etten säästä kosmetiikassa. Kaikki kasvojen ihosta alkaen näyttää ihan erilaiselta kun on laadukkaat seerumit ja voiteet, kasvoissa on 5 eri ainetta, kun ennen oli vain kosteusvoide ja meikkivoide. Oon todella paljon paremman näköinen.

Surullista köyhille.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Itken itseni uneen joka yö. t. surullinen köyhä

Vierailija
2/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tarkoitat sellaista tiettyä vakautta ja harmoniaa joka usein huokuu varakkaista ihmisistä, tietysti, kun elo ja olo on turvattu.

Mutta tämä olikin sun omasta naamasta ja meikeistä, voi kuinka pinnallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tarkoitat sellaista tiettyä vakautta ja harmoniaa joka usein huokuu varakkaista ihmisistä, tietysti, kun elo ja olo on turvattu.

Miksi aina väitetään että kaunis ulkonäkö on pinnallisuutta? Ei se ole, se on ihan fakta että joku on kaunis ja toinen ei niinkään 😃

Se että kantaa itsensä kauniisti ja viihtyy kehossaan on taas ihan eri asia, se onni minulla on ollut parikymppisestä asti, sitä ei saa rahalla.

Ap

Vierailija
4/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä että on varaa tukea pienyrittäjiä. Minä tuen jotain ihan muuta juomapuolen yritystä kuin ulkonäkö yritystä. Rypyt silonee kun naama hieman turpoaa ja pöhöttyy. 

Vierailija
5/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selität ne riihipirun näköiset ökyrikkaat, jos kuvitelmasi pitäisi paikkansa?

Voin paljastaa sinulle totuuden. Moni toimeentulotuella elävä käyttää suurimman osan vähistä rahoistaan naamaansa ja näyttää paremmalta kuin moni rikas, jonka ei tarvitse piitata ulkonäöstään.

Vierailija
6/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on todella säälittävä ja surullinen ihminen. Onnetonkin. Meikillä maalaa naamansa ja haukkuu niitä, joilla ei ole rahaa. Uskomatonta.

Vierailija
7/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vain, että ap on sisältä ruma.

Vierailija
8/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina väitetään että kaunis ulkonäkö on pinnallisuutta? Ei se ole, se on ihan fakta että joku on kaunis ja toinen ei niinkään 😃

Se että kantaa itsensä kauniisti ja viihtyy kehossaan on taas ihan eri asia, se onni minulla on ollut parikymppisestä asti, sitä ei saa rahalla.

Ap

Mutta jos joku on kaunis, ei sen tarvitse käydä meikkaajilla tai laittaa naamaan viittä eri ainetta. Kauneus ei katso tulotasoa, kauneus on kauniit piirteet meikillä tai ilman. V

Vai puhuitko jostain feikkikauneudesta, joka saavutetaan nimenomaan meikeillä ja toimenpiteillä? Siihen kyllä rahaa hieman tarvitseekin.

Se hämää taas kuvaa siinä mielessä, että nykyisin ei enää tiedä, kuka ihminen on luonnostaan kaunis ja kuka ostanut kauneutta. Harmillista oikeasti kauniille ihmisille. 🤷

Vierailija
9/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yönaamio, kuorintavoide, seerumi, päivävoide, yövoide, silmänympärysvoide, puhdistusaine ja kasvovesi. En käytä meikkiä. Olen kaunis ja ryppyjä on silmänympärysiholla. 52v.

T. Vähävarainen

Vierailija
10/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi vain, että ap on sisältä ruma.

Tyhmältä kuulostaaa enemmän mun korvaan. Yrittksestä kuitenkin 1/5.

Vierailija
11/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli heti Roope Ankka mieleen kun näin otsikon.

Vierailija
12/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain apteekin kasvovettä ja perusvoidetta. Kaikki muut aineet ovat turhaa rahan haaskausta, olen sen todennut. Iho on paljon parempi mitä ennen kun läträsin ryppyvoiteita ja seerumeja mainosten orjana. 

Vierailija
13/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän petolinnun prseeltä ja sitä ei mikään seerumi, ei edes 2000 kilohinnalla, pysty muuttamaan miksikään.

Vierailija
14/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän vain apteekin kasvovettä ja perusvoidetta. Kaikki muut aineet ovat turhaa rahan haaskausta, olen sen todennut. Iho on paljon parempi mitä ennen kun läträsin ryppyvoiteita ja seerumeja mainosten orjana. 

Mulla ei ole eroa tuotteiden ennen ja jälkeen käyttämisessä. On hyvä iho ja hyvät geenit.

Vähävarainen

Vierailija
15/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono iho ja ei tätä millään rahalla saa paremmaksi.

Vierailija
16/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän petolinnun prseeltä ja sitä ei mikään seerumi, ei edes 2000 kilohinnalla, pysty muuttamaan miksikään.

Älä ajattele itsestäsi noin vaan arvosta itseäsi. 2000 seerumista ehkä samaa mieltä.

Vierailija
17/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on alle 10% kauniita ihmisiä, koskee väestöä vauvasta->vaariin. Hyvin pieni joukko, jos tätä tarkastelee näin. -sivusta

Vierailija
18/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yönaamio, kuorintavoide, seerumi, päivävoide, yövoide, silmänympärysvoide, puhdistusaine ja kasvovesi. En käytä meikkiä. Olen kaunis ja ryppyjä on silmänympärysiholla. 52v.

T. Vähävarainen

Mulla on vesi ja rasvaan perusvoiteella kasvot n kerran kuukaudessa. Ei yhtään ryppyjä. T. Vähävarainen nainen 49v

Vierailija
19/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kirjoituksessasi oli ylimielisyys ja pinnallisuus. Joudut kuluttaa paljon aikaa ja rahaa siihen, että näytät hyvältä.

Vierailija
20/42 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään voide ei poista ryppyjä ja turhaa rahan haaskausta ostaa kalliita tuotteita. Ainoastaan ihon alle laitettavat täyteaineet auttavat tai botox. Itse käytän ihan keski hintaisia tuotteita. Joka tapauksessa ihminen ikääntyy, eikä siinä auta mitkään voiteet.