Poikani seurustelee vanhemman tytön kanssa. Onko normaalia?
Siis ainakin minä ainakin ymmärtänyt että ne ovat juurikin tytöt jotka seurustelevat vanhempien poikien kanssa
Kommentit (23)
Ei ole normaalia. Joko poikasi on epätoivoinen tai nainen on rikas.
Tyttö raskautuu ja pojastasi tulee teini-isä 😂
Voi ikis! Olet näköjään vaihtanut kaistaa.
Et kerro kuinka paljon vanhemman..
Pelimiehelle on siunaantunut kunnon pelivälineet.
Vierailija kirjoitti:
Onko poika 6v ja tyttö 17v?
Poika on 15 ja tyttö 17. Tosin poika nyt ysillä ja tyttö lukion ekalla että "vain" vuoden ikäero, mutta silti
ap
Voi luoja, mietit onko poikasi normaali? Ei enää eletä 1700-1900 luvun alkupuolella, jolloin avioliitot olivat järjestettyjä.
Ei hätää, tyttö ei ole vielä rummoutunut.
Onko siis ongelmana ikäero vai että se on näin päin eikä poika ole tyttöä vanhempi?
Vierailija kirjoitti:
Onko siis ongelmana ikäero vai että se on näin päin eikä poika ole tyttöä vanhempi?
No vähän molemmat
ap
Vierailija kirjoitti:
Lottovoitto pojalle
Mitä tarkoitat?
ap
Mun tyttärelläkin on vuoden nuorempi poikaystävä. Tosin ovat nyt hetken aikaa kumpikin 17, ennen kuin oma lapseni täyttää 18. Hyvin tuntuvat tulevan toimeen ikäerosta huolimatta, poika on ikäisekseen todella fiksu.
Voi olla oikeasti yleisempää kuin uskot.
Aloitin seurustelun mieheni kanssa lukiossa ja olen häntä vuoden vanhempi. Oma isoäitini oli viisi vuotta miestään vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika on 15 ja tyttö 17. Tosin poika nyt ysillä ja tyttö lukion ekalla että "vain" vuoden ikäero, mutta silti
ap
Pari vuotta on oikein sopiva ikäero, isommasta voidaan olla huolissaan silloin kun kyseessä on alaikäisen lapsen seurustelu.
MIkä sinua siinä huolettaa? Se, ettet itse hyväksy muutaman vuoden ikäeroa tyttöön? Vai se, että kullanmurusi ylipäätään seurustelee ja koet tytön uhaksi sinun elämässäsi ? Voisiko olla niin, että jos ei olisi ikäeroa keksisit muun syyn kanavoida kontoroloinnin tarpeesi johonkin muuhun pojassasi?
Kannattaa ihan vaan katsoa poikaasi ja arvioida onko hänellä hyvä olla tytön kanssa. Poikasi hyvinvointi on sinulle tärkeää, niin usein huoltajat kyllä huomaavat jos suhteessa olisi jotakin vakavasti pielessä. Anna pojan itsenäistyä ja kasvaa. Sitä varmasti tahdot hänelle myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Pari vuotta on oikein sopiva ikäero, isommasta voidaan olla huolissaan silloin kun kyseessä on alaikäisen lapsen seurustelu.
Tossa on vain vähä yli vuoden ikäero. Toinen on ehtinyt täyttää jo 17 tänä vuonna, toisen 16v-synttärit ovat vasta tulossa.
Olet itse epänormaali, asiasta tältä kysyessäsi.Missä sinun ystävät on ,joiden kanssa aihe puhua tai vanhemmat, suhtesi?