Olen tulevaisuudesta, kysy jotakin.
Olen tullut vuodesta 2050 ja olen 50-vuotias mies. En sano teille lottonumeroita, mutta voin kertoa yleisellä tasolla asioita jos kiinnostaa.
Kommentit (140)
Mistä ihmiset ostaa ruokansa ja vaatteensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on yleisin maksumuoto ja valuutta Suomessa ajassa josta tulet?
Venäjän rupla
😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro joku merkittävä elokuva 20-luvun lopulta
20-luvun lopulta.. mikähän olisi.. no sen voin sanoa, että suomalaiset tekevät valtavan hittileffan muistaakseni noihin aikoihin.
Onko se Rennyn? 😂
Ei, tulee täysin tuntemattomasta taustasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Olli Rehnistä seuraava Suomen presidentti?
Heh, ei tule.
Mikä on maailman rikkaimpien ihmisten Top 5 kärki 2040-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko EU:sta liittovaltio?
Ei.
Jos olet tulevaisuudesta, kerro, miten EADE-keksintömme on siellä käytössä. Tämä mullistaa nimittäin ihan varmasti muutamassa vuodessa erään meidän kaikkien käytössä olevan asian täysin. Jos et tiedä, mistä puhun, et voi olla tulevaisuudesta
T. Sisar töissä Piilaaksossa, nyt jo siellä jokainen tietää EADE:n
Mihin maahan Venäjä hyökkää Ukrainan jälkeen? Entä USA:n seuraava kohde?
Olen kuullut ennustuksen, että Jeesus tulee takaisin vuonna 2028 käykö näin?
Onko Petteri Orpo Suomen seuraava pääministeri Marinin jälkeen?
Nyt tulee niin paljon kysymyksiä, että en pysty vastaamaan tällä aataminaikaisella tekniikalla tarpeeksi nopeasti. Sieltä, mistä tulen, vastaisin kysymyksin samalla sekunnilla ja kuulisitkin sen. Miten? En voi kertoa.
Kiitos teille, mutta nyt minun on aika mennä. Muistakaa nauttia ulkona, koska säät tulevat oikeasti muuttumaan paljon ja myöhemmin se ei ole enää samanlaista.
Hyvää jatkoa.
Aletaanko sairaita työkyvyttömiä työttömiä päästää milloin eläkkeelle, vai vieläkö 2050 hylätään työttömien eläkehakemukset suoraan?
Onko etanoli edelleen myydyin ja käytetyin päihde vuonna 2050?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä osakkeilla saa parhaan tuoton seuraavan 28 vuoden aikajaksolla? Tarkoitus ei siis ole rakentaa mitään hajautettua salkkua, vaan lyödä all in parhaaseen firmaan ja sitten kun se on raketoinut ja paras vauhti alkaa hiipumaan, laitetaan koko summa taas seuraavan jakson parhaaseen firmaan jne.
Mitkä ovat nämä tuottoisimmat yhtiöt aikajärjestyksessä ja tarkat päivämäärät, jolloin vaihdetaan yhdestä firmasta seuraavaan?
Näiden kertominen on kielletty. Ihmisen janaan ei saa ulkoa vaikuttaa.
Etkö väistämättä tee niin? Tarkoitan, että periaatteessa joku voisi vaikka pysäyttää koko elokuvatuotannon Suomessa (huono esimerkki) ettei sitä elokuvaa tehdä, mistä kerroit.
Kuka on Suomen presidentti Sauli Niinistön jälkeen?
Kuinka Elon Muskilla ja Jeff Bezosilla pyyhkii vuonna 2050? Miten heidän bisneksilleen kävi?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee niin paljon kysymyksiä, että en pysty vastaamaan tällä aataminaikaisella tekniikalla tarpeeksi nopeasti. Sieltä, mistä tulen, vastaisin kysymyksin samalla sekunnilla ja kuulisitkin sen. Miten? En voi kertoa.
Kiitos teille, mutta nyt minun on aika mennä. Muistakaa nauttia ulkona, koska säät tulevat oikeasti muuttumaan paljon ja myöhemmin se ei ole enää samanlaista.
Hyvää jatkoa.
Laitahan poika korkki kiinni ja mene nukkumaan. Olet juonnu tänään liikaa ja elät harhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tulevaisuudesta, kerro, miten EADE-keksintömme on siellä käytössä. Tämä mullistaa nimittäin ihan varmasti muutamassa vuodessa erään meidän kaikkien käytössä olevan asian täysin. Jos et tiedä, mistä puhun, et voi olla tulevaisuudesta
T. Sisar töissä Piilaaksossa, nyt jo siellä jokainen tietää EADE:n
Jaha, tämän spesifin kysymyksen jälkeen hän lähti.
Miten Putinin kuolema otettiin lännessä vastaan?