Selvänäkijä paikalla
Kysy, niin katson sinulle selvänäöllä, käytän apunani kortteja. Pyydä tulkinnalle totuutta käsi sydämellä, niin saat parhaan tuloksen.
Kommentit (59)
Miksei minulle ikinä vastata näissä ketjuissa, vaikka kysyn samanlaisia asioita kuin muutkin? Jälkeeni tulevat saattavat vielä saada vastauksia, mutta minut hypätään yli. Sanohan, ap?
Vierailija kirjoitti:
Onko minulle hyvä ratkaisu muuttaa takaisin kotiseudulle.
Täältä nousee paljon muistoja esiin. Niitä tulisi työstää paljon, mikäli päätät muuttaa sinne. Siellä näkyy joka tapauksessa myös rakastavaisten kortti eli seesteistä ja onnellistakin aikaa. Jotenkin henkimaailma antaa vihreää valoa sinne suuntaan. Joka tapauksessa on muutettava, koska nykyinen asuinpaikkasi säteilee lanttien viisi energiaa ja uusi asuinpaikka on kohtalon polulla uusia yhteyksiä avaava ja tulet kokemaan täyttymystä. Mutta näitä muistoja menneestä tulisi käydä läpi ja vapautua niistä, tehdä myös oivalluksia. Uusi lehti on kääntymässä elämässäsi ja olet hyvissä käsissä sanotaan.
___
Tämä oli viimeinen tällä erää. Kristusvalon Siunausta ja Suojelusta teille ja ihanaa kesää! =)
Mitä uutta tämänhetkinen muutosprosessi tuo elämääni? Saanko vielä energiani ja toimintakykyni takaisin? Kiitos <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvänräkijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö romanttisen rakkauden ja milloin se olisi tulossa?
Löydät kiihkeän anaalipanosuhteen ja saat apinarokkotartunnan.
😂
Kun sinä tai läheisesi sairastuu, tiedät todella karman vallan. Ei väliä vaikka olet teini-ikäinen nysvö.
Ime sä vaan mynthonii!
Hupsista, nyt lisäsit sairausaikaa viidellä vuodella.
Mitä tämä henkilö merkitsee minulle?
Mikä sairaus minulla on, paranenko koskaan. Olenko yksin lopun elämääni
Tuleeko elämäni koskaan muuttumaan sen verran paremmaksi, että se olisi edes siedettävää ja elämisen arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saan enemmän rahaa tai miten rahatilanteeni paranee?
Täällä nousee kolme asiaa, joihin kiinnittää huomiota miten saat enemmän rahaa: 1) Rukoilu, anna kaikki huolesi Luojalle ja päästä niistä irti - sinun uskoasi on koeteltu ja nyt on aika astua tähän luottamukseen. Raha on luottamuksen energiaa eli päästä irti pelosta ja luota! Tiedä, että runsautta ja vaurautta on kaikille yllin kyllin. 2) Rahamindsetista muistutetaan eli siitä miten suhtaudut, puhut ja uskot rahasta. Anna rahan olla hyvä ystäväsi, älä näe sitä negatiivisesti tai huolena. Nyt on monia rahablokkeja sinun kentässäsi, jotka estävät vaurauden virtauksen luokesi. Näitä on syytä työstää. Eli suosittelen esimerkiksi käymään Vauraselama.fi:ssa, jossa on halpa, mutta hyvä rahavalmennuskurssi tarjolla. Minulla itsellä on monia rahakoulutuksia, ja tämä nousi heti ensimmäisenä intuitioon, ja siten, että se auttaisi myös sinua. 3) Salli itsesi vastaanottaa ja päästä irti kaikesta häpeästä ja arvottomuuden ja toivottomuuden tunteesta. Ota pieniä, mutta harkittuja riskejä ja ole rohkea unelmoinnissa. Ala tuntea jo vaurautta ja kiitollisuutta kaikista asioista ja tee tästä rutiini itsellesi. - Konkreettisesti katsottuna sinulla näkyy pian jokin uusi työasia tai projekti tulossa, josta saat myös lisää tuloja. Mutta tulee mahdollisuuksia myös muuhun rahantuloon. Lähetän sinulle nelilehtisen apilan sydänchakraasi, joka on vaurauden symboli ja pyydän Arkkienkeli Rafaelia täyttämään sen smaradgin vihreällä runsaustaajuudella.
Kiitos! Työstän näitä arvottomuuden ja häpeän tunteita. Aloitan syksyllä opiskelut ja täten rahatilanteeni tulevaisuudessa tulee parantumaan, kun luotan itseeni. Kiitos paljon, sain paljon luottamusta jatkaa eteenpäin.
Miksi et ap vastannut minulle? Ja miksi te pilavastaajat tulette tänne sotkemaan ketjua, keksisitte muuta hupia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvänräkijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö romanttisen rakkauden ja milloin se olisi tulossa?
Löydät kiihkeän anaalipanosuhteen ja saat apinarokkotartunnan.
😂
Kun sinä tai läheisesi sairastuu, tiedät todella karman vallan. Ei väliä vaikka olet teini-ikäinen nysvö.
Ime sä vaan mynthonii!
Hupsista, nyt lisäsit sairausaikaa viidellä vuodella.
Hupsista vaan sullekin.😂 Tuliko nyt täys kymmenen vuotta täyteen.
ETH kurssi huomenna klo 18:00 Central European time ?
Kohtaanko koskaan miestä, jonka kanssa saisin kokea hyvän parisuhteen? Kuinka kauan tähän mahtaa mennä? Mitä tällä hetkellä tapailemani mies oikein haluaa? Pelkkää hauskanpitoa vai muutakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko minulle hyvä ratkaisu muuttaa takaisin kotiseudulle.
Täältä nousee paljon muistoja esiin. Niitä tulisi työstää paljon, mikäli päätät muuttaa sinne. Siellä näkyy joka tapauksessa myös rakastavaisten kortti eli seesteistä ja onnellistakin aikaa. Jotenkin henkimaailma antaa vihreää valoa sinne suuntaan. Joka tapauksessa on muutettava, koska nykyinen asuinpaikkasi säteilee lanttien viisi energiaa ja uusi asuinpaikka on kohtalon polulla uusia yhteyksiä avaava ja tulet kokemaan täyttymystä. Mutta näitä muistoja menneestä tulisi käydä läpi ja vapautua niistä, tehdä myös oivalluksia. Uusi lehti on kääntymässä elämässäsi ja olet hyvissä käsissä sanotaan.
___
Tämä oli viimeinen tällä erää. Kristusvalon Siunausta ja Suojelusta teille ja ihanaa kesää! =)
Kiitos vastauksestasi :)
Näenkö vielä joskus ihastukseni? Hän muutti toiselle paikkakunnalle vuosi sitten.
SELVÄNNKÄKIJÄT JA ENNUSTAJAT:
Huijaavat vain ihmisiä!
Tästä on ollut ihan lehtijuttu eikä koskaan ennustajat selvänäkijät koskaan ole Tienneet mitään
mennyt vain rahat 🤬😡!
Näetkö minulle siis mitään koskien tutyöelämää työelämää, ks.alla?