Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseään kunnioittavat nuoret kysyvät toisiltaan numerot ja vertaavat niitä. Siksihän sitä ollaan puurrettu

Vierailija
03.06.2022 |

Olen eri mieltä HS jutun kanssa, jossa kielletään kysymästä todistuksen arvosanoja ja vertailemasta niitä.

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000008857048.html

Mielipiteitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha ei menny kommentti läpi. Sitä vaan että naaman mukaan noi numerot varmaan menee. Itse olen hyvin masentunut kun olen aina saanut huonot arvosanat.

Vierailija
2/4 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha ei menny kommentti läpi. Sitä vaan että naaman mukaan noi numerot varmaan menee. Itse olen hyvin masentunut kun olen aina saanut huonot arvosanat.

Naurettava kommentti. Kokeista tulevat pisteet sen mukaan, mitä osaa. Älä syytä muita siitä, että olet laiskotellut koulussa, joka on lapsen ja nuoren työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettava kommentti. Kokeista tulevat pisteet sen mukaan, mitä osaa. Älä syytä muita siitä, että olet laiskotellut koulussa, joka on lapsen ja nuoren työ.

Mulla oli kokeet vahvaa ysiä mutta todistukseen ne laskettiin kasiin kun viittaaminen ahdisti liikaa. Monilla jotain tunnilla hölötystäkin katottiin läpi sormien ja jopa NOSTETTIIN niitä koenumeroita todistukseen. Onko nyt kiva fiilis kun sait lyödä lyötyä vielä kerran? Älä tuomitse kun et tiedä tilannetta.

Vierailija
4/4 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kokeet vahvaa ysiä mutta todistukseen ne laskettiin kasiin kun viittaaminen ahdisti liikaa. Monilla jotain tunnilla hölötystäkin katottiin läpi sormien ja jopa NOSTETTIIN niitä koenumeroita todistukseen. Onko nyt kiva fiilis kun sait lyödä lyötyä vielä kerran? Älä tuomitse kun et tiedä tilannetta.

Ja tämä mun kokemus on tän vuosituhannen puolelta. Eläkeläisiltä oon kuullut et muinoin oli gaussin käyrä avoimesti käytössä, joka ei tietenkään toiminut pienessä otannassa (montako siellä luokalla nyt silloin olikaan). Gaussin käyrä johti siihen, että vain muutama sai loistaa eli just ne opettajan suosikit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi