Rakastan sua
Minä olen aina luullut että se sanotaan toiselle silloin kun se tulee suusta sillä ajatuksella että sitä tarkoittaa. Meni siihen sitten kuukausi tai vuosi.
Nyt mies jätti ja sanoi että kun et koskaan sanonut että rakastat. Olimme yhdessä alle vuoden! Minua on satutettu ja petetty joten seuraavan kerran kun sanon sen haluan olla aivan varma että sanon sen ja tarkoitan sitä oikeasti.
Olisin sen jossain kohtaa hänellekin sanonut,tiedän sen mutta en ollut vielä valmis sanomaan.Silti sanoin usein että on tärkeä ja haluan tulevaisuuden hänen kanssaan mutta pienin askelin koska menneisyys.
Minusta aivan tajuttoman typerä syy jättää toinen kun ei heti sitä sano.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Mies valehteli. Todellinen syy on joku muu.
Samaa mieltä. Jotkun haluavat vierittää syyn toisen niskoille vielä muun aiheuttamansa pahan mielen lisäksi.
Väistit siis luodin.
Heti sano? Vuosi!!!
Seurustelet, etkä sano vuoteen: Rakastan sinua.
Veikkaas miltä se toisesta tuntuu?
Sama juttu, mutta toisin päin. Ehdimme seurustella useamman vuoden, tosin etäsuhteesta oli kyse. Avauduin naiselleni että minua on petetty ja satutettu aiemmin niin minun on vaikeaa luottaa ihmisiin, vaikea tuntea vahvoja tunteita ja antaa itseni rakastua. Kerroin hänelle kuitenkin usein että arvostin häntä todella paljon ja että hän oli ihana ihminen. Pidin hänestä todella. Ymmärsin että hänkin piti minusta, eikä meillä ollut mitään ongelmia.
Sitten vähän myöhemmin hän ghostasi minut täysin, usean kuukauden ajaksi. Vasta myöhemmin olen saanut selville että häntä ilmeisesti arvelutti olinko hänen kanssaan vakavissani. Kyllä olin. En ymmärrä miksei hän voinut puhua näistä asioista minulle vaan teki vain yksipuolisen päätöksen erota.
Juuri tämän vuoksi minun on vaikeaa luottaa ihmisiin. Heti kun avaudun ja paljastan tunteeni ja haavoittuvuuteni niin he tekevät näin. Sitten ihmetellään miksi miehet eivät puhu avoimesti tunteistaan. 🥺
Sanoiko mies rakastavansa sinua? Jos hän sanoi sen sinulle saamatta vastakaikua, niin ymmärrän kyllä miehen reaktion. Ehkä väsyi odottamaan ja olemaan epävarmuudessa suhteen tilasta. Joillekin sanat ovat tosi tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Heti sano? Vuosi!!!
Seurustelin naisen kanssa viisi vuotta eikä hän kertaakaan sanonut että rakastaa minua.
Kun joskus suhteemme alkuaikoina kerroin hänelle tunteistani niin hän meni jotenkin vaikeaksi. Ajattelin antaa hänelle tilaa ja aikaa järjestää tunteitaan enkä painostanut häntä asiasta.
Kun erosimme viimein niin hän kertoi ettei ole koskaan rakastanut minua. En tiedä sanoiko sen vain satuttaakseen mutta en ihmettelisi vaikka olisit puhunut tottakin. En osannut sanoa muuta kuin että minkä helvetin vuoksi sitten seurustelit kanssani viisi vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Heti sano? Vuosi!!!
Alle vuosi! Ei sitä pidä sanoa vain siksi että se kuuluu sanoa tai siksi että toinen odottaa sitä se sanotaan silloin kun itse siihen on valmis ja sitä tarkoittaa oikeasti.
Kerroin ja näytin muuten ja puhuin tulevaisuudesta niinkuin hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, mutta toisin päin. Ehdimme seurustella useamman vuoden, tosin etäsuhteesta oli kyse. Avauduin naiselleni että minua on petetty ja satutettu aiemmin niin minun on vaikeaa luottaa ihmisiin, vaikea tuntea vahvoja tunteita ja antaa itseni rakastua. Kerroin hänelle kuitenkin usein että arvostin häntä todella paljon ja että hän oli ihana ihminen. Pidin hänestä todella. Ymmärsin että hänkin piti minusta, eikä meillä ollut mitään ongelmia.
Sitten vähän myöhemmin hän ghostasi minut täysin, usean kuukauden ajaksi. Vasta myöhemmin olen saanut selville että häntä ilmeisesti arvelutti olinko hänen kanssaan vakavissani. Kyllä olin. En ymmärrä miksei hän voinut puhua näistä asioista minulle vaan teki vain yksipuolisen päätöksen erota.
Juuri tämän vuoksi minun on vaikeaa luottaa ihmisiin. Heti kun avaudun ja paljastan tunteeni ja haavoittuvuuteni niin he tekevät näin. Sitten ihmetellään miksi miehet eivät puhu avoimesti tunteistaan. 🥺
Miksi te olette näin surkeita.
1. Jos et saa naisessa aikaan kipinää, peli on menetetty.
2. Jos piipität naiselle, että sua on satutettu, peli menetetty.
3. Kun loihdit hyvällä itsetunnolla, hyvällä huumorilla ja huomaavaisuudella seksuaalisen jännitteen, se on siinä, menet jatkoon.
4. Tutkimusten mukaan naiset haluavat maskuliinisen turvallisen myötäelävän miehen, eivät Mikki-hiirtä.
No onhan vuosi pitkä aika. Yhdessä suhteessa meni vuosi, mies ei ollut sanonut rakastan sinua, sanoin sen itse ja hän sanoi takaisin. Jos en olisi silloinkaan saanut vastakaikua niin olisi kyllä tuntunut tosi ikävältä ja en tiedä kuinka suhteen olisi käynyt.
Yleensä ne kolme sanaa ovat tulleet viimeistään 3 kk kohdalla, monesti aiemminkin. Jos menee sen pitempään ei mies ehkä koskaan aio niitä sanoja sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti sano? Vuosi!!!
Alle vuosi! Ei sitä pidä sanoa vain siksi että se kuuluu sanoa tai siksi että toinen odottaa sitä se sanotaan silloin kun itse siihen on valmis ja sitä tarkoittaa oikeasti.
Kerroin ja näytin muuten ja puhuin tulevaisuudesta niinkuin hänkin.
Kyllä mun pitää ainakin oikeasti kuulla toisen sanovan se. Ihmiset on tässä erilaisia. Haluan toisen kertovan tunteensa ja haluan sanoa tunteeni myös itse ilman että toista se haittaa.
Et ole rakastanut miestä ja se on tuhlannut jo vuoden sitä odotellessa?
Mikä tuossa on väärin? Sen joko tietää että rakastaa, tai sitten ei rakasta.
Oikein hyvä syy erota, jos toinen ei rakasta.
Mitä miehen siis olisi pitänyt tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko mies rakastavansa sinua? Jos hän sanoi sen sinulle saamatta vastakaikua, niin ymmärrän kyllä miehen reaktion. Ehkä väsyi odottamaan ja olemaan epävarmuudessa suhteen tilasta. Joillekin sanat ovat tosi tärkeitä.
Sitten mies oli epävarma koska puhuimme yhteisestä tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Et ole rakastanut miestä ja se on tuhlannut jo vuoden sitä odotellessa?
Mikä tuossa on väärin? Sen joko tietää että rakastaa, tai sitten ei rakasta.
Oikein hyvä syy erota, jos toinen ei rakasta.
Mitä miehen siis olisi pitänyt tehdä?
Älä sinä aseta sanoja minun suuhuni.
Mies valehteli. Todellinen syy on joku muu.