Kun olet rakastunut mieheen, johon moni muukin nainen on
Kova jatkuva kilpailu paikasta haaremissa. Aina pitäisi jaksaa olla parhaimmillaan ja antaa kaikkensa. Tätä monta vuotta niin alkaa uupumus vallata. Ja aina tulee uusia naisia jatkuvalla syötöllä. Raskasta..
Kommentit (25)
Kun vaat tarpeeksi annat berberiä ja suostut kaikkiin nöyryytyksiin niin ehkä mies rakastuu ja saat sen satulinnan ja prinsessahäät. Älä luovu haaveistasi.
Moni? Rakastunut? Haaremi?
Just joo. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Kun vaat tarpeeksi annat berberiä ja suostut kaikkiin nöyryytyksiin niin ehkä mies rakastuu ja saat sen satulinnan ja prinsessahäät. Älä luovu haaveistasi.
Osuit naulankantaan. Tuo se ajatukseni juuri on.
-Ap
Tuskinpa jaksaisin vuosia jahdata miestä jolla on monia muitakin naisia kierroksessa. Vaikea kuvitella niin erityistä miestä että noin paljon aikaa ja jaksamista käyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Oletko läheisriippuvainen tms. mt-ongelmainen kun tuollaiseen suostut?
Höhhöh.
Tuollaiseen mieheen tepsii vain välinpitämättömyys.
Alfauroksella riittää kysyntää. Yleensä naiset tajuaa että kukaan ei voi sitouttaa alfaa. Parasta mitä voi saavuttaa on olla se alfan ykkösnainen ja yrittää sulkea silmät niiltä sivusuhteilta.
Mies komea ja korkea-arvoinen. Itse yhteiskunnan pohjasakkaa olen, mutta kaunis ja lahjakas joissain asioissa ja olen saanut siksi paikan miehen ringissä ja se on jo jonkinlainen saavutus, josta en halua luovuttaa. Mutta ei ole aina helppoa. Joskus iskee väsymys, tyhjä ja surullinen olo, kun tajuaa ettei tämä ehkä oikeasti koskaan johda mihinkään sen kummempaan ja on vain käyttö-esine hyödyke.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Höhhöh.
Tuollaiseen mieheen tepsii vain välinpitämättömyys.
+ miehen oma kiinnostus,jos olet miehen kiinnostuksen loppupäässä,voit rauhassa olla välinpitämätön :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApOletko läheisriippuvainen tms. mt-ongelmainen kun tuollaiseen suostut?
Olen kumpaakin.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Miksi tuhlata oma ainutkertainen elämä yhden pazkiaisen takia, joka ei välitä sinusta tippakaan eikä edes kunnioita sinua ihmisenä saati naisena?
Elä omaa elämääsi, älä rupea kenenkään orjaksi ja käyttöesineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies komea ja korkea-arvoinen. Itse yhteiskunnan pohjasakkaa olen, mutta kaunis ja lahjakas joissain asioissa ja olen saanut siksi paikan miehen ringissä ja se on jo jonkinlainen saavutus, josta en halua luovuttaa. Mutta ei ole aina helppoa. Joskus iskee väsymys, tyhjä ja surullinen olo, kun tajuaa ettei tämä ehkä oikeasti koskaan johda mihinkään sen kummempaan ja on vain käyttö-esine hyödyke.
-Ap
"Paikka ringissä"? Voi kun surullista. Olet vain yksi sirkuseläin miehen esityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Alfauroksella riittää kysyntää. Yleensä naiset tajuaa että kukaan ei voi sitouttaa alfaa. Parasta mitä voi saavuttaa on olla se alfan ykkösnainen ja yrittää sulkea silmät niiltä sivusuhteilta.
Minun naisenlogiikkaani ei mahdu miten tuollainen mies voisi olla alfa ja miten kukaan nainen viitsisi roikkua tuollaisen perässä.
Turpiin vaan muille niin saat omia sen miehen kun tajuavat kuka on kingi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun naisenlogiikkaani ei mahdu miten tuollainen mies voisi olla alfa ja miten kukaan nainen viitsisi roikkua tuollaisen perässä.
Tämä. Alfa on sellainen jolla riittää kysyntää mutta valitsee silti olla vain yhden kanssa. Kyllä, näitäkin on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Moni? Rakastunut? Haaremi?
Just joo. 0/5
Mulle joku ukko sössötti, että antaa mulle torstait, perjantai, lauantait ja sunnuntait. Sössötin sille takaisin, että hankippa akka jonka pidät joka päivä.
kannattaisi vaan vetää niiden muiden palmikot sun muut toisiinsa kiinni ja käydä itse asiaan.
Ap on se palstamies, joka jauhaa tasoista ja k karuselleista. Säälittävää. Laita jo korkki kiinni.
Jos mies ei itse pidä naisesta kiinni, niin älä sinäkään pidä miehestä.