Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies äänetön osapuoli avioliitossa

Vierailija
03.06.2022 |

Ihmettelen näiden äitien ja rouvien kirjoituksia. Mies on saatu ( isoilla häillä ) naimisiin ja tavoite täytetty. Sitten vaimo kirjoittelee minä, minä, miehen ällö suku, ilkeät köyhät vanhemmat jne. Lapset kasvatetaan äidin kodin tapojen mukaan ottamatta huomioon ollenkaam vaikka mies olisi kasvanut parempaan käytökseen. Esim ihmisten arvostaminen, pöytätavat, siisteys , ihan mikä tahansa. Mies olkoon hiljaa ja pitäköön vaimon tyytyväisenä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ainahan saa ihmetellä, mutta mikä on kysymyksesi?

Vierailija
2/4 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Ainahan saa ihmetellä, mutta mikä on kysymyksesi?

Kysymys: miksi naiset kirjoituksissaan antavat kuvan ettei miehellä muuta osaa kodissa kuin olla rahapussina. Missän en tänäänkään ome lukenut että mies saisi lastenkasvatulseen mitenkään puuttua.

Toki laosuudenkoti jää jokaiselta jälkeen mutta miksi juuri miehen suku on se huono suku , miten miehet ottavat esim. Sen kun vaimo solvaa koko ajan miehen äitiä ja sukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se onkin totta? Minä tunnen pariskuntia, jossa mies ei näytä haluavan kuin istua sohvalla ja juoda olutta. Osalla isä samanlainen.

Vierailija
4/4 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos se onkin totta? Minä tunnen pariskuntia, jossa mies ei näytä haluavan kuin istua sohvalla ja juoda olutta. Osalla isä samanlainen.

Eli topakka justiina- vaimo on kaapannut vallan, lannistanut miehen olemaan sohvalla hiljaa ja vienyt itsetunnon haukkumalla miehen, miehen äidin ja suvun pataluhaksi.

Kiltti mies sitten tyytyy osaansa kun vaimo mellastaa somessa haukkumassa hänen äitiään ja yrittämällä lannistaa anopinkin maanmatoseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme