Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaisperhe saa viidennen lapsen

Vierailija
03.06.2022 |

Mies pienipalkkainen duunari, nainen lähihoitaja. Nyt kotona lapsia hoitamassa. Hakevat ruokaa ruokajonosta. Kyllä ihmetyttää tämä raskaus.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mikään ikuisesti kestä.Että pääsevät parempiin töihin.

Vierailija
2/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tulotaso laskee, kun jää pienten lasten kanssa kotiin. Se on luonnollista ja vain välivaihe. Näen hyvänä että äiti on lasten kanssa kotona, kyllä heidän tulonsa taas nousevat, kun äiti palaa työelämään. Lähihoitajille ainakin on töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On heidän asiansa!

Älä puutu!

Vierailija
4/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokajonossa voi käydä vaan säästääkseen rahaa, ei kaikki käy siksi että muuten ei ois varaa ostaa edes ruokaa...

Vierailija
5/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut ostamaan enemmän lahjoja

Vierailija
6/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on aikaa n*ssia

Vierailija
7/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osta kenellekkään lahjoja eikä kukaan osta minullekkaan. Tehkööt kersoja ken lystää vaikka mielin määrin. Mielestäni ihan hienoa jos jotkut haluavat suurperheen ja on varaa ja resursseja siihen. Ei ole minun juttuni kun olen introvertti ja tarvitsen paljon omaa rauhaa. Minä sekoaisin ja stressaantuisin kamalasta metelistä  eikä voisi nukkua silloin kun nukuttaa rauhassa. Ihmiset ovat erilaisia ja mikä sopii toiselle niin ei sovi kaikille. Minä nautin ihan eri asioista kuin lapsista enkä tykkää lapsista. En ole tykännyt koskaan lapsista ja tiesin jo nuorena etten halua niitä koskaan eikä ole mieli muuttunut enkä ole katunut 57v kun olen nykyään. En ole läheisriippuvainen niin siksi en tunne elämääni tyhjäksi. Sain ihan tarpeekseni läheisriippuvaisesta lapsuuden perheestäni ja suvusta joka jatkaa samaa perinnettä eikä kukaan katkaise sitä paitsi minä. 

Vierailija
8/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudut ostamaan enemmän lahjoja

Miksi pitää ostaa lahjoja ja maksaa toisten elämän valinnoista niin aivan hullua. Minä en osta yhtäkään lahjaa lapsi perheellisille. Meille ei ole tullut koskaan kukaan lapsiperheellinen talkoisiin ja kaikista töistä olemme maksaneet palkan. Miksi pitäisi maksaa lapsiperheellisille kun heillä on varaa lapsia tehdä eikä mitään raha pulaa. Ei minunkaan harrastuksiin kukaan osallistu tai tue niitä tuomalla lahjoja tai rahaa. 

Mulla on tosi kallis harrastus enkä saa siihen mitään lahjoituksia. Pidin viiskymppiset, varasin tarjottavaa ja kokeilin että muistaisiko kukaan niin arvasin oikein ettei kiinnostanut ketään eikä kukaan edes kysynyt pidänkö juhlia. Tuskin olisin mitään arvostusta saanut vaikka olisin lapsiperheisiin syytänyt rahaa säkki kaupalla vuosien varrella. Kun olen antanut tavaraa niin ei ole edes kiitetty ja laitettu ne heti toriin myytäväksi niin ettei kelpaa muu kuin raha. 

Vierailija
9/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset muuten hyvin hoidettuja? Ehkä ne on jopa onnellisia noin, tai sitten ei ole vielä tullut vastaan paljonko se teini maksaa lopulta.

Vierailija
10/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea heille odotukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme