Te joilla ei ole lapsia niin miksi kirjoitatte VAUVA_foorumille?
Kommentit (37)
Tähän palstan nimi voisi yhtä hyvin olla vaikka 'naurispalsta' tai vaikka 'porkkanapenkki' (huom. vertaa: eihän nimi 'kaalimato',sekään, liity mitenkään puutarhavihannesten viljelyyn,tai kasvtuholaisasten torjuntaan vaan johonkin,ihan KOKONAAN MUUHUN AIHEPIIRIIN
Olen ollut joskus vauva ja sen takia saan olla täällä tai vauvasta alkaen on ponnistettu.
Jos sullakaan ei ole vauvaa enää vaan lapsia niin miksi sitten itse kirjoittelet tänne.
Oletko rasistinen niin ettet hyväksy kaikenlaisia ihmisiä ja mielipiteitä muuten kuin että pitää olla vauva.
Vauvoja hoitelevilla pitää niin kiirettä etteivät ehdi tänne huutelemaan niin me muut päivystämme täällä heidän puolestaan ihan mielellämme.
Koska olen psykoosissa, ja koen hallusinaatioita, että minulla olisi lapsi, tai kenties useampikin.
Ei minulla ainakaan olisi mitään sitä vastaan vaikka tämän palstan nimi vaihdettaisiin nimeksi: 'Sanoma oy:n keskustelupalsta'...
Vierailija kirjoitti:
Tähän palstan nimi voisi yhtä hyvin olla vaikka 'naurispalsta' tai vaikka 'porkkanapenkki' (huom. vertaa: eihän nimi 'kaalimato',sekään, liity mitenkään puutarhavihannesten viljelyyn,tai kasvtuholaisasten torjuntaan vaan johonkin,ihan KOKONAAN MUUHUN AIHEPIIRIIN
Palstan nimi pitäisi muuttaa joksikin muuksi ja pitäisi pitää nimi kilpailu. Eniten ääniä saanut nimi voittaisi.
Kuka saisi ehdotukseni vietyä eteenpäin.
Pidän tästä palstasta, koska täällä on hyvä moderointi. Persut eivät pääse riehumaan.
Iltasanomien sivuilta olen tänne eksynyt.
Etkö oo huomannu että täällä voi valita aiheet
Vierailija kirjoitti:
Onko ap tyhmä kun esittää ihan järkevän kysymyksen? Suurin osa vastaajista hyppäsi takajaloilleen ja sättii ap:tä. Ootte te.
Tulkinta tuokin. Hän kysyi miksi, ja moni vastasi että tämä on aihe vapaa. Mitä sättimistä siinä on?
No ei oisi tullut mieleenkään kirjoitella Vauva-palstalle, jos olisin peräkammarin poikia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska moni kellä ei ole lapsia potee VAUVA kuumetta
Paskanmarjat potee.
Potee hyvinkin. Tällä palstalla vaan kirjoittelee joku ihan muu jengi.
Koska mielensä pahoittajat ovat aiheuttaneet muille keskustelupalstoille rekisteröinti pakon vaatimalla rangaistuksia vääristä mielipiteistä
Koska voin kirjoittaa anonyymisti kaikesta. En halua omalla nimellä facebookissa julistaa yksinäisyyttäni, mielenterveysongelmiani tai halua päättää tämä elämä.
Kiitti palstanpitäjä; siis liian ra ju sana oli va:jak ki!!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko ap tyhmä kun esittää ihan järkevän kysymyksen? Suurin osa vastaajista hyppäsi takajaloilleen ja sättii ap:tä. Ootte te.
AP:han se tässä sättii palstalle kirjoittavia
Koska täällä lapsi(p)erhe-elämästä lukeminen on niin hyvää ehkäisyä, ettei taatusti tulekaan vauvoja 😂
Tästä käyn välillä kiittämässä! 💋