Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki on niin inhottavia nykyään

Vierailija
03.06.2022 |

Meni totaalisesti päivä pilalle.. Oli eräs tärkeä asia ja soitin paikkaan josta odotin ystävällistä suhtautumista. No mitä vielä, niin töykeää oli palvelu että en olisi uskonut. Harmi, tämä vaikutti paljon elämääni kun jouduin asiakaspalvelun takia skippaamaan koko lafkan.
Miksi joka paikassa on yhtä epäystävällistä ja välinpitämätöntä kohtelua??! Kukaan ei välitä kenestäkään ja raha on ainoa millä on väliä. Lopun aikojen meininki.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset tuhoaa toisensa itsekkyydellään. Lopunaikoja nimenomaan.

Vierailija
2/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rakkaus on mennyt pois ja kunnon kohtelu. Jäljellä pelkkä itsekkyys ja rahanhimo ja maalliset asiat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mikä paikka että mekin osataan välttää.

Vierailija
4/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rakkaus on mennyt pois ja kunnon kohtelu. Jäljellä pelkkä itsekkyys ja rahanhimo ja maalliset asiat. 

Tää on niin totta. Ei ennen ollut tällaista. Ihan järkyttävää kun tajuaa että kukaan ei välitä eikä ketään kiinnosta, ellet sitten ojenna isom tukun seteleitä.

Vierailija
5/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, mikä paikka että mekin osataan välttää.

En viitsi, mutta yksityinen lääkärikeskus.

Vierailija
6/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin alkaa ottaa hermoon koronat ja ukrainan sodasta aiheutuneet hinnannousut. Samaan aikaan työpaikkamme toimisto uusittiin ja se on kivan näköinen mutta ei siellä töitä pysty enää tekemään. Samaan aikaan remontoimme syksyllä ostettua ok-taloa, rahat palaa siihen ja nyt iski sitten vielä tosi sitkeä balteerivaginoosi ja alan olla oikeasti aika loppu. En tahallani kiukuttele, mutta aina ei vaan jaksa

Vierailija
7/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopestyt lampaat on saastuttanut koko planeetan.

Vierailija
8/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota stressaa varsinkin kun yksi ääliö uhkaa ydinaseilla.

Vierailija
9/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin alkaa ottaa hermoon koronat ja ukrainan sodasta aiheutuneet hinnannousut. Samaan aikaan työpaikkamme toimisto uusittiin ja se on kivan näköinen mutta ei siellä töitä pysty enää tekemään. Samaan aikaan remontoimme syksyllä ostettua ok-taloa, rahat palaa siihen ja nyt iski sitten vielä tosi sitkeä balteerivaginoosi ja alan olla oikeasti aika loppu. En tahallani kiukuttele, mutta aina ei vaan jaksa

Kiukuttelet työssäsi asiakkaille? Kun saat potkut niin sitten vasta kiukuttaakin, uudesta talostakin pitää luopua. Tosi fiksua.

Vierailija
10/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välittää, ei muiden ihmisten käyttäytymiseen voi vaikuttaa. Älä anna niiden satuttaa sua, vaan suhtaudu huonosti käyttäytyviin ihmisiin niin, että he eivät ymmärrä hyvää huonosta. Mieti sun oma reaktio ja miten itse käyttäydyt.

Vierailija
11/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata välittää, ei muiden ihmisten käyttäytymiseen voi vaikuttaa. Älä anna niiden satuttaa sua, vaan suhtaudu huonosti käyttäytyviin ihmisiin niin, että he eivät ymmärrä hyvää huonosta. Mieti sun oma reaktio ja miten itse käyttäydyt.

No ei voikaan. Mutta joku vastuu on kohdata asiakas oikein. Itsehän olen varmaan liiankin ystävällinen. Ei varmaan pitäisi? Olisiko pitänyt sanoa suorat sanat. Nythän sain pahan mielen vaikka olin ystävällinen.

Vierailija
12/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haluaa tahallisesti vaikkaärsyttää jotain kundia ongelmillaan,väännä mieluummin omiin housuihis.

jos et kykene muuhun tapaan saada aikaan jotain sosiaalista.

Vierailija
13/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voikaan. Mutta joku vastuu on kohdata asiakas oikein. Itsehän olen varmaan liiankin ystävällinen. Ei varmaan pitäisi? Olisiko pitänyt sanoa suorat sanat. Nythän sain pahan mielen vaikka olin ystävällinen.

Totta, mutta elämä täällä on kaikinpuolin rasittavaa ja pinnallista nykyään. Sä saat olla ystävällinen ja se on hyvä, että oot. Me voidaan ainoastaan hallitta itseämme parhaiten.

Vierailija
14/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä ja seuran oltava täydellistä minun tarpeisiin mitä ei tunnu löytyvän mistään

Vierailija
15/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, anna työsi minulle. Olen kokenut hieman synkempiä juttuja viime aikoina, eikä se siltikään saa minua puhumaan toisille epäystävällisesti. Päinvastoin haluan kylvää iloa ympärilleni. Kannataa kokeilla, siitä saa energiaa. On sitten helpompi kestää vastoinkäymisetkin.

Me ollaan kaikki loppu. Jos käydään vielä toistemme kimppuun, mitä jää jäljelle?

Vierailija
16/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y H Y Y Y KAIKKI ON NIIN INHOTTAVIA Y H Y Y Y KOKO_AJAN_ITKUINEN_OLO Y H Y Y Y 😩😫😭

Vierailija
17/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imase ap persettä.

Vierailija
18/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tämä nykyaika on ja sen henki. Ihmisistä on tullut toisiaan kohtaan oudolla tavalla töykeitä, loukkaavia ja itsekkäitä.

Ei tätä ilmiötä voi laittaa minkään korona-ajan, tai sodan piikkiin. Se on alkanut jo useita vuosia sitten. 

Ahneus, itsekkyys, opportinistuus, minä-minäensinajattelu, itsensä esille tuominen, muiden teilaaminen, huonosti kohteleminen, rahanahneus ja materialistisuus on yleistynyt. Eikä se ole mikään hyvä suunta. Ihmislajin ja kulttuurin rappio ja alaspäinmeno on alkanut. 

Vierailija
19/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kasvatus, huono moraali, huonot arvot = huono yhteiskunta ja huonot välit ihmisillä. Kaikki tämä on lisääntynyt moderniuden myötä.

Vierailija
20/32 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että sinulla oli ikävä kokemus. Enkä mitenkään vittuillen sano.

Minusta taas tuntuu että kohtasin vain mukavia ihmisiä tänään. Asiakkaat olivat hyvällä tuulella ja itse asiakkaana kohtasin hyvän tuulisia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi