Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo pinkku pinskun talo, vaikken sisältönsä kohderyhmää olekaan... pari(sataa) sanaa aiheesta

Vierailija
03.06.2022 |

Ensinnäkin olen itse asunut vauvasta täysi-ikäisyyteen perheemme omassa omakotitalossa, joka rakennettiin minun syntymäni takia. Omistan osakehuoneiston, josta saan myydessä ihan hyvän summan omakotitaloa varten. Aion siis ostaa omakotitalon sitten, kun on sopiva aika elämässä eli varmaan joidenkin vuosien kuluttua.

Mielestäni mikäli mielii pysyä erossa ulosotosta, on todella vaarallista touhua ostaa tuollainen ylisuuri talo ensimmäiseksi omaksi kodiksi. Kun tulot ovat kirjaimellisesti YouTubesta kiinni, on kyllä todella riskialtista touhua tuollainen. Siihen vaaditaan muutaman tuhannen seuraajan häviäminen ja tulot tippuvat roimasti. Noin epävarman tulonlähteen varaan ei ole todellakaan järkevää hommata kallista taloa, jossa on sitä paitsi aivan järjetön määrä siivottavaa. Oma osakeasuntoni on jonkin verran alle 100-neliöinen (tiedän tarkan koon totta kai, mutten tahdo paljastaa mitään yksityiskohtia), ja jo siinä on todella, todella paljon siivottavaa.

Mielestäni on myös omituista, että vanhempansa oikein kannustavat noin vaaralliseen touhuun. Oma asunto on aina fiksumpi valinta kuin vuokraluukku, mutta tuollainen överiratkaisu ei voi päättyä hyvin. Olen huomannut, että valtaosa tubettajista hyppää aivan liian suuriin saappaisiin "hyvän kontentin" (lol) takia.

Sanokaa minun sanoneen, että tuo ei tule päättymään hyvin. Viimeistään kahden vuoden kuluttua talo on jo myynnissä, koska sen ylläpitoon ei ole varaa eikä siivoamiseen aikaa ja energiaa. Tietysti asiaan löytyy sitten jokin julkaisukelpoinen selitys ja yhtäkkiä asutaankin puolet pienemmässä rivariasunnossa. Tai ehkä korkeintaan paritalossa.

Mielestäni tuon PP:n äiti on hieman kummallinen, kun tavallaan vaikuttaa suht järkevältä, mutta kuitenkin kannustaa omaa tytärtään noin suureen velkavankeuteen ja kannustaa ottamaan todella suuren riskin. Aika äkkiä ollaan ulosotossa, kun hypätään liian suuriin saappaisiin siistien videoiden takia.

Juu ja en ole kohderyhmää, mutta mielestäni on mielenkiintoista tietää nykyteinien elämästä ja siksi olen tietoinen näistä PP:n asioista. Tosin eihän hän ole enää montaa kuukautta teinikään.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai onko tuo pentu ostanut jo oman talon?

On...

Vierailija
2/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen överiratkaisuihin kannustaminen saattaa olla jopa alitajuntaisesti ongelmien toivomista toiselle, ettei tarvitsisi kadehtia enää. Kuka tahansa ymmärtää talon omistamisen riskit, mutta kaikki eivät kannustamalla kannusta niihin...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti ihan sama mitä tekee, kun on täysi-ikäinen. Ei ainakaan tuhlannut mihinkään muotirätteihin tai huumeisiin rahojansa. Niihin verrattuna talo on paljon parempi ratkaisu.

Vierailija
4/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus haisee.

Vierailija
5/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti ihan sama mitä tekee, kun on täysi-ikäinen. Ei ainakaan tuhlannut mihinkään muotirätteihin tai huumeisiin rahojansa. Niihin verrattuna talo on paljon parempi ratkaisu.

Niin, koska ainoat vaihtoehdot ovat huumeet ja vaatteet vs. omakotitalo :DDD Toki jos ulosottoh#lvetti ei pelota, niin siitä vaan...

Ap

Vierailija
6/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus haisee.

No totta kai itsekin haluaisin asua jo nyt omakotitalossa, mutta kun ei minun tarvitse kuin saada vakituinen työ, ja omakotitalohaaveeni toteutuu. Niin sinänsä minun ei tarvitse liikoja kadehtia.

Ap

Vierailija
7/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska ainoat vaihtoehdot ovat huumeet ja vaatteet vs. omakotitalo :DDD Toki jos ulosottoh#lvetti ei pelota, niin siitä vaan...

Ap

Talossa on se kiva puoli, että sen voi myydä pois, jos loppuu rahat. Ei kai sitä ole pakko muuttaa 18-vuotiaana vuokrayksiöön vain, koska muutkin joutuu kärsimään, jos on varaa ostaa suorilta OKT.

Vierailija
8/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi ei se "eekruutin"kaan rivarinpätkä-juttu päättynyt hyvin. Hirveät summat rahaa remonttiin (upouusi kohde ja silti remontoi) ja melkein heti myyntiin. Olen minäkin omistanut ekan asunnon aikoinaan ja silloin sitä luulee, että tämä on maailman paras asia ikinä. Kyllä ne realiteetit siitä parin vuoden päästä iskevät päin näköä.

Ap

Vierailija
9/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua liikuttaa? Anna sen asua niin kuin parhaaksi näkee ja lopeta tuo iniseminen.

Vierailija
10/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Talossa on se kiva puoli, että sen voi myydä pois, jos loppuu rahat. Ei kai sitä ole pakko muuttaa 18-vuotiaana vuokrayksiöön vain, koska muutkin joutuu kärsimään, jos on varaa ostaa suorilta OKT.

Niin, koska esimerkiksi 50-60-neliöistä rivarinpätkää ei voi myydä :'D Minä NIMENOMAAN sanoin, että oma asunto kannattaa aina. Joku järki vain kannattaisi pitää touhussa mukana, koska ulosottoon pääsee aika helposti, jos muutama tuhat tyyppiä kyllästyy "kontenttiin" ja lopettaa seuraamisen.

Ap

Vierailija
11/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ko tubettaja itse, joka hakee lisää seuraajia.

Vierailija
12/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinua liikuttaa? Anna sen asua niin kuin parhaaksi näkee ja lopeta tuo iniseminen.

Oletko tietoinen missä tarkalleen ottaen olemme tällä hetkellä? Tiedätkö mikä tämän paikan idea on?

Vierailija
13/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli kaupallinen yhteistyö eli tuskin maksoi senttiäkään remonttitarvikkeista. Ja talon hän on varmasti saanut  liki ilmaiseksi. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Tubettaja-Pinkku-Pinsku-julkisti-pitkaan-…

Vierailija
14/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin pikkupimpsun kanssa vaikka heinäladossa.

Vierailija
15/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon saa varmasti aina myytyä jos ei sielä elo sujukaan

Vierailija
16/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tietoinen missä tarkalleen ottaen olemme tällä hetkellä? Tiedätkö mikä tämän paikan idea on?

Ei ainakaan esiintyä päällepäsmärinä ja kertoa miten toisten ihmisten pitäisi elää elämäänsä.

Vierailija
17/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tubetus on pilalla. 

Vierailija
18/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää se joka teki sen ihme suolihuuhteluvideon? Jumalauta et tuli runkattua sille useaan otteeseen kku se tuli :D

Vierailija
19/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talon saa varmasti aina myytyä jos ei sielä elo sujukaan

Jep, ihan satavarmasti. Laittaa vaan myyntiin ja max. parin viikon päästä kaupat on tehty.

Ethän oikeasti voi olla noin typerä? Omakotitalo on NIMENOMAAN se vaikein mahdollinen myytävä.

Vierailija
20/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minusta tubetus on pilalla. 

Tubetus meni pilalle kun ihmiset alkoivat tekemään sillä rahaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän