Lapset leikkivät pihalla keskitysleiriä
Osa on vartijoina ja osa vankeina ja välillä joku joutuu "kaasukammioon". Olen ihan sinänsä tyytyväinen että lapset leikkii keskenään pihalla, mutta tuo aihe on aika masentava. Pitäisikö puuttua?
Kommentit (45)
Minä ihmettelinkin mihin grillin nestekaasupullo oli terassilta kadonnut
Vierailija kirjoitti:
Saako lapset enää leikkiä intiaaneja? Lapsuudessani tehtiin aina jousipyssyt ja laitettiin sulka päähän sitten kädellä suuta vasten tehtiin intiaaniääniä 😀
Saakohan enää mölyapinaakaan leikkiä. Ajatellaan heti, että ollaan rasisteja.
Ei kai ole vakavaa, jos tiedostavat moraalisen puolen. Pahantahtoisuutta ei mielestäni kannattaisi lietsoa.
Mä värjäsin kuulakärkikynällä nuken naaman tummaksi, kun näin ensimmäisiä kertoja tummaihoisen ihmisen.
Luen parhaillaan Hrustsevin muistelmia kun ei löydy kirjahyllystä muuta kirjallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako lapset enää leikkiä intiaaneja? Lapsuudessani tehtiin aina jousipyssyt ja laitettiin sulka päähän sitten kädellä suuta vasten tehtiin intiaaniääniä 😀
Saakohan enää mölyapinaakaan leikkiä. Ajatellaan heti, että ollaan rasisteja.
No hei apinarokko on jo ja mikä paniikki siitä tulisi?
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu. Me leikittiin lapsena keskitysleiriä barbeilla.
😂. Mä muistan, kun kerhossa pojat irrotti barbeilta päitä. En tiedä miksi.
Ukrainan sota varmaan tulee leikkeihin myös lapsilla. Siis MYÖS LAPSILLA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikien vihateot nukkeja kohtaan aika yleisiä mutta kielivät naisvihan itämisestä?
Leikittiin mekin kerran keskitysleiriä. Olisi tuntunut kummalliselta, jos aikuiset olisivat puuttuneet siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikien vihateot nukkeja kohtaan aika yleisiä mutta kielivät naisvihan itämisestä?
Sä oot varmaan repinyt poikanukeilta raajoja irti.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En repinyt. Miksi olisin repinyt raajoja irti. Pidin lelut aina moitteettomassa kunnossa.
Leikin aina siivosti arkana ja ujona lettipäänä. Näpersin yksin aina jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ne leikkii bordellia
Sitä leikkivät lääkäreitten ja juristien lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En repinyt. Miksi olisin repinyt raajoja irti. Pidin lelut aina moitteettomassa kunnossa.
Leikin aina siivosti arkana ja ujona lettipäänä. Näpersin yksin aina jotain.
Oho. Kommentti oli varmaan tarkoitettu naisviha-hepulla, mutta en mäkään repinyt raajoja irti. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikin aina siivosti arkana ja ujona lettipäänä. Näpersin yksin aina jotain.Oho. Kommentti oli varmaan tarkoitettu naisviha-hepulla, mutta en mäkään repinyt raajoja irti. 🤭
''hepulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikin aina siivosti arkana ja ujona lettipäänä. Näpersin yksin aina jotain.Oho. Kommentti oli varmaan tarkoitettu naisviha-hepulla, mutta en mäkään repinyt raajoja irti. 🤭
Globalisti- vihreän laset leikkivät raaajat irti leikkejä, ehkäpä vielä poika eu nukeilla.
Kyllä mäkin leikin kirurgia lapsena. Leikkelin nukkeja pienellä veitselläni. Halusin nähdä samalla mitä oli nukkien sisällä. Ei musta silti mitään hirveän mielenvikaista tullut.