Onko mitään ideoita mitä poika voisi viedä tyttöystävänsä isosiskolle ylioppilaslahjaksi?
Vähän on jäänyt viime hetkeen, mutta olisiko jollain mitään hyvää ideaa?
Kommentit (38)
Korttia, ruusua ja suklaata olisin ehdottanut minäkin. Jos siis suklaa hänelle maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer Pro 2
Voin myös suositella.
- N 22
Nahkafagotti varmaan on ihan käypänen. Harmittaahan sitä isosiskoakin, kun pikkusiskolle lohkeaa.
Jos kyseessä on tyttöystävän isosisko, niin poika lienee siis teini. Ei mun mielestä teinin tarvitse ostaa mitään ruusua ja korttia ihmeellisempää lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on tyttöystävän isosisko, niin poika lienee siis teini. Ei mun mielestä teinin tarvitse ostaa mitään ruusua ja korttia ihmeellisempää lahjaa.
Ei satisfyer oli kovin kallis.
Vierailija kirjoitti:
Pioni.
Pioni on rakkauden toivomisen kukka eli se ei todellakaan sovi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin henkisesti on, jos äitin pitää keksiä lahja hänen puolestaan.
Se tyttöystävä kai parhaiten tietää, mistä siskonsa tykkäisi. Nyt käytetään paljon kaulakoruja ohuella ketjulla ja pienellä korulla siinä. Kultainen tai hopeinen. Tosi kivan näköisiä, siroja ja näyttävät hyvältä isojen korujen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viiniä pullon.
Mitä alaspeukuttaja toivoisi? Kastelukannuako?
Kuohuviinipullo tai kukkakimppu. Ei överiä, eikä liian henkilökohtaista, kuitenkin huomion osoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viiniä pullon.
Mitä alaspeukuttaja toivoisi? Kastelukannuako?
Teini-ikäinen ei oikein voi antaa lahjaksi alkoholia.
Kukkia, ei kait sen enempää tarviste muistaa ellet ole kovin läheinen hänen kanssaan
Tyttöystävän isosiskolle ei anneta lahjaa, tietenkään.
Osallistut tyttöystäväsi antamaan lahjaan.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti johonkin hyvään/kivaan kahvilaan
Nää on jotenkin aina niin typeriä, mitä ihmeellistä on mennä kahvilaan?
Ennemmin rahana sekin, saa mitä itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pioni.
Pioni on rakkauden toivomisen kukka eli se ei todellakaan sovi.
Se on kukka, ei mitään sen kummallisempaa, tollo.
Satisfyer Pro 2