Onko puoliso todella vain kulutustavara.
Onko nykyaikana jotenkin niin että oikeita tunteita toista kohtaan ei enää koeta tai ne ei kestä, tämmöinen on tullut mieleen kun täällä ollaan aina heti kommentoimassa että se mies tulisi jättää milloin minkäkin ominaisuuden takia, tai että kukaan järkevä ei ota yh-äitiä koska tulee vain hyväksikäytetyksi tjspa.
Eikö tosiaan enää ihastuta ihmiseen vaan haetaan lähtökohtaisesti jotain hyötyä tai statusta jonka rinnalla se ihminen itse on toisarvoinen asia?
Kommentit (17)
Aika perus. Etsitään elättäjä, mahdollistaja, sitten erotaan
naista kiinnostaa vain miehen rahat
Niin se tuntuu näin digiaikana varsinkin että uuden puolison voi hommata ja entisen hylätä kuin jonkun kiinalaisen krääsän.
Jokin ihmisten aivotoiminnassa on muuttunut entisaikoihin verrattuna.
Mielestäni olet oikeassa. Nykyaikana onnekkaita onkin ne, jotka saa nauttia aidosta rakkaudesta, jossa välitetään toisesta vikoineen päivineen. Luulen, että nämä statuksen perässä juoksijat kuvittelee, ettei aitoa rakkautta olekaan.
Tuolta se vähän vaikuttaa, ainakin tässä nuoremmassa ikäluokassa. Ihmisiä heitellään menemään kuin roskia ja uutta vaan tilalle, koska mitään tunteita ei ole.
Kun sitten mennään yhteen sillä ajatuksella että kunhan näyttää itselle ja ulospäin hyvältä, niin moniko ulkopuolinen oikeasti ajattelee että onpa kiva kun hän löysin rikkaan tai mallin näköisen miehen/naisen tai että olisi ihan jopa kateutta ?
Itsehän olen yhdessä naisen kanssa jota tämän palstan perusteella ei huolisi juuri kukaan, ei sen puoleen ei moni vissiin minuakaan mutta siitä huolimatta nuita ylimääräisiä liehitteliöitä ja kilpakosijoitakin vielä tuntuisi riittävän.
Täältä ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä siihen millaisia ihmiset ovat reaalielämässä.
Ainakin nainen on. Niitä tulee ja menee. Kun entinen rupsahtaa niin uutta nuorta tilalle. Turha juuttua yhteen ja samaan akkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin se tuntuu näin digiaikana varsinkin että uuden puolison voi hommata ja entisen hylätä kuin jonkun kiinalaisen krääsän.
Jokin ihmisten aivotoiminnassa on muuttunut entisaikoihin verrattuna.
Minusta on hyvä että ihmiset jättävät huonon suhteen eivätkä jää siihen kitumaan. Vaihtamalla paranee.
Kyllä meillä ainakin rakastetaan ihan aidosti 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin ihmisten aivotoiminnassa on muuttunut entisaikoihin verrattuna.Minusta on hyvä että ihmiset jättävät huonon suhteen eivätkä jää siihen kitumaan. Vaihtamalla paranee.
No se on totta jos suhde tosiaan on huono ja toivoton.
Lähinnä sitä ajattelin että nykyään se ihminen vain hylätään liian helposti eikä juuri mitään vikoja siedetä.
Siis minä uskon että netissä tuollaisia kirjoittavat tuskin tietävät yhtään mitään, mistään. He jotka todella ajattelevat toista vain kulutustavarana tai 'tasojen' ja pisteiden perusteella tuskin ovat kovin onnellisia. Jos he olisivat, miksi heillä olisi tarve kuuluttaa asiaansa niin kauheasti.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nainen on. Niitä tulee ja menee. Kun entinen rupsahtaa niin uutta nuorta tilalle. Turha juuttua yhteen ja samaan akkaan.
Tämä. Olen niin kiitollinen vauvapalstalle, kun olen täältä saanut nähdä miesten todellisen ajatusmaailman. Joskus haaveilin pitkästä parisuhteesta, mutta sehän on mahdoton koska jossain vaiheessa sitä kuitenkin vanhenee. Parempi olla siis yksin ja on kyllä helpottanut kaikki ongelmat ja ahdistus tulevasta kun on tämän päätöksen tehnyt. Onneksi täällä on miehiä joiden suusta kuulee sen minkä reaalimaailmassa ymmärtäisi vasta liian myöhään.
N21
Vierailija kirjoitti:
Siis minä uskon että netissä tuollaisia kirjoittavat tuskin tietävät yhtään mitään, mistään. He jotka todella ajattelevat toista vain kulutustavarana tai 'tasojen' ja pisteiden perusteella tuskin ovat kovin onnellisia. Jos he olisivat, miksi heillä olisi tarve kuuluttaa asiaansa niin kauheasti.
Näitä tasoja ja pisteytyksiä olen myös miettinyt että ei voi olla, onko nämä samat ihmiset sitten näillä deittailusivustoilla tai treffeillä samaan tapaan kuin normaali ihminen vaikka Gigantissa 🤔
Kyllä varmaan, paitsi sitten on myös sellaisia ihmisiä kuin minä, jotka eivät katso statusta tai hyötynäkökulmaa vaan valitsee intuition perusteella täysin vääränlaisen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä tasoja ja pisteytyksiä olen myös miettinyt että ei voi olla, onko nämä samat ihmiset sitten näillä deittailusivustoilla tai treffeillä samaan tapaan kuin normaali ihminen vaikka Gigantissa 🤔
Autokauppa voisi olla parempi vertaus, koska koeajo.
Naikkoset tähän syyllistyy - kouluttamattomat, huonopalkkaiset
ym.. vai mitä ajattelet kun esim. lääkäri nai lääkärin? Ei herää epäillys onnenonkijasta. Tasavertainen suhde.