Onko kellään pirkkaniksejä että miten korvata pölypussi imurissa?
Ei nimittäin enää ostaa pölypusseja imuriin kun yksittöinen pölypussi maksaa nykyää jo 20 euroa ja talon imurointi on kallista lystiä kun pussi on vaihdettava uuteen aina kun vanha on täynnä.
Kommentit (28)
Pussiton imuri. Miksi kukaan enää nykypäivänä ostaisi pölynimuripusseja? Pussittomasta kipataan ryönä vain roskiin ja suodattimet pitää putsata aika ajoin. Pölypussillisten imureiden käyttö jopa haisee pahalta. Pussittomalla imurointi taas ei yhtään miltään.
Muovipussista taiteilet ja teippailet sopivan pussin
Myynnissä on sellaisia "jokaiseen imuriin sopivia" pusseja, eivät ole edes kalliita. Niihin vain vaihdetaan vanhasta pölypussista se pahvinen suukappale, joka on lähes jokaisessa imurimallissa erilainen.
Robotti-imuriin ei tarvitse ostaa pölypussia, juuri imuroi ja ilmoittaa kun pölyrasia on täysi ja sen voi tyhjentää kätevasti.
ruotsissa myytiin osasia joilla sai minkö tahansa pussukan sopimaan imuriin. Se suuosahan siinä on tärkein.
Omaan imuriin ostin tuolta, kun muualta ei löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tää toimii hyvin.
Vaihda imurisi harjaan ja kihveliin. Silkkaa säästöä.
Ainakin Puuilossa on ollut identtisiä ns. kopiopusseja, joiden hinta ei päätä huimaa eikä tarvitse askarrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää toimii hyvin.
Jees. Samahan se imureikä on teipata umpeen kun sama lopputulos.
no tietenkin teet pölypussin vanhoista sukkahousuista. 80 denieriä on jo hepa suodatusluokkaa
Mäkin käyttäisin uudelleen vanhoja pusseja, ja käytänkin.
Mihin imuriin noin kallis? Normaali jonkun euron pussit.net . Ei niitä hepa ja muita suotimia jatkuvaan tarvitse vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Robotti-imuriin ei tarvitse ostaa pölypussia, juuri imuroi ja ilmoittaa kun pölyrasia on täysi ja sen voi tyhjentää kätevasti.
Kuten tuossa joku ihmettelikin, niin kuka enää nykyään ostaa pölypusseja kun lähes kaikki markkinoiden imurit on pussittomia. Noista pölypusseista syntyy muutenkin hirveä kasa turhaa jätettä, joka kuormittaa luontoa ja ympäristöä joten pölypussien käyttäjät ovat planeetan vihaajia.
Mutta mitä tulee sitten noihin Robotti-imureihin niin ihan kauppojen julkaisemien myyntitilastojen mukaan jokaisesta suomalaisesta kotitaloudesta löytyy jo nykyään vähintään kaksi robotti-imuria sillä viimeisten 10 vuoden aikana robotti-imureita on myyty jotakuin 12 miljoonaa kappaletta pelkästään täällä Suomessa. Robotti-imureihin ei osteta pölypusseja ja muutenkin on outoa että kuka vielä 2022 haluaa imuroida itse ja rikkoa selkänsä kun voi laittaa robotin siivoamaan puolestaan ja katsoa ennemmin televisiosta vaikka sarjoja Apple Tv+ :sta tai kuunella äänikirjoja sen sijaan. Paljon järkevämpää ja parempaa ajanvietettä kuin joku kämpän siivoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Sen pitää olla ilmaa läpäisevä pussi.
Osta ap robotti-imuri kuten kaikki muutkin 5.5 miljoonaa suomalaista on tehnyt niin ei tarvitse enää tuomoisia turhuuksia mietiskellä.
tyhjennät sen käytössä olevan ja se siitä.
Itse olen joskus tyhjentänyt pölypussia haarukalla siitä reiästä roskikseen. Kannattaa pistää hanskat käteen ja maski suulle. Aika ällöä on.
Missä noin kalliita pölypusseja myydään? Tokmannilla näyttää pölypusseja olevan joka lähtöön tyyliin ja 8 euroa kappale.
Vedä täysi pussi mattopuukolla halki, tyhjennä, ja nido tai vedä jesarilla kiinni? Itse oon joskus hätätapauksessa tehnyt näin.