Helsinki: kuka osaa tehdä hyvän lainepermantin lyhyeen hiukseen?
Mulla on leukamittainen polkka, johon haluaisin permiksen, joka ei ole aivan säkkärä, vaan kivasti laskeutuva, mutta kuitenkin ihan selkeä kihara eikä pelkkää taipuisuutta. En kuitenkaan halua digitaalista permistä vaan ihan klassisen, sillä en usko, että digitaalinen pitää muotonsa mun hiuslaadussa.
Lyhythiuksisena mua kuitenkin pelottaa räjähtänyt look, joka on kuin sähköiskun saanut. Moni esimerkki kun on tehty pitkään hiukseen, joka laskeutuu jo lähtökohtaisesti kivemmin.
Kuka Helsingissä osaisi tehdä kuvaukseni mukaisen permiksen?
Kommentit (7)
Montakohan kampaamoa Helsingissä on? 700-800? Ehkä joku niistä.
Vierailija kirjoitti:
Yhteen hiukseen?
Heh-heh. Joo.
Mulla onkin tähän liittyen kampaamostoori.
Vuosia sitten menin halvalle kampaajalle, jolla oli hyvät opiskelija-alet. Hän ei osannut leikata pyörrettä päälaellani, ja kun hiukset oli muuten leikattu, hän tuskaili tätä yhtä pyöreyttä joka ei asettunut mihinkään eikä sulautunut muuhun hiukseen.
No hänhän otti kreppiraudan ja kreppasi tämän pienen osion. Lähdin kampaamosta suoralla tasamittaisella polkalla, ja keskellä päälakeani oli suoraan kohti taivasta sojottava käkkärä.
En mennyt sille kampaajalle toiste.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Montakohan kampaamoa Helsingissä on? 700-800? Ehkä joku niistä.
Toinen heh-heh.
Juuri siksi että niitä kampaamoja on 700-800, on kiva kuulla vähän suosituksia, niin tietää mihin mennä. Olen kuullut ihan riittävän monta kauhupermisstooria.
Ap
Yhteen hiukseen?